dr Bartłomiej Moszoro

Moszomoro 1

Przynależność do katedry: 

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dyżury: 

Moszomoro 1

Przynależność do katedry: 

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dyżury: 

Biogram

Uzyskał doktorat z nauk ekonomicznych na Akademii Rolniczej w Szczecinie w 2007 r. na podstawie pracy pt. „Wpływ organizacyjnego uczenia się na innowacyjność przedsiębiorstw”.

Uczestnik interdyscyplinarnych sesji naukowych Laboratorium Badań Medioznawczych Uniwersytetu Warszawskiego (członek zespołu od stycznia 2014 r. – do dzisiaj).

Bada zjawiska społeczne – kluczowe metody w świetle publikacji z zakresu nauk o zarządzaniu oraz nauk o mediach (rozdział w książce: Metodologie badań medioznawczych, red. Tomasz Gackowski, Warszawa 2014).

Uczestnik międzynarodowego projektu pt. „Anchor, Rockbrook andInterMedia (2009) YouTube: Usage & abusage. Final Report”, którego wyniki przedstawiono w European Union Kids Online Conference – LSE (London School of Economics and Political Science). June, 11th 2009 – współpraca jako „national partner”.

Zainteresowania badawcze

  • modele biznesowe – case-study firm takich, jak: Apple, Netflix itp.;
  • przywództwo – kompetencje przywódcze w wymiarach biznesowym, interpersonalnym i osobistym;
  • nawyki skutecznego działania.

Prowadzone przedmioty i zasady zaliczeń

W przygotowaniu

Dorobek naukowy

W przygotowaniu.

Hobby

  • działania społeczne z młodzieżą;
  • piłka nożna.