dr Agata Opolska-Bielańska

opolska

Przynależność do katedry: Katedra Technologii Informacyjnych Mediów

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dyżury: piątek 9.00 (po umówieniu mailowym)

opolska

Przynależność do katedry: Katedra Technologii Informacyjnych Mediów

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dyżury: piątek 9.00 (po umówieniu mailowym)

Biogram

Doktor nauk ekonomicznych, specjalizacja zarządzanie.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja z zakresu Wspieranie Rozwoju Osobowości. Dalsza kariera zawodowa związana ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie, gdzie odbyła studia doktoranckie zakończone obroną pracy doktorskiej w Kolegium Finansów i Zarządzania. Obecnie pracuje w Katedrze Technologii Informacyjnych Mediów. Prowadzi zajęcia dydaktyczne na kierunku Logistyka Mediów I i II stopień. Kieruje pracami licencjackimi.

Zainteresowania badawcze

  • wpływ osobowości menedżerów na sukces zawodowy;
  • jakość pełnionych ról i wykonywanych zadań przez menedżerów;
  • społeczna odpowiedzialność w przedsiębiorstwach medialnych;
  • społeczna odpowiedzialność w social media;
  • psychologia mediów.

Prowadzone przedmioty i zasady zaliczeń

1. Normy – terminologia, znaczenie, budowa, podziały.
2. Standardy i normy w transporcie.
3. Normalizacja w usługach.
4. System zarządzania jakością.
5. Transport – przedmiot badań ekonomicznych.
6. Ekonomiczne i pozaekonomiczne determinanty działalności transportowej.
7. Koszty i konkurencja w transporcie.
8. Społeczna odpowiedzialność – definiowalność, znaczenie.
9. Konkurencja a społeczna odpowiedzialność biznesu.
10. Społeczna odpowiedzialność na przykładach przedsiębiorstw medialnych.
11. Etyka w działalności przedsiębiorstw medialnych.
12. Znaczenie obsługi klienta dla przedsiębiorstwa.
13. Narzędzia stosowane w CSR.
14. CSR vs PR.
15. Idea CSR.
16. Elementy obsługi klienta.
17. Cykl obsługi klienta z uwzględnieniem kosztów.
18. Polityka obsługi klienta.
19. Procesy i przebieg obsługi klienta.
20. Podstawowe błędy w obsłudze klienta.

Dorobek naukowy

PUBLIKACJE  

2016 r. „ Logistyka i administrowanie w mediach Media Regionalne Monetyzacja, redakcja naukowa, w druku

2016 r. „ Społeczna odpowiedzialność biznesu w social media”, Logistyka i administrowanie w mediach Media Regionalne Monetyzacja, w druku

2016 r.   „CSR - narzędzie przemian na rynku pracy” , Społeczeństwo i edukacja, Humanum, nr 21 (2) / 2016

2016 r. „Społeczna odpowiedzialność jako element funkcjonowania mediów”, Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ", nr 8 (799) sierpień 2016

2015 r. „Logistyka i administrowanie w mediach – aspekty teoretyczne i aplikatywne” , wydawnictwo: Stowarzyszenie Fair Business, redaktor naukowy,                       ISBN   9788394409609

2015 r. Perspektywy edukacyjno – zawodowe. Narzędzie diagnozy, informacji i aktywizacji zawodowej. Poradnik doradcy. Poradnik ucznia. ( współautor).

2015 r. „Bankowość islamska jako odpowiedź krajów muzułmańskich na bankowość konwencjonalną”, Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ" nr 2 (781) luty 2015 

2014 r. „Osobowość, kompetencje społeczne i inteligencja emocjonalna menedżerów. Determinanty stylu kierowania”, wydawnictwo CeDeWu, Warszawa.

2012 r. „Psychologiczne pułapki w podejmowaniu decyzji finansowych w ujęciu behawioralnym”, Zeszyty Naukowe Kolegium Zarządzania i Finansów nr 118, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie2011 r.  

„ Złośliwe problemy jako klasa ryzykownych decyzji”, Zeszyty Naukowe Kolegium Zarządzania i Finansów nr 106, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie2009 r. „Wirtualna inteligencja emocjonalna”, e-mentor nr 3 (30), dwumiesięcznik wydawany przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie

P

Hobby

W wolnych chwilach regeneruje siły w kontakcie z naturą, oddając się prozaicznym czynnościom, które dają szczęście.