dr Martyna Dudziak-Kisio
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Konsultacje
Dyżur: każda środa w godzinach 09:45-11:15 po wcześniejszym umówieniu mailowym.
Biogram
Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauk o komunikacji społecznej i mediach (Uniwersytet Warszawski), doświadczona trenerka oraz popularyzatorka nauki. Absolwentka studiów magisterskich na kierunkach Artes Liberales oraz dziennikarstwo i medioznawstwo. Jej badania skupiają się na przemianach zachodzących na rynku mediów w kontekście starzenia się społeczeństw, silvermarktingu, zarządzaniu mediami oraz cyfrowym dobrostanie.
Obecnie jest członkinią zespołów badawczych realizujących projekty o szerokim zasięgu, takie jak „Social Senior – inkluzywność świata cyfrowego wobec seniorów” (2023-2025) oraz „Zarządzanie mediami: podejście edukacyjne” (2023-2025). Kierowała również projektami dotyczącymi różnorodności społecznej i rozwoju kompetencji pracowników młodzieżowych w Warszawie (2022-2024).
Uczestniczyła w międzynarodowych i krajowych projektach badawczych, m.in. 4EU+ „Transnational Legal Communication on COVID-19: from Institutional to Popular Discourse” (2019-2020) oraz „Ellipse” poświęconym profilaktyce samobójstw w Europie (2019-2020). W latach 2018-2021 była członkinią Laboratorium Badań Medioznawczych UW, gdzie współtworzyła projekty związane z edukacją przy użyciu technologii VR oraz analizą preferencji politycznych Polek i Polaków.
Publikowała w renomowanych czasopismach międzynarodowych, takich jak Information Technology & People, a także w serii wydawniczej The New Communication Revolution. Aktywnie uczestniczy w krajowych oraz międzynarodowych seminariach i konferencjach naukowych. Była członkinią komitetu organizacyjnego prestiżowych konferencji ICA2024 i WMEMC2025, oraz pełniła rolę mentorki w programie „Popularyzacja nie boli”. Aktywnie działa również na rzecz promocji badań naukowych i integracji środowiska akademickiego.
Obecnie jest członkinią zespołów badawczych realizujących projekty o szerokim zasięgu, takie jak „Social Senior – inkluzywność świata cyfrowego wobec seniorów” (2023-2025) oraz „Zarządzanie mediami: podejście edukacyjne” (2023-2025). Kierowała również projektami dotyczącymi różnorodności społecznej i rozwoju kompetencji pracowników młodzieżowych w Warszawie (2022-2024).
Uczestniczyła w międzynarodowych i krajowych projektach badawczych, m.in. 4EU+ „Transnational Legal Communication on COVID-19: from Institutional to Popular Discourse” (2019-2020) oraz „Ellipse” poświęconym profilaktyce samobójstw w Europie (2019-2020). W latach 2018-2021 była członkinią Laboratorium Badań Medioznawczych UW, gdzie współtworzyła projekty związane z edukacją przy użyciu technologii VR oraz analizą preferencji politycznych Polek i Polaków.
Publikowała w renomowanych czasopismach międzynarodowych, takich jak Information Technology & People, a także w serii wydawniczej The New Communication Revolution. Aktywnie uczestniczy w krajowych oraz międzynarodowych seminariach i konferencjach naukowych. Była członkinią komitetu organizacyjnego prestiżowych konferencji ICA2024 i WMEMC2025, oraz pełniła rolę mentorki w programie „Popularyzacja nie boli”. Aktywnie działa również na rzecz promocji badań naukowych i integracji środowiska akademickiego.