Proces rekrutacyjny

 Studia licencjackie (stacjonarne i niestacjonarne (zaoczne))

Rekrutacja odbywa się na podstawie wyników z egzaminu kwalifikacyjnego. Odbędzie się on w formie testu pisemnego, jednokrotnego wyboru. Do testu proszę się przygotować z rekomendowanej literatury:

  1. Miotk, "Nowy PR. Jak Internet zmienił public relations" Warszawa 2016
  2. Tworzydło, "Public relations praktycznie", Rzeszów 2017
  3. Kaczmarek-Śliwińska, "Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się", Warszawa 2015

Studia magisterskie (stacjonarne)

Rekrutacja odbywa się na podstawie wyników z egzaminu kwalifikacyjnego. Odbędzie się on w formie testu pisemnego, jednokrotnego wyboru. Do testu proszę się przygotować z rekomendowanej literatury:

  1. Miotk, "Nowy PR. Jak Internet zmienił public relations" Warszawa 2016
  2. Tworzydło, A. Łaszyn, "Zarządzanie kryzysem w polskich przedsiębiorstwach", Rzeszów 2018
  3. Kaczmarek-Śliwińska, "Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się", Warszawa 2015
  4. Adamus-Matuszyńska (red.), "Public relations w przestrzeni publicznej", Katowice 2018
  5. Hope, "Etyka w zawodzie specjalistów public relations", Warszawa 2013

Oprócz podejścia do testu, prosimy Kandydatów o przygotowanie krótkiego wideo (1-3 minuty), w którym poruszą kwestie 1) swojego dotychczasowego doświadczenia w branży public relations, 2) powodów, dla których starają się zostać naszymi studentami oraz 3) wymienią najważniejsze ich zdaniem wyzwania, jakie stoją dziś przed public relations lub wskażą jego podstawowe zadania w organizacji. Linki do wideo wraz z imieniem, nazwiskiem (tytuł maila: Rekrutacja PR mgr 2019_Nazwisko Imię) prosimy przesłać na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Na podstawie wyników dwustopniowej rekrutacji podejmiemy decyzję o przyjęciu na specjalność.

Terminy egzaminów:

Egzamin kwalifikacyjny dla studiów dziennych I i II stopień odbędzie się 3 grudnia (wtorek) 16:45 (I st.) i 17:30 (II st.) 

Egzamin kwalifikacyjny dla studiów zaocznych I stopnia I rok 7 grudnia 2019 na zajęciach z dr M. Kaczmarek-Śliwińską, 

Egzamin kwalifikacyjny dla studiów zaocznych I stopnia II rok 26 stycznia 2020 na zajęciach z dr A. Miotk.

Filmiki będą przyjmowane do 3 grudnia do 23:59, po tym terminie przesłane pliki nie będę oceniane.

Wyniki kwalifikacji zostaną podane w poniedziałek 11 grudnia na stronie Wydziału (https://www.wdib.uw.edu.pl/specjalnosc-public-relations-i-marketing-medialny).