Studenci

Rekrutacja studentów UW do programu praktyk zagranicznych podczas Expo w Dubaju

Uniwersytet Warszawski we współpracy z Polską Agencją Inwestycji i Handlu w najbliższym czasie rozpocznie rekrutację studentów UW do programu praktyk zagranicznych podczas Expo w Dubaju (https://expo.gov.pl/home).
 
Realizacja praktyk zagranicznych podczas Expo2020.Dubai umożliwia zdobycie międzynarodowego doświadczenia podczas największego wydarzenia gospodarczego świata. Studenci będą mieli możliwość odbycia trzymiesięcznych, płatnych praktyk zagranicznych w Dubaju. Zakwalifikowani studenci otrzymają: zakwaterowanie w Expo Village, bilety lotnicze na trasie Warszawa - Dubaj - Warszawa, pokrycie kosztów badań lekarskich w zakresie medycyny pracy, ubezpieczenie NNW i KL, stroje (3 komplety na osobę) oraz opiekę Opiekuna Praktyk.
 
We wtorek, 20 kwietnia 2021 o godz. 14:30 odbędzie się spotkanie informacyjne dla studentów Uniwersytetu Warszawskiego z przedstawicielami PAIH. Podczas spotkania zostanie zaprezentowana idea Światowej Wystawy Expo 2020 w Dubaju oraz założenia praktyk zagranicznych.

 
Za realizację projektu odpowiada Biuro Karier UW, a koordynatorem jest p. Karolina Oleszkin (email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
 

KANDYDACIE SPOTKAJ SIĘ Z NAMI!

Chcesz zostać dziennikarzem, specjalistą ds. public relations, infobrokerem, producentem, project managerem, blogerem, redaktorem nowych mediów, czy wydawcą? Interesują Cię książki, publikacje drukowane i cyfrowe, czy rynek wydawniczy? Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW jest dla Ciebie!


Podczas Dnia Otwartego UW będziesz mógł spotkać się z naszymi Wykładowcami i Studentami i zadać nurtujące Cię pytania. Zarejestruj się: https://dzienotwarty.uw.edu.pl/

Zapraszamy też na spotkania informacyjne online 24 kwietnia:

12:00 - spotkanie informacyjne o WDIB UW wprost ze studia telewizyjnego
https://tinyurl.com/wdib2021

13:00 - spotkanie informacyjne o kierunku Architektura przestrzeni informacyjnych
https://meet.google.com/bph-cwcn-djz

13:30 - spotkanie informacyjne o kierunku Dziennikarstwo i medioznawstwo
https://us02web.zoom.us/j/83363518044?pwd=Q1N1SDdOTFlkQ2MvY0plRlBCcmgxdz09

Meeting ID: 833 6351 8044 Passcode: 673565

14:00 - spotkanie informacyjnne o kierunku Informacja naukowa i bibliotekoznawstwo
https://meet.google.com/fkb-wnba-ona

14:30 - spotkanie informacyjne o kierunku Logistyka i administrowanie w mediach
https://meet.google.com/xdr-nhhj-ejm

15:00 - spotkanie informacyjne o kierunku Publikowanie współczesne
https://meet.google.com/yed-orwr-sub

Sprawdź ofertę najlepszego Wydziału Dziennikarstwa w Polsce!

Oferta pracy w bibliotece szkolnej

Szanowni Państwo,

Poszukujemy pracownika na 1/2 etatu do biblioteki szkolnej. Chcielibyśmy zatrudnić osobę chętną do pracy i otwartą. Oferujemy pracę w dobrej atmosferze, w przyjaznych warunkach, przede wszystkim w dobrze zaopatrzonej i zorganizowanej bibliotece, odpowiadającej na potrzeby zarówno nauczycieli jak i uczniów. Jest to miejsce, gdzie młody bibliotekarz będzie miał okazję poznać i nauczyć się zasad pracy w bibliotece szkolnej.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny 501 362 302. Do maila dołączam zdjęcie naszej biblioteki. Być może zachęci kandydatów :)

 

Z poważaniem

Anita Mikucka-Moczek
kierownik biblioteki
IX LO im. K. Hoffmanowej
ul. Hoża 88
w Warszawie

 

Załączniki:
Pobierz plik (IMG_20190910_102003.jpg)IMG_20190910_102003.jpg1132 kB

Zostań tutorem studenckim

Szanowni Państwo,

od bieżącego semestru Centrum Wsparcia Akademickiego Biura ds. Osób Niepełnosprawnych UW w ramach projektu współfinansowanego w ramach grantu NCBR "Uniwersytet dla wszystkich - Level up" organizuje innowacyjny program skierowany do studentów ze spektrum autyzmu - program tutoringu studenckiego .

Program polega na wspieraniu studenta ze spektrum autyzmu w funkcjonowaniu na uczelni przez studenta starszego roku, tego samego lub pokrewnego kierunku.

Pragniemy dotrzeć z ofertą do studentów, którzy mogliby być zainteresowani udziałem w programie w charakterze tutora, czyli osoby udzielającej wsparcia koledze lub koleżance z niższego roku.

Zwracamy się z uprzejmą prośbą o zapoznanie się z naszą ofertą.

●     Wszelkie informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie internetowej programu: https://bon.uw.edu.pl/tutoring/

●     W załączniku przesyłamy również materiały gotowe do rozpowszechniania - ulotkę oraz propozycję treści posta w mediach społecznościowych.

●     W razie pytań zapraszamy do kontaktu z psycholożkami koordynującymi program:

Katarzyna Płucienniczak: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Małgorzata Cychowska: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zostan tutorem ulotka

Nowy Folder w wersji online!

W dwutygodniku znajdziecie: recenzje najnowszych reportaży i dokumentów, wywiady, pogłębione publicystyki na krajowe i światowe tematy społeczno-polityczne oraz fotoreportaże. A na koniec numeru, jak wcześniej na koniec tygodnia, odrobina humoru.


"Nowy Folder" co dwa tygodnie do ściągnięcia z Facebooka!

Konkursu na Digital Ambasadora NAWA

Szanowni Państwo,
Miło nam poinformować, że właśnie ruszyła druga edycja konkursu na Digital Ambasadora NAWA. Po wielkim sukcesie pierwszego roku współpracy z ambasadorami NAWA z edycji 2019, NAWA uruchamia drugą edycję konkursu. Konkurs jest skierowany do zagranicznych studentów lub absolwentów polskiej uczelni. Szukamy osób, które studiują lub studiowały na Polskich uczelniach i które chciałyby podjąć się promocji Polski ukazując własne wyjątkowe doświadczenia w kontaktach z Polakami, polską kulturą i językiem polskim.
Rolą cyfrowego ambasadora będzie m.in:
•            wsparcie kampanii Ready, Study, GO! Poland prowadzonej przez NAWA;
•            promocja studiów w Polsce wśród obcokrajowców, ze szczególnym uwzględnianiem kraju pochodzenia;
•            regularne przygotowanie materiałów na media społecznościowe NAWA oraz własne wskazujących dlaczego studia i życie w Polsce są atrakcyjne.
Oferujemy:
•            wstępne szkolenie dot. copywritingu, prowadzenia mediów społecznościowych oraz blogów;
•            doświadczenie w dynamicznej agencji rządowej;
•            możliwość udziału w wydarzeniach edukacyjnych i/ lub targach w Polsce lub za granicą;
•            możliwość płatnego stażu w NAWA.
Zależy nam na dotarciu do jak największej liczby obecnych i byłych studentów zagranicznych, którzy kształcili się bądź kształcą nadal na polskich uczelniach, dlatego też będziemy zobowiązani jeśli wyślą Państwo informację o konkursie do swoich studentów. W załączeniu znajduje się plakat informacyjny konkursu, a także informacja do zamieszczenia w mailu bądź na stronie internetowej i mediach społecznościowych. Na zgłoszenia oczekujemy do 12 kwietnia 2021 r (godz. 17:00 CET).
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Carlosem Pankiem z Pionu Komunikacji i Promocji: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., +48 22 390 36 38”
 nawa plakat grudzien 2019 updated
Z góry dziękujemy za pomoc w promocji Programu.
 
Współpraca w ramach umów ramowych

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
22-390-35-15

Informacja na temat konkursu o Nagrody Naukowe POLITYKI

Fundacja Tygodnika POLITYKA rozpoczęła nabór zgłoszeń młodych naukowców do 21. edycji konkursu o Nagrody Naukowe POLITYKI. Do 13 czerwca 2021 r. na stronie polityka.pl/stypendia (https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/nauka/nagrodynaukowe) dostępny jest formularz zgłoszeniowy, którego wypełnienie jest warunkiem przystąpienia do konkursu o 5 stypendiów po 15 tys. zł.

Ankieta na temat strategii radzenia sobie z nauką na Uniwersytecie Warszawskim

Szanowni Państwo,
zapraszamy WSZYSTKICH STUDENTÓW Uniwersytetu Warszawskiego do wypełnienia ankiety na temat strategii radzenia sobie z nauką na Uniwersytecie Warszawskim. Celem badania jest opracowanie narzędzi wspierających studentów z trudnościami w uczeniu się (w szczególności z trudnościami w czytaniu).
Udział w ankiecie umożliwi wyjście naprzeciw potrzebom tej grupy studentów.
Badanie potrwa do 31.05.2021 r. Ankieta jest anonimowa, jej wypełnienie zajmuje ok. 40 minut. Uzyskane wyniki będą analizowane zbiorczo i posłużą m.in. do opracowania modeli wspierania osób z trudnościami w uczeniu się. Link do ankiety https://warsawpsy.eu.qualtrics.com/.../SV_3sk57ZjwJLhiwU5
Załączniki:
Pobierz plik (Ogłoszenie_Pilotaż_dysleksja-1.docx)Ogłoszenie49 kB

VI edycja Tygodnia Artystycznego

Samorząd Studentów UW serdecznie zaprasza do udziału w VI edycji Tygodnia Artystycznego. Daje on możliwość zaprezentowania się szerokiej publiczności przez artystów, którzy studiują także na Uniwersytecie Warszawskim. Wydarzenie w tym roku odbędzie się w dniach 12-18 kwietnia, w formie online, a na poszczególne dni zaplanowane są następujące aktywności:

12.04 - Dzień Malarstwa
13.04 - Dzień Poezji
14.04 - Dzień Fotografii
15.04 - Dzień Teatru

Pozostałe dni przeznaczone są na warsztaty. Jeśli chcesz, aby Twoja twórczość została zaprezentowana w którejś z tych dziedzin, to wypełnij poniższy formularz do 8 kwietnia!
https://docs.google.com/.../1FAIpQLSdCzuqEMVc7lZ.../viewform

Więcej informacji dostępnych jest na stronie wydarzenia na Facebooku: https://fb.me/e/1iBUy0WeG

„Z Badań nad Książką i Księgozbiorami Historycznymi” w bazie Scopus

„Z Badań nad Książką i Księgozbiorami Historycznymi” w bazie Scopus

Czasopismo „Z Badań nad Książką i Księgozbiorami Historycznymi” prowadzone przez Katedrę Historii Książki i Mediów pod redakcją prof. ucz., dr hab. Jacka Puchalskiego będzie indeksowane w bazie naukowej Scopus. Czasopismo przeszło pozytywnie proces oceny, a recenzenci podkreślili w niej, że ma ono wysoki poziom naukowy i przyciąga autorów z całego świata. Mimo wysoko wyspecjalizowanej treści „Z Badań nad Książką i Księgozbiorami Historycznymi”, jak zaznaczono w ocenie, jest czasopismem istotnym dla międzynarodowej publiczności naukowej i zawodowej. 

Gratulujemy Redaktorowi Naczelnemu i całemu Zespołowi Redakcyjnemu "Z Badań..." !

Komunikat prof. dr hab. Elżbiety Barbary Zybert

Szanowne Koleżanki i Koledzy, Drodzy Studenci,

31 marca br. zakończyłam pracę na naszym Wydziale. Serdecznie dziękuję za wspólnie przeżyte lata.

Nie ze wszystkimi spośród Państwa miałam okazję lepiej się poznać i współpracować, ale zawsze byłam dumna, że należymy do jednej, wydziałowej Rodziny. Dziękuję za ten czas, zdobyte doświadczenie i przyjaźnie, które wzbogaciły moje życie.

Wkrótce Święta Wielkiej Nocy, po raz kolejny tak inne, niż znane nam wcześniej. Proszę o przyjęcie życzeń spokoju, nadziei i zdrowia. To, co złe minie i wrócą zwykłe dni, za którymi tak tęsknimy.

 

Z serdecznymi pozdrowieniami

prof. dr hab. Elżbieta Barbara Zybert

Kondolencje

nekrolog

Pani Profesor Jadwidze Woźniak-Kasperek wyrazy
głębokiego współczucia i słowa wsparcia z powodu śmierci Taty

składa zespół Katedry Bibliografii i Dokumentacji WDIiB.

Konkurs „Futuwawa. Jak będziemy mieszkać w Warszawie przyszłości?”

Szanowni Państwo!

Trwa konkurs FUTUWAWA „Jak będziemy mieszkać w Warszawie przyszłości?”. Chcemy nim zachęcić warszawianki i warszawiaków do namysłu nad przyszłością naszego miasta. Pretekstem jest nowe studium uwarunkowań i kierunków rozwoju m.st. Warszawy. Liczę, że nadesłane pomysły staną się dla nas inspiracją i pozwolą na dyskusję o rozwoju miasta.

To otwarty konkursu ideowy. Szukamy pomysłów zarówno profesjonalistów, jak i amatorów, dorosłych, młodzieży i dzieci. Dopuszczamy różne formaty zgłoszeń- rysunek, wizualizacja, makieta, ale też komiks, wideo, czy opowiadanie.

Uprzejmie proszę o umieszczenie informacji o konkursie na stronie internetowej Pańtwa uczelni oraz w mediach społecznościowych.

Na zgłoszenia czekamy do 19 kwietnia. W konkursie przewidziane są nagrody finansowe. Konkurs podsumujemy wystawą plenerową przy ZODIAKU Warszawskim Pawilonem Architektury, w czerwcu tego roku.

Załączam materiały informacyjne: https://pliki.um.warszawa.pl/index.php/s/nZqpwcQN8KWmkWz

Uniwersytecki Ośrodek Transferu Technologii zaprasza do uczestnictwa w piątej edycji Konkursu na prace dyplomowe o największym potencjale komercjalizacyjnym i wdrożeniowym w trzech kategoriach, dla prac licencjackich, magisterskich i doktorskich

Uniwersytecki Ośrodek Transferu Technologii zaprasza do uczestnictwa w piątej edycji Konkursu na prace dyplomowe o największym potencjale komercjalizacyjnym i wdrożeniowym w trzech kategoriach, dla prac licencjackich, magisterskich i doktorskich

W Konkursie przewidziano dla zwycięzców następujące nagrody pieniężne w trzech kategoriach:
✓ praca doktorska (5 000 zł brutto),
✓ praca magisterska (4 000 zł brutto),
✓ praca licencjacka/inżynierska (3 000 zł brutto).

Ponadto w Konkursie przewidziano jedną dodatkową nagrodę specjalną: rok preinkubacji w UWRC Sp. z o.o.

Fundatorem nagród pieniężnych jest Kancelaria rzeczników patentowych AOMB Polska (http://www.aomb.pl/), natomiast fundatorem nagrody specjalnej jest UWRC Sp. z o. o. (spółka celowa Uniwersytetu Warszawskiego; http://www.uwrc.pl/).

Do Konkursu mogą zostać zgłoszone prace dyplomowe przygotowane na Uniwersytecie Warszawskim i obronione po 1 maja 2018 r.

Termin nadsyłania zgłoszeń mija 31 marca 2021 r.

Szczegóły Konkursu dostępne są pod poniższymi linkami:

http://uott.uw.edu.pl/kpd-5/
- podstrona internetowa Uniwersyteckiego Ośrodka transferu Technologii dedykowana obecnej edycji

https://www.linkedin.com/posts/uott-uw_do-31-marca-czekamy-na-zg%C5%82oszenia-w-v-konkursie-activity-6772464042557661184-Kte_
- artykuł na oficjalnym profilu Uniwersyteckiego Ośrodka Transferu Technologii w serwisie

https://bit.ly/3lNANYY - skrócony link do posta na oficjalnym profilu Uniwersyteckiego Ośrodka Transferu Technologii w serwisie społecznościowym Facebook

Konkurs na prace dyplomowe o największym potencjale komercjalizacyjnym i wdrożeniowym

Szanowni Państwo,

informujemy, że zostało tylko 7 dni do zakończenia naboru zgłoszeń, do V edycji "Konkursu na prace dyplomowe o największym potencjale komercjalizacyjnym i wdrożeniowym". W związku z trybem pracy Uniwersytetu promocja online wydarzenia w tym roku odgrywa szczególnie ważną rolę.

Organizatorem Konkursu jest Uniwersytecki Ośrodek Transferu Technologii (UOTT) UW.
 
W Konkursie przewidziano dla zwycięzców następujące nagrody pieniężne w trzech kategoriach:
✓ praca doktorska (5 000 zł brutto),

✓ praca magisterska (4 000 zł brutto),

✓ praca licencjacka/inżynierska (3 000 zł brutto).

Ponadto w Konkursie przewidziano jedną dodatkową nagrodę specjalną: rok preinkubacji w UWRC Sp. z o.o.

Fundatorem nagród pieniężnych jest Kancelaria rzeczników patentowych AOMB Polska (http://www.aomb.pl/), natomiast fundatorem nagrody specjalnej jest UWRC Sp. z o. o. (spółka celowa Uniwersytetu Warszawskiego; http://www.uwrc.pl/).

Do Konkursu mogą zostać zgłoszone prace dyplomowe przygotowane na Uniwersytecie Warszawskim i obronione po 1 maja 2018 r.
 
Termin nadsyłania zgłoszeń mija 31 marca 2021 r.

Szczegóły Konkursu dostępne są pod poniższymi linkami:
 
http://uott.uw.edu.pl/kpd-5/
  - podstrona internetowa Uniwersyteckiego Ośrodka transferu Technologii dedykowana obecnej edycji

- artykuł na oficjalnym profilu Uniwersyteckiego Ośrodka Transferu Technologii w serwisie

https://bit.ly/3lNANYY - skrócony link do posta na oficjalnym profilu Uniwersyteckiego Ośrodka Transferu Technologii w serwisie społecznościowym Facebook

MEDIADELCOM: międzynarodowy projekt finansowany przez Komisję Europejską (Horizon 2020) na WDIB

Badacze z Katedry Systemów Medialnych WDIB: prof. ucz. dr hab. Michał Głowacki (kierownik zespołu), dr Łukasz Szurmiński i dr Jacek Mikucki uczestniczą w 3-letnim międzynarodowym projekcie badawczym, finansowanym przez Komisję Europejską w ramach programu wspierania badań i innowacji Horizon 2020.

Projekt pt. „Critical Exploration of Media Related Risks and Opportunities for Deliberative Communication: Development Scenarios of the European Media Landscape” (MEDIADELCOM) jest realizowany we współpracy 17 europejskich ośrodków badawczych (uniwersytety, organizacje pozarządowe) z 14 krajów w Europie. Pomysłodawcą i koordynatorem badania jest prof. Halliki Harro-Loit z Uniwersytetu w Tartu (Estonia).

Celem badania MEDIADELCOM (2021–2024) jest diagnoza zagrożeń i szans związanych z wpływem mediów na spójność społeczną w Europie, a także wskazanie potencjalnych scenariuszy rozwoju rynków medialnych w Unii Europejskiej. Wykorzystując metody ilościowe i jakościowe, badacze przetestują, wypracowane w toku badania, narzędzie dla oceny potencjału polityki medialnej, mediów publicznych, kompetencji cyfrowych i dalszego wykorzystywania metadanych.

Czytaj więcej...

Prośba o wypełnienie ankiety w badaniu z zakresu przedsiębiorczości (GUESSS)

Drodzy studenci,

Uprzejmie proszę o udział w międzynarodowym badaniu z zakresu przedsiębiorczości (GUESSS), które bada postawy studentów w 54 krajach i na ponad 1000 uniwersytetach.

Państwa udział w badaniu jest niezwykle cenny, a wypełnienie ankiety zajmie około 10-15 minut.

Ankieta dostępna jest pod linkiem: https://tinyurl.com/g21-poland

Proszę także o zachęcenie do udziału w badaniu kolegów i koleżanki, by zasięg realizowanego badania był jak największy.

Serdecznie dziękuję za wypełnienie ankiety i wsparcie w realizacji projektu.

Zaproszenie do udziału w Interdyscyplinarnym Seminarium Instytutu Zajonca (organizowanym w Instytucie Studiów Społecznych UW)

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do udziału w Interdyscyplinarnym Seminarium Instytutu Zajonca (organizowanym w Instytucie Studiów Społecznych UW).

Celem seminarium jest stworzenie platformy do wymiany myśli pomiędzy różnymi dziedzinami i dyscyplinami nauki. Tematyka seminarium oscylować będzie wokół nowych idei w naukach społecznych i humanistycznych oraz bieżących wyzwań społecznych, cywilizacyjnych i kulturowych.

Planujemy spotykać się raz w miesiącu, w piątki w godz. 12.00-13.30. Chcielibyśmy na te spotkania zapraszać jako referentów zarówno osoby związane z ISS, jak i ciekawych gości spoza tego grona. W następnym roku akademickim (2021/2022) planujemy spotkania także z gośćmi ze świata.

Na pierwszym spotkaniu, otwierającym cykl, które odbędzie się w piątek, 26 marca 2021, godz. 12.00-13.30, wysłuchamy wystąpienia prof. Andrzeja Nowaka pt. „Wpływ społeczny jako delegowanie przetwarzania informacji: Kiedy procesy społeczne mogą selektywnie propagować prawdziwe informacje?” Abstrakt wystąpienia znajdą Państwo poniżej.

Na kolejnym spotkaniu, w kwietniu, wystąpienie wygłosi prof. Krystyna Iglicka-Okólska.

Zapraszamy Państwa serdecznie licząc na żywą dyskusję! Link do spotkania na platformie ZOOM prześlemy w oddzielnym mailu na kilka dni przed spotkaniem. W razie pytań, prosimy o kontakt z dr Anną Wnuk Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Webinarium „Rękopis: treść, forma, materiał, funkcje”

Otrzymalismy zaproszenie na WEBINARIUM organizowane w piątek 19.03.2021 przez grupę Siglum działającą od niedawna w ramach Uniwersytetu Warszawskiego i mającą na celu wymianę informacji i w przyszłości lepsze skoordynowanie badań nad rękopisami różnych kultur.
„Rękopis: treść, forma, materiał, funkcje”
Zespół Badań nad Rękopisami SIGLUM, Uniwersytet Warszawski
19 marca 2021 / 15:00-21:00
ZOOM
Meeting ID: 841 1515 0588
Passcode: 518468
program seminarium w załaczniku 

Kursy Trymestralne - Open polish language courses for foreigners

Szanowni Państwo!

Zapraszamy na kolejną edycję kursów języka polskiego dla obcokrajowców na Uniwersytecie Warszawskim. W III trymestrze będziemy pracować online! Zapraszamy na lektoraty na wszystkich poziomach biegłości językowej: od A1 do C2.
Przygotowaliśmy test poziomujący online, więc jeśli chcą Państwo bez wychodzenia z domu poznać swój poziom, prosimy o zapoznanie się z naszą ofertą na naszej stronie internetowej: Informacje dla kandydatow

lub kontakt z sekretariatem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

I am writing in relation to a new edition of Polish language courses. In the third trimester we will work online! You can participate in classes at all levels of language proficiency: from A1 to C2.
We have prepared an online placement test, so if you want to know your level without leaving home, please visit our website: Open Courses

or contact our office Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zebranie naukowe WGSEiGP - 19 marca 2021r. (piątek), w godzinach 10:00-11:30

Szanowni Państwo,

uprzejmie zawiadamiamy, że 19 marca 2021r. (piątek), w godzinach 10:00-11:30, odbędzie się zebranie naukowe WGSEiGP (przez program Microsoft Teams – zespół WGSEiGP), podczas którego dr Tomasz Sowada zaprezentuje założenia i wstępne wyniki projektu Anatomia działań zbiorowych na rzecz przestrzeni sąsiedzkich w dużym mieście

Czytaj więcej...

XIII edycja konkursu „Polska wieś – dziedzictwo i przyszłość".

Fundacja na rzecz Rozwoju Polskiego Rolnictwa ogłosiła XIII edycję konkursu „Polska wieś – dziedzictwo i przyszłość".

Celem konkursu jest promocja polskiego rolnictwa, problematyki związanej z obszarami wiejskimi, dziedzictwa kulturowego oraz wzbogacenie publicznej debaty na temat polskiej wsi.

W ramach konkursu Kapituła oceni prace w dwóch kategoriach:

Prace naukowe (m.in. prace doktorskie), popularno-naukowe i inne nienależące do tych dwóch kategorii, ale prezentujące szczególnie inspirujące i innowacyjne spojrzenie na problematykę rozwoju wsi;

Prace prezentujące dorobek kulturowy kraju i regionu, opisujące inicjatywy lokalne, dziedzictwo historyczne wsi (monografie wsi, archiwalne zbiory zdjęć stanowiące element dokumentacji, pamiętniki) oraz prace ilustrujące przykład sukcesu w rozwoju polskiej wsi.

Załączniki:
Pobierz plik (Plakat Poslka Wieś.pdf)Plakat Poslka Wieś.pdf183 kB

Czytaj więcej...

Ankieta studencka

Dzień dobry, 

Jestem studentką II roku studiów magisterskich na Wydziale Geografii i Studiów Regionalnych. Na potrzeby mojej pracy magisterskiej prowadzę badanie kwestionariuszowe skierowane do studentów Uniwersytetu Warszawskiego. Badanie dotyczy preferencji mieszkaniowych młodych osób wynajmujących mieszkanie/pokój w Warszawie. Ankieta jest anonimowa a odpowiedź na nią zajmie maksymalnie 5 minut. 
Będę bardzo wdzięczna za pomoc. 
 
 
Z góry dziękuję za odpowiedzi! 
Maria Jankowska 

Biblioteka WDIiB UW - nowe książki - luty 2021

Szanowni Państwo,

proszę o zapoznanie się z nowymi pozycjami, o jakie wzbogaciły się zbiory naszej Biblioteki.

W prezentowanym zestawie znalazły się informacje o książkach (druga partia) z zakupu sfinansowanego przez ZIP UW dla kierunku Zarządzanie Big Data.

z poważaniem

Elżbieta Maruszak
kierownik Biblioteki WDIiB UW

Załączniki:
Pobierz plik (Polecamy_luty_2021 .doc)Polecamy_luty_2021 .doc185 kB

Szukamy autorów! Praktyki studenckie

Szukamy autorów! Praktyki studenckie

Redakcja portalu studenckiego "PDF" działającego przy Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii  UW poszukuje ambitnych i rzetelnych autorów, którzy chcą pisać teksty o przekrojowej tematyce, w różnych gatunkach dziennikarskich. 

Oferujemy: 
- praktyki studenckie dostosowane do liczby godzin wymaganej w programie studiów;

- współpracę z doświadczonymi redaktorami oraz tworzenie zespołu redakcyjnego z młodymi i inspirującymi ludzi;

- dla najlepszych możliwość prowadzenia autorskiej rubryki w naszym serwisie;

- egzemplarze recenzenckich książek i płyt oraz zaproszeń do kin i teatrów (kiedy będą otwarte). 

Zgłoszenia (zawierające krótki życiorys oraz uzasadnienie zgłoszenia) prosimy przysyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 20 marca br.

Erasmus - potwierdzenie znajomości języka + opinia

Szanowni Państwo, 

Ostatnia szansa na rozmowy potwierdzające znajomość języka to czwartek, czwartego marca 2021. Zgłoszenia (angielski) Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Przypominam: w tej rekrutacji do dokumentów aplikacyjnych NIE TRZEBA dołączac opinii wykladowcy/promotora!

Z szacunkiem

Michał Zając

Koordynator Mobilności