Studenci

Rekrutacja na specjalizację analityk mediów - dla studentów stacjonarnych I roku spec. dziennikarstwo II stopnia.

Zapraszam do wzięcia udziału w wymagającej rekrutacji na specjalizację Analityk mediów. Ta specjalizacja to wiele godzin pracy koncepcyjnej i badawczej, nieustannego uczenia się nowych sposobów zbierania i analizowania danych. To ślęczenie nad różnymi książkami, artykułami oraz raportami. To nieustanne poszukiwanie nowych podejść – rozliczne kwerendy naukowo-badawcze realizowane w różnych językach, wreszcie to nieustanne poszukiwanie respondentów, zachęcanie do wzięcia udziału w badaniach, realizowanie wymagających pomiarów biometrycznych przy udziale doświadczenia VR, gier komputerowych czy tradycyjnych przekazów medialnych. Słowem – to ciężka robota. Jeśli te informacje nie zasiały w Tobie niepewności oraz myślisz, że jesteś gotów na wiele godzin nauki, praktyki oraz samokształcenie w Laboratorium Badań Medioznawczych w ramach tej specjalizacji, to zachęcam do wysłania CV oraz listu motywacyjnego do 20 grudnia 2019 r. na mój adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (1 strona – dlaczego chcesz być częścią zespołu LBM UW – proszę koniecznie zapoznać się ze stroną internetową: www.lbm.uw.edu.pl) . Najlepsi zostaną zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się po Nowym Roku – 14 stycznia 2020 r. –  w s.035 VR Room LBM UW między godz. 10.00-12.00

 

dr hab. T. Gackowski

Zmiana sal w dniu 12 grudnia br. (czwartek)

UWAGA

Szanowni Państwo

Zmiana sal w dniu 12 grudnia br. (czwartek)

Informujemy, że w związku z organizowaną przez Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii konferencją w budynku na ul. Bednarskiej 2/4 zajęcia  odbywać się będą jak niżej:

- godz. 11.30-13.00  zajęcia z przedmiotu The Influence of New Media on United States Presidential Election Campaigns in the years 2000-2016 (dr M.Kożdoń-Dębecka) z sali 2,13 przeniesione zostają do sali 2,06 (ul. Bednarska 2/4)

- godz. 11.30-13.00 – ćwiczenia z przedmiotu Nowoczesna organizacja i procesy zarządzania firmą mediową (dr B. Moszoro) z sali 2,06 przeniesione zostają do sali 0,30 (ul. Bednarska 2/4)

- godz.13.15-14.45 – zajęcia z przedmiotu New trends in PR theory and Practice (dr J. Barlik) z sali 2,13 przeniesione zostają do sali 0,04 (ul. Bednarska 2/4)

-godz.13.15-14.45 – ćwiczenia z Współczesnych stosunków międzynarodowych (dr I. Wyciechowska) z sali 0,04 przeniesione zostają do sali 304  (budynek CIUW) (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

-godz.15.00-16.30 – ćwiczenia z Współczesnych stosunków międzynarodowych (dr I. Wyciechowska) z sali 0,04 przeniesione zostają do sali 304  (budynek CIUW) (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

-godz.16.45-18.15 – wykład z Współczesnych stosunków międzynarodowych (dr I. Wyciechowska) z auli kolumnowej przeniesione zostają do sali 306  (budynek CIUW) (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ  SIĘ BEZ ZMIAN

PRZYPOMNIENIE Kwalifikacje na specjalizację radiową dla studentów II roku stacjonarnych studiów pierwszego stopnia

Szanowni Państwo,

kwalifikacje odbędą się w studiu radiowym przy ul. Bednarskiej 2/4 w piątek, 13 grudnia 2019.

Rozpoczniemy je punktualnie o godz. 17:00 od krótkiego zebrania informacyjnego oraz rozdania tekstów do czytania.

Spotykamy się w sali nr 032.

Zgłoszenia – cv (maksimum 2 strony) i list motywacyjny (maksimum 1500 znaków) - uprzejmie proszę przesyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do czwartku, 12 grudnia. W temacie wiadomości e-mail proszę koniecznie wpisać: „specjalizacja radiowa – licencjat, imię i nazwisko, nr albumu”.

Zgłoszenia przesłane po terminie lub nie spełniające podanych wyżej kryteriów nie będą brane pod uwagę.

Z poważaniem

Marcin Lewicki

koordynator specjalizacji radiowej

Odwołanie zajęć dr M. Paul w dn. 10.12

Szanowni Państwo,

Z powodu choroby mój dyżur oraz zajęcia z "Metodologii 1" (Edytorstwo) zostają odwołane w dn. 10.12. Przepraszam za zaistniałe niedogodności i w sprawach pilnych proszę o kontakt mailowy.

dr Magdalena Paul

Zmiana sal w dniach 17 grudnia 2019 r. (wtorek)

UWAGA

Zmiana sal w dniach 17 grudnia 2019 r. (wtorek)

Informujemy, o zmianie sal:

-godz.9.45-11.15 - seminarium dyplomowe (I rok II stopnia LAM) prowadzone przez dr A. Opolską-Bielańską z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 305 budynek CIUW (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

-godz. 11.30-13.00 – seminarium dyplomowe (III rok I stopnia LAM) prowadzone przez dr A. Opolską-Bielańską z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 305 budynek CIUW (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

-godz. 13.15-14.45 – seminarium dyplomowe (II rok II stopnia LAM) prowadzone przez dr W. Matosek z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 305 budynek CIUW (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

-godz. 15.00-16.30 –seminarium licencjackie prowadzone przez dr M. Kożdoń-Dębecką z sali 0,07 przeniesione zostaje do studia TV (ul. Bednarska 2/4)

-godz. 16.45-18.15 – seminarium dyplomowe prowadzone przez mgr D. Jarugę z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 0,17 (ul. Bednarska 2/4)

 

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ  SIĘ BEZ ZMIAN

 

 

 

 

Gratulujemy nobla Oldze Tokarczuk

Olga Tokarczuk, która 10 grudnia odbiera Nagrodę Nobla w dziedzinie literatury za rok 2018 jest absolwentką Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Z okazji wręczenia nagrody na UW odbywa się akcja, której celem jest zachęcenie studentów i pracowników Uniwersytetu do dołączenia do gratulacji składanych Noblistce poprzez sfotografowanie się ze specjalną planszą okolicznością.

Akcja będzie prowadzona na kampusie przy Krakowskim Przedmieściu i w Bibliotece Uniwersyteckiej przy ul. Dobrej 55/56. Wszystkie informacje szczegółowe znajdą Państwo w informacji na stronie głównej UW. Jeżeli byliby Państwo zainteresowani wzięciem udziału w akcji poza przewidzianym czasem, serdecznie zapraszamy do skorzystania z ramki okolicznościowej w Pałacu Kazimierzowskim, w godz. 9.00 – 15.00. Ramka będzie dostępna w Biurze Prasowym UW od 9 do 13 grudnia. W razie zainteresowania bardzo prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefoniczny: (22) 55 20 740, 55 24 066, (22) 55 20 661.

Odwołanie zajęć i dyżuru dr J. Szylko-Kwas

W dnia 10-11 grudnia br. zajęcia oraz dyżur dr Joanny Szylko-Kwas nie odbęda się. Zajęcia odbęda się zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem. Seminarzyści proszeni są o kontakt mailowy w przypadku potrzeby konsultacji postępów pracy.

 

SPOTKANIE INFORMACYJNE W SPRAWIE PROGRAMU ERASMUS+

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SPOTKANIE INFORMACYJNE W SPRAWIE PROGRAMU ERASMUS+

Zebranie odbędzie się 18 grudnia 2019 roku, w Sali 306, o godzinie 14 w dawnym budynku CIUW na głównym Kampusie UW.

BARDZO ZACHĘCAM osoby zainteresowane do wcześniejszego zapoznania się z dokumentami zamieszczonymi pod podanymi niżej linkami.

Uwaga: czekam cały czas na nowe/dodatkowe informacje z BWZ i z uczelni partnerskich, proszę więc obserwować  stronę/FB WDIB UW, tak aby dostrzec dodatkowe informacje.

Do zobaczenia,

Wydziałowy Koordynator Mobilności

Dr Michał Zając

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Linki:

Ogólne info na temat Erasmusa (BWZ UW): http://bwz.uw.edu.pl/erasmus-kraje-programu

Info o Studiach Erasmus (dostępne na rok ubiegły , ale warto przejrzeć):

http://bwz.uw.edu.pl/dla-studentow-i-doktorantow-studia-2019-2020

Info o Praktykach Erasmus (dostępne na rok bieżący!!!):

http://bwz.uw.edu.pl/dla-studentow-doktorantow-i-absolwentow-praktyki-2019-2020

Link do Zasad Kwalifikacji WDIB UW: https://docdro.id/Y2PLLgT

Link do Wniosku WDIB UW : https://docdro.id/H0QOIXx

Link do listy umów WDIB UW czyli Uniwersytetów na które można wyjechać na studia: https://docdro.id/q5eHL47

Standardy profesjonalnego PR

13 grudnia 2019 zapraszamy na I Ogólnopolską Konferencję Naukową z cyklu "Etyka public relations" pt. "Standardy profesjonalnego public relations".

Spotkanie odbędzie się w godzinach 10:00-18:30 na Kampusie UKSW w Warszawie przy ul. Dewajtis 5.

Powstały w ubiegłym roku Społeczny Zespół Ekspertów PR postanowił dokonać krytycznej analizy funkcjonowania istniejących w Polsce kodeksów etycznych PR, by zachęcić środowisko specjalistów public relations do bardziej owocnej dyskusji na temat pozytywnej roli etycznego zachowania w działalności zawodowej. Eksperci w dokumencie "Standardy profesjonalnego public relations" wyjaśniają, dlaczego profesjonalizm i etyka powinny być ze sobą nierozerwalnie połączone, jeśli public relations ma godzić w interesy zleceniodawców, mediów i różnych grup społeczeństwa. "Standardy" są oryginalnym projektem edukacyjnym i zostaną poddane ocenie środowiska zawodowego PR, jak i akademickich badaczy komunikacji społecznej podczas Ogólnokrajowej Konferencji Naukowej.

Pełny tekst "Standardów profesjonalnego public relations" dostępny jest pod linkiem https://bit.ly/2OXL9pb 

Podczas wydarzenia zostaną zaprezentowane następujące tematy:

Czym jest profesjonalizm w public relations? Jak obecnie definiowany jest przez zarówno stronę agencji i specjalistów PR, zleceniobiorców oraz szeroko pojęte otoczenie?
Jaka jest rola konsultantów/firm PR w utrzymaniu wysokich standardów public relations i debaty publicznej?
Co oznacza, jak może być realizowany i jakie ma znaczenie proces samokształcenia w zakresie etyki zawodowej? W jaki sposób organizacje zawodowe mogą ten proces wspomagać?
Rola i zadania Etyki Public Relations;
PR-owiec i dziennikarz: Etyka zawodowa w PR i w dziennikarstwie. Podobieństwa i różnice w kontekście kontrolnych funkcji mediów.

Program konferencji - https://uksw.edu.pl/images/konferencje/Etyka_PR_-_program_konferencji.pdf

Zachęcamy do wzięcia udziału w wydarzeniu na Facebooku, by być na bieżąco: https://www.facebook.com/events/502869670264524 

Zapraszamy do śledzenia oficjalnych profili konferencji w mediach społecznościowych:

FACEBOOK: https://www.facebook.com/EtykaPR/ 
TWITTER: https://twitter.com/etykapr 
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/etykapr/ 
LINKEDIN: https://pl.linkedin.com/in/etyka-pr-45359b193 
 
Komitet Organizacyjny Konferencji
 

Zmiana sal w dniu 13 grudnia br. (piątek)

UWAGA

Informujemy, że w związku z organizowaną w budynku na ul. Bednarskiej 2/4 Olimpiadą Wiedzy o mediach zajęcia  odbywać się będą jak niżej:

- godz. 11.30-13.00 – zajęcia z przedmiotu Fotografia w kulturze wizualnej (mgr A. Zygmuntowicz) z auli kolumnowej przeniesione zostają do sali 306 budynek CIUW (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

 

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ  SIĘ BEZ ZMIAN

Absolwent z Pasją 2019 Uniwersytetu Śląskiego - zaproszenie do głosowania

Dr Agnieszka Heba pracownik Katedry Technologii Informacyjnych Mediów została nominowana w plebiscycie Gazety Wyborczej w kategorii "Absolwent z Pasją 2019" Uniwersytetu Śląskiego. Zapraszamy do oddania głosu i udostępniania informacji dalej. Jest ono darmowe wystarczy kliknąć na poniższy link głosowanie znajduje się na końcu artykułu.

https://katowice.wyborcza.pl/katowice/7,35063,25481000,wybieramy-absolwenta-z-pasja-uniwersytetu-slaskiego-o-tytul.html?disableRedirects=true

Darmowe pokazy filmów dokumentalnych na WDIiB

Od grudnia Nowy Folder i Fundacja "Centrum Badań i Edukacji im. Ryszarda Kapuścińskiego" we współpracy z Millenium Docs Gravity organizować będzie darmowe pokazy filmów dokumentalnych na WDIiB . Pokażemy filmy aktualne, nagradzane i odważne, a pokazy wzbogacą dyskusje z zaproszonymi gośćmi. Pierwszy film "Bellingcat: prawda w czasach post prawdy" w reżyserii Hansa Poola ( Holandia, 2018) pokażemy już 11.12 o godzinie 18.30 w sali 2.13. Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie wydarzenia na Facebooku. Serdecznie zapraszamy i zachęcamy również do śledzenia magazynu Nowy Folder wraz z jego nowo otworzonym działem, poświęconym dokumentów.

Kopia PLAKAT 1AG OSTATECZNY BEZ SPAD

AKTUALIZACJA: Spotkanie z dziennikarzem Adamem Michejdą - 11.12.2019, 15:00, s. 2.06

spotkaniedziennZapraszamy wszystkich zainteresowanych na spotkanie z dziennikarzem Adamem Michejdą. Wydarzenie odbędzie się 11 grudnia w sali 2.06, o godzinie 15:00 w budynku wydziału przy ulicy Bednarskiej 2/4.


Adam Michejda pierwsze teksty zaczął publikować w wieku 17 lat. Pracował jako reporter w „Expressie Wieczornym” i „Życiu Warszawy”. Najdłużej związany był z „Super Expressem”, był m.in. zastępcą redaktora naczelnego. Przez kilka lat mieszkał w Nowym Jorku, gdzie kierował największą gazetą polonijną w Stanach Zjednoczonych – „Super Expressem USA”. Po powrocie do Polski osiadł nad Jeziorem Zegrzyńskim, a zawodowo współtworzy portal Party.pl. „Pilny na tropie. Skarb Getta” to jego debiut książkowy.

Relacja z pierwszego seminarium z cyklu "Nauka - Innowacje - Biznes."

Pierwsze seminarium z cyklu "Nauka - Innowacje - Biznes." już za nami. Kolejne już na początku przyszłego roku.

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z wydarzenia.

Relacja z debaty „Przekaz, fake news i dezinformacja w przestrzeni publicznej”

3 grudnia br. w Gmachu Głównym Dawnej Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego Debata odbyła się debata ekspercka The Warsaw Institute Review „Przekaz, fake news i dezinformacja w przestrzeni publicznej”. Wydarzenie składało się 3 prezentacji analityków medialnych i geopolitycznych, po których nastąpiła sesja Q&A oraz sesja networkingowa. Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii był honorowym partnerem wydarzenia.

Czytaj więcej...

VI Konferencja Naukowa Logistyka i administrowanie w mediach - Zarządzanie Big Data. Źródła i rafinacja. - 12.12.2019

Katedra Technologii Informacyjnych Mediów, Wydziału Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego zaprasza na cykliczną VI Konferencję Naukową Logistyka i administrowanie w mediach – Zarządzanie Big Data. Źródła i rafinacja. Celem konferencji jest interakcja przedstawicieli nauki i biznesu. Konferencja odbędzie się 12 grudnia 2019 od godziny 9:00 w budynku Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii, sala 2.13.

Więcej informacji: http://logistykamediow.pl/site/vi-konferencja-naukowa/

Promocja książki Jacka Wasilewskiego pt. "Baśnie wolnego rynku" - 11.12.2019, g. 18:00.

basnieIstnieją książki które są czymś więcej niż opowieścią. Mogą być narzędziem do poszerzania wyobraźni i odwracania perspektywy.
Takie są właśnie Baśnie wolnego rynku.

Gdy kiedy czytaliśmy bajki, nie spodziewaliśmy się, że
tuż pod ich miłą powierzchnią kryją się kryzysy ekonomiczne, drenaże mózgów, operacje plastyczne fetysze kulturowe i wyzysk kolonialny.
Czas się dowiedzieć,
-kto i dlaczego staje się wilkiem w bajce o trzech świnkach?
- czy na zmywaku w Londynie pracują potomkowie rewolucjonistów?
- jak wskazujemy marketingowym wilkom drogę do domku swej babci?

W dodatku wyjaśni się, dlaczego Święty Mikołaj pochodził z Turcji, a zamieszkał na Biegunie Północnym.

 

Ponieważ nie zabraknie Kopciuszka, wszystko odbędzie się w prawdziwej sali balowej.

KIEDY: w środę 11 grudnia o 18.00,
GDZIE: Pałac Tyszkiewiczów, Krakowskie Przedm. 32.

Książki też tam będą. Spraw sobie bajkowy prezent!
I zabrzmi bajeczna świąteczna muzyka na smykach.
(na żywo w piosenkach Jacka Wasilewskiego).

Załączniki:
Pobierz plik (Zaproszenie do Sali Balowej.jpg)Zaproszenie do Sali Balowej.jpg209 kB

Dwa granty w konkursie MINIATURA

Pani dr Anna Mierzecka i Pani dr Magdalena Paul uzyskały granty w konkursie Narodowego Centrum Nauki „MINIATURA” na badania wstępne/pilotażowe:

Dr A. Mierzecka – Potrzeby informacyjne badaczy związane z procesem komunikacji naukowej z perspektywy korzystania z usług i zbiorów bibliotek akademickich. – 6.719 PLN

Dr M. Paul – Nieczytelnicy i nieużytkownicy - badanie wstępne osób wykluczonych z kultury książki – 27.500 PLN

Gratulujemy!!!

Zmiana sal w dniach 4 grudnia 2019 r. (środa)

UWAGA

Zmiana sal w dniach 4 grudnia 2019 r. (środa)

Informujemy, że w związku z organizowaną konferencją w budynku na ul. Bednarskiej 2/4 zajęcia  odbywać się będą jak niżej:

-godz.8.00-9.45 – wykład z przedmiotu Wstęp do PR (prof. D.Tworzydło) z auli kolumnowej przeniesiony zostaje do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

-godz.9.45-11.15 – wykład z przedmiotu Retoryka i erystyka ( dr hab. J.Wasilewski) z auli kolumnowej przeniesiony zostaje do sali 2,06 (ul. Bednarska 2/4)

-godz.11.30-13.00–wykład z przedmiotu Historia prasy polskiej (prof. R. Habielski) z auli kolumnowej przeniesiony zostaje do sali 2,06 (ul. Bednarska 2/4)

- godz. 11.30-13.00 –dyżur dydaktyczny dr hab.  A. Kozieła z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 0,31 (ul. Bednarska 2/4)

- godz. 13.15-14.45 – konwersatorium z przedmiotu Psychologia mediów prowadzone przez dr A. Waszkiewicz-Raviv z auli kolumnowej przeniesione zostają do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

- godz. 13.15-14.45 – seminarium magisterskie prowadzone przez dr Ł. Przybysza z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 0,31 (ul. Bednarska 2/4)

- godz. 15.00-16.30 – zajęcia z przedmiotu Management in Public Relations (dr Ł.Przybysz) z auli kolumnowej przeniesione zostają do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

- godz. 15.00-18.45 zajęcia studiów III stopnia Koncepcje teoretyczne nauk o mediach ( prof. R. Cieślak) z sali 0,07 przeniesione zostają do sali 0,05 (ul. Bednarska 2/4)

- godz.16.45-18.15 – zajęcia fakultatywne Film jako instrument komunikacji społecznej (dr S. Rogowski) z auli kolumnowej przeniesione zostają do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

 

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ  SIĘ BEZ ZMIAN

 

 

 

 

 

 

Zmiana sal w dniach 03 grudnia 2019 r. (wtorek)

UWAGA

 

Informujemy, o zmianie sal:

-godz.9.45-11.15– wykład z przedmiotu Podstawy marketingu i reklamy ( dr J.Kończak) z Sali 2,13 przeniesiony zostaje do sali 2,06 (ul. Bednarska 2/4)

 

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ  SIĘ BEZ ZMIAN

 

REJESTRACJA NA ZAJĘCIA

REJESTRACJA NA ZAJĘCIA PROGRAMOWE 2019/2020

Rejestracja na zajęcia programowe oraz fakultatywne w semestrze letnim, 2019/2020 odbędzie się w następujących terminach:

I TURA –  grudzień 2019 (*wymuszone podpięcia)

Studia stacjonarne

Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Podczas tej rejestrcji będzią wyłączone zapisy na specjalizację dla studentów II stopnia. Odbędzied się ona w II turze.

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Logistyka i adminiatrowanie w mediach 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Kierunek publikowanie współczesne 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Studia niestacjonarne

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Logistyka i adminiatrowanie w mediach 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek publikowanie współczesne 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

II TURA – styczeń 2020  (*wymuszone podpięcia)

Studia stacjonarne

Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek logistyka i administrowanie w mediach 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek publikowanie współczesne 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

 

*Podczas rejestracji student będzie musiał od razu wybrać program, do którego będzie chciał podpiąć dany przedmiot, na który się zarejestruje.

Rejestracja dotyczy wszystkich przedmiotów, w tym wykładów. Na podstawie rejestracji zostaną stworzone protokoły egzaminacyjne. Zajęcia kontynuowane zostaną przepisane automatycznie. Jeżeli rejestrujemy się na zajęcia, które odbywają się w jednej grupie, to również należy zarejestrować się do tej grupy pomimo, że to tylko jedna grupa.

W indywidualnych przypadkach rejestracji prosimy zgłaszać się do kierowników studiów w celu wyrażenia zgody na dorejestrowanie administracyjne. Wszelkie podania o zmiany w rejestracji będą rozpatrywane po zakończeniu II tury rejestracji.

Rejestracji dokonujemy na stronie https://usosweb.uw.edu.pl

 

REJESTRACJA NA ZAJĘCIA LATO 2019/2020

REJESTRACJA NA ZAJĘCIA PROGRAMOWE 2019/2020

Rejestracja na zajęcia programowe oraz fakultatywne w semestrze letnim, 2019/2020 odbędzie się w następujących terminach:

I TURA – czerwiec 2019 (*wymuszone podpięcia)

Studia stacjonarne

Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Podczas tej rejestrcji będzią wyłączone zapisy na specjalizację dla studentów II stopnia. Odbędzied się ona w II turze.

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Logistyka i adminiatrowanie w mediach 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Kierunek publikowanie współczesne 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Studia niestacjonarne

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Logistyka i adminiatrowanie w mediach 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek publikowanie współczesne 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

II TURA – wrzesień 2019  (*wymuszone podpięcia)

Studia stacjonarne

Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek logistyka i administrowanie w mediach 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek publikowanie współczesne 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

 

*Podczas rejestracji student będzie musiał od razu wybrać program, do którego będzie chciał podpiąć dany przedmiot, na który się zarejestruje.

Rejestracja dotyczy wszystkich przedmiotów, w tym wykładów. Na podstawie rejestracji zostaną stworzone protokoły egzaminacyjne. Zajęcia kontynuowane zostaną przepisane automatycznie. Jeżeli rejestrujemy się na zajęcia, które odbywają się w jednej grupie, to również należy zarejestrować się do tej grupy pomimo, że to tylko jedna grupa.

W indywidualnych przypadkach rejestracji prosimy zgłaszać się do kierowników studiów w celu wyrażenia zgody na dorejestrowanie administracyjne. Wszelkie podania o zmiany w rejestracji będą rozpatrywane po zakończeniu II tury rejestracji.

Rejestracji dokonujemy na stronie https://usosweb.uw.edu.pl

Jubileusz 20 lat BUW na Powiślu - zaproszenie

Biblioteka Uniwersytecka serdecznie zaprasza na obchody jubileuszu 20-lecia funkcjonowania BUW w nowym gmachu przy ul. Dobrej 56/66.

11 grudnia o godz. 14.00 zapraszamy na Dyktando, które odbędzie się w dwóch wersjach: polskiej – pod patronatem i opieką merytoryczną prof. Jerzego Bralczyka, który podyktuje tekst, oraz angielskiej – pod opieką merytoryczną Szkoły Języków Obcych UW.

Od 11 grudnia pod Wielkim Świetlikiem będzie można obejrzeć fotografie z życia BUW w ostatnim 20-leciu.
W poniedziałek 16 grudnia zapraszamy na świętowanie do pasażu BUW. O godz. 14 nastąpi uroczyste ogłoszenie wyników Dyktanda i wręczenie nagród.

Więcej informacji: https://www.buw.uw.edu.pl/jubileusz-20-lat-buw-na-powislu/

Załączniki:
Pobierz plik (plakaty 20lat BUW małe.pdf)plakaty 20lat BUW małe.pdf9522 kB

W związku z uczestnictwem w konferencji naukowej (09.12.2019; Polska Akademia Nauk) zmienia się terminy zajęć dr hab. Moniki Kaczmarek-Śliwińskiej

W związku z uczestnictwem w konferencji naukowej (09.12.2019; Polska Akademia Nauk) zmienia się terminy zajęć dr hab. Moniki Kaczmarek-Śliwińskiej:

1. Seminarium mgr z dnia 09.12.2019, godz. 13.15-14.45 na 10.12.2019, godz. 11.15-12.45, -1.10.

2. Projektowanie strategii komunikowania się z dnia 09.12.2019, godz. 9.45-11.15 na 20.01.2020, godz. 8.00-9.30, 0.30.

3. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w perspektywie public relations z dnia 09.12.2019, godz. 11.30-13.00 na 10.01.2019, godz. 9.45-11.15, 2.13.

4. Nowe media w komunikowaniu się z dnia 22.10.2019, godz. 11.30-13.00 na 10.01.2019, godz. 8.00-9.30, 2.13.

Wystawa malarstwa – „Kobieta Współczesna”

78239000 554975295070018 1786995137197375488 nW dniu 26 listopada 2019 r. o godz. 17.00 na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego odbył się wernisaż obrazów p. Barbary Dybały pt. „Kobieta Współczesna”. Organizatorem wystawy było Laboratorium Badań Medioznawczych Uniwersytetu Warszawskiego. Wernisaż otworzyli prof. Janusz Adamowski, Dziekan Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW oraz dr hab. Tomasz Gackowski, kierownik Laboratorium Badań Medioznawczych UW. Obrazy będą prezentowane we foyer budynku d. Łaźni Majewskiej (ul. Bednarska 2/4, Warszawa) do końca 2019 r. Poniżej zamieszczamy tekst przewodni autorki prac, krótki opis każdego obrazu oraz życiorys (po polsku i po włosku). W dalszej części zamieszczamy także słowo wstępu do wystawy wygłoszone przez dr hab. Jacka Wasilewskiego podczas wernisażu. Zapraszamy na wystawę.

Czytaj więcej...