Studenci

Interstudent 2019

Szanowni Państwo,

Zwracam się z uprzejmą prośbą o rozpowszechnienie wśród pracowników i studentów Państwa jednostek informacji o konkursie na najlepszego studenta zagranicznego w Polsce „Interstudent 2019”.

Konkurs jest częścią koordynowanego przez Fundację Edukacyjną Perspektywy programu http://www.studyinpoland.pl/en/ . Zwycięstwo bądź wysokie miejsca naszych studentów w konkursie byłyby okazją do prezentacji potencjału Uniwersytetu Warszawskiego w dziedzinie internacjonalizacji oraz oferty Uczelni postrzeganej z perspektywy studentów.

Wśród laureatów poprzednich edycji znaleźli się studenci UW, tym bardziej warto zadbać o dobrą pozycję UW także w tym roku, przekazując informację o konkursie możliwie najszerszemu gronu pracowników i studentów, zarówno cudzoziemców, jak i Polaków, którzy do 14 grudnia mogą zgłaszać kandydatów do konkursu.

Szczegółowe zasady, a także ankieta konkursowa znajdują się na stronie internetowej: http://studyinpoland.pl/interstudent/en/.

Informację o konkursie zamieściliśmy także na stronie internetowej http://welcome.uw.edu.pl/interstudent-2019/.

Z poważaniem

Katarzyna Basisty

Kierownik

Welcome Point

Uniwersytet Warszawski
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa

Zmiana sal w dniu 10 grudnia br. (poniedziałek)

UWAGA

Zmiana sal w dniu 10 grudnia br. (poniedziałek)

Informujemy, o zmianie:

-godz. 11.30-13.00 – proseminarium dyplomowe prowadzone przez dr hab. M. Kisilowską z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 0,32 (ul. Bednarska 2/4)

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ BEZ ZMIAN

We wtorek, 4 grudnia, odbyło się spotkanie z reżyserem Januszem Majewskim

We wtorek, 4 grudnia, odbyło się spotkanie z reżyserem Januszem Majewskim, autorem takich filmów jak: "Sublokator", "Lekcja martwego języka", "Sprawa Gorgonowej", "Królowa Bona", czy "Ekscentrycy – po słonecznej stronie ulicy",

Spotkanie odbyło się w ramach przedmiotu Film jako instrument komunikacji społecznej, prowadzonego przez dra Sławomira Rogowskiego.

Zachęcamy do obejrzenia relacji zdjęciowej.

Zmiana sal w dniu 14 grudnia br. (piątek)

UWAGA

Szanowni Państwo

Zmiana sal w dniu 14 grudnia br. (piątek)

Informujemy, że w związku z organizowaną przez Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Olimpiadą Wiedzy o Mediach w budynku na ul. Bednarskiej 2/4 zajęcia odbywać się będą jak niżej:

-godz.9.45-11.15 – wykład z Metod badań medioznawczych ( dr hab. T. Gackowski) z auli kolumnowej przeniesiony zostaje do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

-godz.12.15-14.45 – Warsztat specjalizacyjny ( koordynator-dr Ł. Szurmiński) z auli kolumnowej przeniesiony zostaje do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

-godz. 15.00-16.30 – wykład z Pragmatyki językowej ( prof. dr hab. R. Pawelec) z auli kolumnowej przeniesiony zostaje do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ BEZ ZMIAN

V Konferencja "Zarządzanie Big Data" - 6 grudnia 2018 r.

Katedra Technologii Informacyjnych Mediów, Wydziału Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego zaprasza na cykliczną V Konferencję Naukową  Logistyka i administrowanie w mediach – Zarządzanie Big Data oraz panel poświęcony nowemu kierunkowi studiów II stopnia "Zarządzanie Big Data".

Celem konferencji jest interakcja przedstawicieli nauki i biznesu.  W tym roku swój udział wezmą pracownicy Narodowego Uniwersytetu Pedagogicznego im. Włodzimierza Hnatiuka w Tarnopolu (Ukraina) oraz przedstawiciele PAPu, Aplikacji Krytycznych, Heidelberg Polska. 

Konferencja odbędzie się w budynku Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii. Więcej informacji o konferencji...

 

 

Pla

 

 

Informacja o specjalizacji Analityk mediów

Szanowni Państwo,

Przypominamy, że rekrutacja na specjalizację Analityk mediów w dniu 7 grudnia (godz. 12.30) dotyczy wyłącznie studiów II stopnia (magisterskich). Rekrutacja na specjalizację „Analityk mediów” na studiach I stopnia (licencjackich) odbędzie się w połowie stycznia 2019 r., po prezentacji specjalizacji, która jest zaplanowana na 11 stycznia (piątek), godz. 11.30.

Harmonogram rejestracji na zajęcia

UWAGA STUDENCI !!!

REJESTRACJA NA ZAJĘCIA PROGRAMOWE 2018/2019 LATO!!!

Rejestracja na zajęcia programowe w semestrze letnim 2018/2019 odbędzie się w następujących terminach:

I TURA – grudzień 2018 (*wymuszone podpięcia)

Studia stacjonarne

Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 17.12.2018 godz.20:00 do 06.01.2019

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 17.12.2018 godz.20:00 do 06.01.2019

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 17.12.2018 godz.20:00 do 06.01.2019

Kierunek logistyka i administrowanie w mediach 17.12.2018 godz.20:00 do 06.01.2019

Kierunek Publikowanie współczesne 17.12.2018 godz.20:00 do 06.01.2019

Z rejestracji zostały wyłączone studia niestacjonarne zaoczne, z wyjątkiem zapisów na lektoraty.

Na kierunku dziennikarstwo i medioznawstwo na studiach I i II stopnia rejestracja na specjalizacje zostaje przełożona na II turę.

II TURA – styczeń-luty 2019  (*wymuszone podpięcia)

Studia stacjonarne

Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 21.01.2019 godz.20:00 do 17.02.2019

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 21.01.2019 godz.20:00 do 17.02.2019

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 21.01.2019 godz.20:00 do 17.02.2019

Kierunek logistyka i administrowanie w mediach 21.01.2019 godz.20:00 do 17.02.2019

Kierunek Publikowanie współczesne 21.01.2019 godz.20:00 do 17.02.2019

Studia niestacjonarne

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 21.01.2019 godz.20:00 do 17.02.2019

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 28.01.2019 godz.20:00 - 24.02.2019

Kierunek logistyka i administrowanie w mediach 28.01.2019 godz.20:00 - 24.02.2019

Kierunek Publikowanie współczesne 28.01.2019 godz.20:00 - 24.02.2019

*Podczas rejestracji student będzie musiał od razu wybrać program, do którego będzie chciał podpiąć dany przedmiot, na który się zarejestrował.

Rejestracja dotyczy wszystkich przedmiotów, w tym wykładów. Na podstawie rejestracji zostaną stworzone protokoły egzaminacyjne. Zajęcia kontynuowane zostaną przepisane automatycznie. Jeżeli rejestrujemy się na zajęcia, które odbywają się w jednej grupie, to również należy zarejestrować się do tej grupy pomimo, że to tylko jedna grupa.

W indywidualnych przypadkach rejestracji prosimy zgłaszać się do kierowników studiów w celu wyrażenia zgody na dorejestrowanie administracyjne. Wszelkie podania o zmiany w rejestracji będą rozpatrywane po zakończeniu II tury rejestracji.

Rejestracji dokonujemy na stronie https://usosweb.uw.edu.pl

Zmiana sal w dniu 6 GRUDNIA br. (czwartek)

UWAGA

Szanowni Państwo

Zmiana sal w dniu 6 GRUDNIA br. (czwartek)

Informujemy, że w związku z organizowaną przez Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii konferencją w budynku na ul. Bednarskiej 2/4 zajęcia odbywać się będą jak niżej:

-godz.9.45-11.15 – wykład z Teorii komunikacji społecznej (dr W. Głodowski) z auli kolumnowej przeniesiony zostaje do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

-godz. 11.30-13.00 – wykład z Języka jako narzędzia komunikacji (prof. G. Dąbkowski) z auli kolumnowej przeniesiony zostaje do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

- godz.13.15-14.45 wykład z Współczesnych modeli systemów medialnych (prof. dr hab. J. Adamowski) z auli kolumnowej przeniesiony zostaje do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

-godz.13.15-14.45 – wykład z Podstaw public relations (dr J. Barlik) z sali 2,13 przeniesiony zostaje do sali 2,06 (ul. Bednarska 2/4)

- godz.13.15-14.45 – ćwiczenia z Współczesnych stosunków międzynarodowych (dr I. Wyciechowska)  z sali 2,06 przeniesione zostają do sali 0,40 (ul. Bednarska 2/4)

- godz.15.00-16.30wykład z Zarządzania (dr D. Prokopowicz) z auli kolumnowej przeniesiony zostaje do sali 2,06 (ul. Bednarska 2/4)

- godz.15.00-16.30ćwiczenia z Materiałów i tekstów PR (dr J. Barlik)  z sali 2,06 przeniesiony zostaje do sali 0,40 (ul. Bednarska 2/4)

- godz.16.45-18.15wykład z Współczesnych stosunków międzynarodowych (dr I. Wyciechowska) z auli kolumnowej przeniesiony zostaje do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ BEZ ZMIAN

Zebranie informacyjne dotyczące PROGRAMU ERASMUS

Zebranie informacyjne dla studentek i studentów WDIB w sprawie możliwości wyjazdów na studia częściowe i praktyki w ramach programu Erasmus odbędzie się  11 GRUDNIA O 17.15 W SALI 306 W DAWNYM CIUWie. 
ZAPRASZAMY
Osoby wybierające się na zebranie proszone są o GRUNTOWNE zapoznanie sie z informacjami zawartymi w poniższych plikach:
ogólne info o stypendiach Erasmus:
http://bwz.uw.edu.pl/…/uplo…/2015/06/Erasmus_ulotka_2017.pdf 
lista uczelni na których można podjąć studia Erasmus:
https://docdro.id/fId7dpZ
Zasady kwalifikacji na studia częściowe Erasmus we WDIB:
https://docdro.id/RXZ6MNk
Wniosek składany przy kwalifikacji na studia częściowe Erasmus:
https://docdro.id/pIMfqvZ

Specjalizacja "Analityk Mediów" - zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną

Szanowni Państwo,

Zapraszamy osoby zainteresowane uczestniczeniem w zajęciach na specjalizacji „Analityk mediów” prowadzonej przez dr hab. Tomasza Gackowskiego i dr Karolinę Brylska na rozmowę rekrutacyjną w najbliższy piątek o godz. 11.30 do Sali nr 0.33. Prosimy o zapoznanie się ze stroną Laboratorium (www.lbm.uw.edu.pl) oraz przyniesienie ze sobą CV.

Pozdrawiam

Dr hab. Tomasz Gackowski

Zmiana sal w dniu 4 GRUDNIA br. (wtorek)

UWAGA

Szanowni Państwo

Zmiana sal w dniu 4 GRUDNIA br. (wtorek)

Informujemy, że zajęcia odbywać się będą jak niżej:

- godz.15.00-16.30seminarium licencjackie (dr M. Kożdoń-Dębecka) z s.0,05 przeniesione zostaje do sali 0,07 (ul. Bednarska 2/4)

- godz.16.45-18.15Laboratorium PR (koordynator dr Ł. Przybysz) z s.0,05 przeniesione zostaje do sali 0,30 (ul. Bednarska 2/4)

- godz.16.45-18.15seminarium licencjackie (dr Ł. Przybysz) z s.0,30 przeniesione zostaje do sali 0,07 (ul. Bednarska 2/4)

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ BEZ ZMIAN


Zapraszamy na wyjątkowe spotkanie i wykład reżysera Janusza Majewskiego: Czy film artystyczny musi być nudny, a film komercyjny błahy?

Janusz Majewski jest reżyserem filmów takich jak.: Sublokator, Lekcja martwego języka, Sprawa Gorgonowej, Królowa Bona, CK Dezerterzy, Mała matura, Ekscentrycy – po słonecznej stronie ulicy,

Wykład odbędzie się w ramach przedmiotu „Film jako instrument komunikacji społecznej”, którego prowadzącym jest dr Sławomir Rogowski.

Zapraszamy zainteresowanych Studentów i Pracowników Wydziału we wtorek 4 grudnia 2018 o godzinie 18.30 na Bednarską 2/4, sala 2.06.

Centrum Pomocy Psychologicznej UW zaprasza na spotkanie pt. "Refleksje nad samotnością"

Szanowni Państwo,

Centrum Pomocy Psychologicznej UW zaprasza na otwarte spotkanie pt. Refleksje nad samotnością. O intrapsychicznych, interpersonalnych i kulturowych źródłach samotności rozmawiać będą psychoterapeuci prof. dr hab. Katarzyna Schier oraz dr Szymon Chrząstowski.

Wątki, które chcielibyśmy poruszyć w rozmowie to m.in.:

związek fobii społecznej z zaniedbaniem w dzieciństwie,
poczucie samotności jako reakcja na stratę – nie tylko bliskiej osoby, ale także bliskiego otoczenia (np. w sytuacji wyjazdu do innego miasta na studia),
samotność a kultura podporządkowana technologii,
samotność a zdolność do bycia samemu.
Nie zabraknie także wskazówek dotyczących tego, jak rozpoznać stan, w którym powinno zgłosić się po profesjonalną pomoc.

Spotkanie odbędzie się 18 grudnia o godz. 18:30 w siedzibie Centrum Pomocy Psychologicznej UW w Warszawie, ul. Pasteura 7, sala 106 (I piętro). Wstęp wolny.

Wydarzenie na Facebook'u - https://www.facebook.com/events/1303611323109116/

Seminarium naukowe "Archiwa a Państwo 1918-2018"

Szanowni Państwo,
Dziekan Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego prof. dr hab. Janusz W. Adamowski i Dyrektor Archiwum Akt Nowych w Warszawie dr Tadeusz Krawczak zapraszają na seminarium naukowe "Archiwa a Państwo 1918-2018" w dniu 7 grudnia 2018 r., w siedzibie WDIB, ul. Bednarska 2/4, s. 2.13.

Program w załączniku.

Załączniki:
Pobierz plik (seminarium.naukowe 1.pdf)seminarium.naukowe 1.pdf596 kB

„Summer 2019 Study of the United States Institute for Scholars”

Ambasada Stanów Zjednoczonych, ogłasza nabór do udziału w programie „Summer 2019 Study of the United States Institute for Scholars”. Program jest adresowany do wykładowców, pracowników uniwersyteckich, ekspertów instytucji badawczych lub organizacji pozarządowych, którzy prowadzą wykłady, programy lub szkolenia dotyczące tematyki Stanów Zjednoczonych. Koszty uczestnictwa pokrywa Departament Stanu USA.

Poniższe ogłoszenie znajduje się także w załączniku.

Serdecznie zapraszamy i prosimy o podzielenie się tą informacją z osobami, które mogą być odpowiednimi kandydatami.

Zgłoszenia do 9 grudnia br. na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Więcej informacji na stronie:

https://exchanges.state.gov/non-us/program/study-us-institutes-scholars

 

NIEPODLEGŁEJ NA STULECIE NASZE PORTRETY

Wystawa nawiązuje do rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Sto portretów studentek i studentów rozpoczynających studia na różnych kierunkach świadczy zarówno o pokoleniowej kontynuacji uniwersyteckiej misji, różnorodności wyborów naukowych środowiska studenckiego, jak też symbolicznie otwiera perspektywę kolejnych lat społecznej służby Uniwersytetu Warszawskiego.

Projekt wystawy, przygotowanej z inicjatywy prof. dr hab. Janusza Adamowskiego, dziekana Wydziału Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii, przewodniczącego Zarządu Przyjaciół Uniwersytetu Warszawskiego pod patronatem prof. dr hab. Jolanty Choińskiej-Miki, prorektor Uniwersytetu Warszawskiego, opracowali i wykonali studenci i pracownicy Katedry Fotografii i Genologii Dziennikarskiej WDIB UW.

Wystawę można oglądać do 4 grudnia br. w Starym BUWie. Gorąco zachęcamy!

Zmiana sal w dniu 4 grudnia br. (wtorek)

UWAGA


Informujemy, o zmianie sal :

-godz. 9.45—11.15 – seminarium licencjackie prowadzone przez dr A.Opolską-Bielańską z sali 0,31 przeniesione zostaje do sali 0,34 (ul. Bednarska 2/4)

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ BEZ ZMIAN

Spotkania informacyjne dotyczące zagadnień związanych z legalizacją pobytu cudzoziemców na terenie Polski

Szanowni Państwo,

Welcome Point UW organizuje spotkania informacyjne dotyczące zagadnień związanych z legalizacją pobytu cudzoziemców na terenie Polski.

Przedstawiciel Międzynarodowej Organizacji ds. Migracji omówi podczas spotkań między innymi następujące zagadnienia:

  • Różnice pomiędzy wizą studencką a zezwoleniem na pobyt czasowy w celu kształcenia się na studiach
  • Zezwolenie na pobyt stały w Polsce
  • Podjęcie stażu/praktyk podczas studiów
  • Podjęcie pracy podczas studiów i po studiach
  • Legalizacja pobytu na podstawie polskiego pochodzenia
  • Uprawnienia wynikające z posiadania Karty Polaka oraz polskiego pochodzenia

Zaplanowaliśmy 2 spotkania:

- spotkanie przeprowadzone w języku polskim odbędzie się 13 grudnia o godz. 14.00;

- spotkanie w języku angielskim odbędzie się 14 grudnia o godz. 14.00.

Obydwa spotkania będą miały miejsce w Pałacu Tyszkiewiczów, w Sali Balowej i potrwają ok. 60 minut.

Udział w spotkaniach jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji poprzez wypełnienie formularza:

Spotkanie w języku polskim: https://goo.gl/forms/oLVNhq8n5TBnVLxO2

Spotkanie w języku angielskim: https://goo.gl/forms/Litu6vjs9O90v4Nu2

Rejestracja na spotkania potrwa do 7 grudnia.

Przesłaliśmy wiadomość własnymi kanałami (także za pośrednictwem USOS), jednak uprzejmie proszę także Państwa o przekazanie informacji o spotkaniach wszystkim studentom, głównie tym spoza Unii Europejskiej, a także o linkowanie strony WP: http://welcome.uw.edu.pl/legalise-your-stay-in-poland-information-meeting/ oraz udostępnianie wydarzenia na portalu Facebook:

https://www.facebook.com/events/342221922994526/

https://www.facebook.com/events/1939193546171317/

W załączeniu przesyłam również informację w języku angielskim i w języku polskim.

W razie jakichkolwiek pytań, uprzejmie proszę o kontakt.

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniach!

UWAGA! Rekrutacja na specjalizację telewizyjną w ramach studiów licencjackich (dziennych) i magisterskich (dziennych), 5 i 6 grudnia 2016 r. na WDIB UW

Uprzejmie informujemy, że prezentacja specjalizacji tv odbędzie się w piątek 30.11 w godz.11.30-13.00 w Sali Kolumnowej i studiu tv WDIB UW.

Rozmowy kwalifikacyjne na specjalizację telewizyjną odbywać będą się w następujących dniach:

5.12 (środa), studio tv - sala nr 0.50, godz. 15.00-21.00 – egzamin na specjalizację tv dla studentów studiów licencjackich (dziennych)
6.12 (czwartek), studio tv - sala nr 0.50, godz. 17.00-20.00 – egzamin na specjalizację tv dla studentów studiów magisterskich (dziennych)

Ocenie podlegać będą:
1. Dwa 20-sekundowe wystąpienia do kamery: jedno o charakterze informacyjnym, drugie o charakterze komentarza – na bieżący temat społeczny, ekonomiczny lub kulturalny. (Proszę samodzielnie wybrać temat i przygotować wystąpienia w określonej powyżej formie),
2. Odpowiedzi na pytania zadawane przez członków komisji,
3. Dotychczasowe doświadczenie telewizyjne, w tym m.in. researcherskie, reporterskie, operatorskie i montażowe.

Ponadto prosimy o przygotowanie cv ze zdjęciem oraz informacją o dotychczasowym doświadczeniu medialnym kandydata. Dokument prosimy przekazać komisji rekrutacyjnej w formie papierowej w trakcie egzaminu.

Na zgłoszenia czekamy do poniedziałku, 3 grudnia, do godz. 20.00 na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. O kolejności przeprowadzanych rozmów w trakcie procesu rekrutacyjnego decyduje kolejność zgłoszeń.

W nagłówku wiadomości e- mail proszę zawrzeć imię i nazwisko kandydata, numer indeksu oraz określenie rodzaju studiów (licencjackie lub magisterskie).

Jednocześnie informujemy, że kandydaci na specjalizację telewizyjną startujący w procesie rekrutacyjnym w ramach studiów magisterskich, którzy zaliczyli specjalizację telewizyjną na studiach licencjackich WDIB UW, będą przyjmowani na specjalizację tv na studiach magisterskich w drugiej kolejności. Ze względu na duże zainteresowanie specjalizacją pierwszeństwo w procesie rekrutacyjnym będą miały osoby, które nie uczęszczały na zajęcia specjalizacyjne na WDIB UW w czasie studiów licencjackich.

Lista przyjętych na specjalizację tv zostanie upubliczniona najpóźniej w poniedziałek, 10 grudnia 2018 r. na stronie internetowej WDIB UW.
Zainteresowanych zachęcamy do obejrzenia krótkiego filmu o tym, jak wygląda praca specjalizacji telewizyjnej na co dzień.

Zapraszamy!
dr Monika Kożdoń-Dębecka
Koordynator specjalizacji TV

Specjalizacja radiowa - rekrutacja - magisterskie

Szanowni Państwo,

kwalifikacje odbędą się w studiu radiowym przy ul. Bednarskiej 2/4  w środę, 12 grudnia 2018.

Rozpoczniemy je punktualnie o godz. 17:00 od krótkiego zebrania informacyjnego oraz rozdania tekstów do czytania. Spotykamy się w sali nr 040.

Zgłoszenia – cv (maksimum 2 strony) i list motywacyjny (maksimum 1500 znaków) - proszę przesyłać na adres e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do piątku, 7 grudnia. W temacie wiadomości e-mail proszę wpisać: „specjalizacja radiowa – magisterskie, imię i nazwisko, nr albumu”. Zgłoszenia przesłane po terminie lub nie spełniające podanych wyżej kryteriów nie będą brane pod uwagę.

Pierwszeństwo w przyjęciu do grupy (oczywiście pod warunkiem pozytywnego wyniku rozmowy kwalifikacyjnej) przysługuje osobom, które nie uczestniczyły w zajęciach specjalizacji radiowej na studiach l stopnia.

Z poważaniem

Marcin Lewicki, koordynator specjalizacji radiowej

Specjalizacja radiowa - rekrutacja - licencjat

Szanowni Państwo,

kwalifikacje odbędą się w studiu radiowym przy ul. Bednarskiej 2/4 we wtorek, 11 grudnia 2018.

Rozpoczniemy je punktualnie o godz. 17:00 od krótkiego zebrania informacyjnego oraz rozdania tekstów do czytania. Spotykamy się w sali nr 040.

Zgłoszenia – cv (maksimum 2 strony) i list motywacyjny (maksimum 1500 znaków) - proszę przesyłać na adres e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do piątku, 7 grudnia. W temacie wiadomości e-mail proszę koniecznie wpisać: „specjalizacja radiowa – licencjat, imię i nazwisko, nr albumu”. Zgłoszenia przesłane po terminie lub nie spełniające podanych wyżej kryteriów nie będą brane pod uwagę.

Z poważaniem

Marcin Lewicki, koordynator specjalizacji radiowej

Wernisaż drugiej części wystawy poplenerowej pt. "Piła - Płotki".

Dziś tj. 26 listopada odbył się wernisaż drugiej części wystawy poplenerowej studentów naszej specjalności Fotografia prasowa, reklamowa i wydawnicza pt: "Piła - Płotki." Wystawa poświęcona jest sylwetkom mieszkańców Piły. Zapraszamy do obejrzenia relacji zdjęciowej z wydarzenia i oczywiście prac naszych Studentów. Wystawę podziwiać można w holu głównym WDIB przy Bednarskiej 2/4. Zapraszamy!

Zapraszamy na spotkanie informacyjne projektu „Aplikacyjne prace dyplomowe – skuteczny start zawodowy”,

Szanowni Państwo,

zapraszamy na spotkanie informacyjne projektu „Aplikacyjne prace dyplomowe – skuteczny start zawodowy”, które odbędzie się 30.11.2018 r. o godz. 13:00 w sali 307 w budynku Nowy Świat 69.

W projekcie studenci m. in. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii, dzięki wsparciu promotorów, przygotowują prace dyplomowe odpowiadające na zapotrzebowanie przedsiębiorstw, instytucji publicznych i organizacji pozarządowych.

Podczas spotkania będzie można wówczas dowiedzieć się, jak wejść we współpracę z otoczeniem Uniwersytetu Warszawskiego oraz jakie są warunki udziału w projekcie. Ponadto opowiemy też o warsztatach dla studentów „Akademia dyplomanta” dotyczących skuteczności na rynku pracy i aplikacyjności pracy naukowej oraz wsparciu dla opiekunów prac wdrożeniowych ( w ramach projektu przewidzieliśmy stypendia dla studentów w wysokości do 3000 zł oraz dodatki dla promotorów).

Będziemy wdzięczni za przekazanie tej informacji studentom oraz pracownikom Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii.

Link do wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1940237236064637

Link do strony: http://innohuman.biurokarier.uw.edu.pl/aktualnosci/

Z wyrazami szacunku,

Gaweł Pasek vel Paszkowski

Koordynator administracyjny

projektu "Aplikacyjne prace dyplomowe - skuteczny start zawodowy"

Konkurs dla studentów

Pracuj.pl wraz z Biurem Karier UW przygotowało dla studentów UW konkurs, w którym Studenci mogą wygrać 20 voucherów na szkolenie „Skuteczne Zarządzanie Projektami” prowadzone przez firmę PM Experts.

Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Jaki projekt zrealizujesz po ukończeniu szkolenia? Odpowiedzi należy przesłać do 10.12 na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Regulamin: https://porady.pracuj.pl/student/regulamin-konkursu-zaprojektuj-swoja-kariere-z-pracuj-pl/

 

Załączniki:
Pobierz plik (zaPROJEKTuj.jpg)zaPROJEKTuj.jpg323 kB

Odwiedzili nas uczniowie klasy filologiczno-prawniczej 1-go Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida w Wyszkowie

W piątek, 16 listopada nasz Wydział odwiedzili uczniowie klasy filologiczno-prawniczej 1-go Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida w Wyszkowie. Licealiści wzięli udział w warsztatach w studiu telewizyjnym poprowadzonych przez inż. Witolda Baszyńskiego i odwiedzili Akademickie Radio Kampus. Wysłuchali także dwóch wykładów: "Okiem reportera, czyli dobry opis " w wykonaniu dra K. Kaszewskiego oraz "Wszyscy chcą na PR, ale kto wie czym on naprawdę jest? Czyli PR-owe prawdy i mity" dra Ł. Przybysza.

Dziękujemy za wizytę, zapraszamy do nas ponownie, a nader wszystko - do zobaczenia na studiach!

Zmiana sal w dniach 27 listopada br. (wtorek)

UWAGA

Informujemy, o zmianie sal:

-godz. 9.45—11.15 – seminarium dyplomowe prowadzone przez dr A.Opolską-Bielańską z sali 0,31 przeniesione zostaje do sali 0,30 (ul. Bednarska 2/4)

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ BEZ ZMIAN