Uprzejmie informujemy, że w semestrze letnim bieżącego roku akademickiego zostaje pilotażowo wdrożony projekt lektoratów dedykowanych dla studentów studiów II-go stopnia.
Są to zajęcia fakultatywne, 30-godzinne, na poziomie B2+ (3 pkt ECTS).
Na realizację tych zajęć uprawnieni studenci otrzymali nową pulę żetonów typu LEK2.
Rejestracja na zajęcia będzie otwarta w terminie: 08.02 – 18.02.2021
Lista osób przyjętych na specjalizację tv w ramach kierunku dziennikarstwo i medioznawstwo; studia II stopnia, stacjonarne:
L.P. |
Numer albumu |
1. |
412779 |
2. |
402618 |
3. |
402116 |
4. |
433003 |
5. |
432817 |
6. |
401880 |
7. |
432348 |
8. |
432123 |
9. |
433117 |
10. |
432852 |
11. |
432672 |
12. |
395789 |
13. |
432993 |
14. |
402110 |
15 |
382816 |
16. |
432813 |
17. |
433126 |
18. |
401855 |
19. |
382403 |
20. |
259640 |
Szanowni Państwo,
zgłoszenia kandydatów na specjalizację radiową przyjmujemy od poniedziałku 18.01.2021 do środy 20.01.2021 na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- cv (maksimum 2 strony), bez zdjęcia
- list motywacyjny (maksimum 1500 znaków).
UWAGA: do korespondencji prosimy używać wyłącznie adresów w domenie UW.
W temacie wiadomości e-mail proszę koniecznie wpisać: „specjalizacja radiowa – magisterskie, imię i nazwisko, nr albumu”.
Zgłoszenia niekompletne, przesłane przed lub po terminie albo nie spełniające podanych wyżej kryteriów nie będą brane pod uwagę.
O dalszej części procesu rekrutacji, w tym o ewentualnej rozmowie kwalifikacyjnej, wszyscy zainteresowani zostaną powiadomieni drogą email 21.01.2021.
Z poważaniem
Marcin Lewicki
koordynator specjalizacji radiowej
OFERTA
dot. praktyk w Dziale Zbiorów z Zakresu Pracy
i Zabezpieczenia Społecznego
Głównej Biblioteki Pracy i Zabezpieczenia Społecznego
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego oferuje możliwość odbycia praktyk zawodowych studentom po I i II roku studiów I stopnia.
Czas trwania praktyk oraz tematyka są dostosowane do wymagań określonych w programie studiów Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa dla studentów studiów I stopnia.
Biblioteka oferuje praktykę w Sekcji Gromadzenia i Opracowania, Udostępniania oraz w Ośrodku Informacji Naukowej.
Studenci zgłaszający się na praktykę powinni przedstawić skierowanie do odbycia praktyki wystawione przez uczelnię.
Szczegółowy zakres praktyk obejmuje następujące zagadnienia:
I. Zapoznanie z historią i obecną działalnością Głównej Biblioteki Pracy i Zabezpieczenia Społecznego
- krótkie przedstawienie struktury Biblioteki, charakterystyka działalności Sekcji Gromadzenia i Opracowania Zbiorów, Udostępniania oraz Ośrodka Informacji Naukowej,
- krótka charakterystyka gromadzonych dokumentów, źródła wpływu dokumentów, zasady ewidencji, działalność wydawnicza Biblioteki.
II. Praktyka w Sekcji Gromadzenia i Opracowania Zbiorów
1. Gromadzenie i Opracowanie Czasopism
zapoznanie z działalnością: źródła wpływu czasopism, zasady zamawiania i ewidencji czasopism, akcesja,
zasady katalogowania czasopism w systemie ALEPH, sporządzanie opisów katalogowych.
2. Gromadzenie i Opracowanie Wydawnictw Zwartych
omówienie zasad współpracy z wydawnictwami i księgarniami, sporządzanie zamówień na wydawnictwa zwarte, realizacja zamówień,
zapoznanie z inwentarzem komputerowym, zasady ewidencji w zależności od źródła wpływów, ewidencja ubytków,
zasady katalogowania wydawnictw zwartych w systemie ALEPH, sporządzanie opisów katalogowych, klasyfikacja rzeczowa.
3. Sekcja Udostępniania i Czytelnia
charakterystyka czytelników, warsztat informacyjny działu wypożyczeń, zasady udostępniania w zależności od kategorii czytelników, obsługa sprzętu kserograficznego i skanera.
III. Praktyka w Ośrodku Informacji Naukowej:
charakterystyka działalności Ośrodka, kartoteki i bazy danych, zapoznanie z programem ALEPH,
sporządzanie opisów bibliograficznych artykułów (praca w systemie ALEPH),
sporządzanie bibliografii i zestawień tematycznych (wykorzystanie baz danych ośrodka, przejmowanie opisów z innych baz, używanie edytora tekstów),
zasady sporządzania analiz dokumentacyjnych,
udział w pracach związanych z digitalizacją zbiorów bibliotecznych.
Z poważaniem,
Ewelina Miłosz
Kierownik Sekcji Udostępniania
Wypożyczalnia/Czytelnia
Tel. 537-838-509
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego
ul. Zabraniecka 8L
03-872 Warszawa
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zgodnie z obowiązkiem informacyjnym RODO, informujemy, że Państwa dane osobowe będą przez nas gromadzone i przetwarzane w celach związanych z realizacją statutowych zadań Głównej Biblioteki Pracy i Zabezpieczenia Społecznego. Zasady przetwarzania danych osobowych znajdują się na naszej stronie internetowej w dziale -"RODO - Polityka prywatności": https://www.gbpizs.gov.pl/index.php/rodo
Zapraszamy do zapoznania się z nowym wydaniem pisma "Nowy Folder"
Specjalizacja dziennikarstwo multimedialne dostarcza podstawowej wiedzy niezbędnej do pracy w nowoczesnych portalach i telewizjach internetowych, a także w mediach tradycyjnych, w których potrzebne są multidyscyplinarne umiejętności. Szczególny nacisk położony zostanie na realizowanie przez studentów konkretnych zadań i projektów.
W ramach zajęć studenci otrzymają wiedzę o sposobach i metodach docierania do źródeł i gromadzenia dokumentacji multimedialnej, selekcjonowania żródeł oraz wykorzystywania ich w komentarzach i recenzjach, krótkich formach informacyjno - dokumentalnych, foreportażach i fotocastach.
Zajęcia mają charakter warsztatowy.
W roku 2021 zadania wykonywane przez studentów polegać będą m.in. na przygotowaniu i realizacji autoprezentacji AV , recencji AV, fotoreportażu ( fotocastu), multimedialnego wywiadu i sylwetki ( portretu). Prace będą realizowane przy wykorzystaniu przystępnych programów prezentacyjnych i montażowych ( np. Movavi, Power Point, Movie Maker).
Wykładowcy :
red. Stanisław Zawiśliński
red. Konrad J. Zarębski
Zapisy
Na specjalizacje zapisy będą dostępnie w rejestracji w USOSweb od 8.02.2021 od godz. 20:00
Szanowni Państwo,
Uniwersytet Otwarty UW przypomina i zachęca wykładowców oraz doktorantów do nawiązania współpracy.
Uprzejmie informujemy, że zgłoszenia kursów na III trymestr roku akademickiego 2020/2021 (trymestr wiosenno-letni) przyjmowane będą w terminie od 4 stycznia do 4 lutego 2021 r. (czwartek), do godz. 17:00. Zgłoszenia przyjmowane będą na kursy online, kursy stacjonarne oraz kursy prowadzone w formie hybrydowej (z zastrzeżeniem, że będą one realizowane tylko w sytuacji, gdy sytuacja epidemiologiczna na to pozwoli).
Zajęcia w ramach III trymestru rozpoczną się od 12 kwietnia 2021 roku i mogą trwać do 31 lipca 2021.
Więcej szczegółów: https://www.uo.uw.edu.pl/dla-wykladowcow/terminy-zgloszen
Szanowni Państwo,
poniżej zamieszczam tabelę zawierającą kolejność rozmów z kandydatami na specjalizację tv w trybie ONLINE.
Wszystkich ubiegających się o przyjęcie na spec.tv proszę o oczekiwanie na przesłanie linku (google meet) na adres e-mail kandydata podany w zgłoszeniu o wyznaczonej w tabeli godzinie. Ze względu na ewentualne problemy techniczne przy połączeniach z kolejnymi kandydatami bardzo prosimy o gotowość już 10 minut przed wyznaczoną godziną połączenia i cierpliwość w razie opóźnienia w przesyłaniu linku. Wszystkie rozmowy zostaną przeprowadzone w wyznaczonym terminie.
dr Monika Kożdoń-Dębecka
Koordynator specjalizacji tv
L.P. |
Godzina rozpoczęcia rozmowy |
Numer albumu |
1. |
15.00-15.10 |
412779 |
2. |
15.10-15-20 |
402618 |
3. |
15.20-15.30 |
402116 |
4. |
15.30-15.40 |
433003 |
5. |
15.40-15.50 |
432817 |
6. |
15.50-16.00 |
401880 |
7. |
16.00-16.10 |
432348 |
8. |
16.10-16.20 |
432123 |
9. |
16.20-16.30 |
433117 |
10. |
16.30-16.40 |
432852 |
11. |
16.40-16.50 |
432672 |
12. |
16.50-17.00 |
395789 |
13. |
17.00-17.10 |
432993 |
14. |
17.10-17.20 |
402110 |
15 |
17.20-17.30 |
382816 |
16. |
17.30-17.40 |
432813 |
17. |
17.40-17.50 |
433126 |
18. |
17.50-18.00 |
401855 |
19. |
18.00-18.10 |
432106 |
20. |
18.10-18.20 |
382403 |
21. |
18.20-18.30 |
259640 |
Stowarzyszenie Center for American Studies afiliowane przy Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ma zaszczyt zaprosić studentów, doktorantów, a także doświadczonych pracowników naukowych do udziału w Międzynarodowej Konferencji 𝐓𝐡𝐞 𝐂𝐎𝐕𝐈𝐃-𝟏𝟗 𝐏𝐚𝐧𝐝𝐞𝐦𝐢𝐜: 𝐋𝐞𝐠𝐚𝐥, 𝐏𝐨𝐥𝐢𝐭𝐢𝐜𝐚𝐥 & 𝐒𝐨𝐜𝐢𝐨-𝐄𝐜𝐨𝐧𝐨𝐦𝐢𝐜 𝐃𝐢𝐦𝐞𝐧𝐬𝐢𝐨𝐧𝐬 (Pandemia COVID-19: aspekty prawne, polityczne i społeczno-ekonomiczne).
Konferencja odbędzie się w sobotę 23 stycznia 2021 r., ze względu na ograniczenia wynikające z Pandemii COVID-19 będzie miała charakter online.
W przypadku chęci wystąpienia na konferencji w charakterze prelegenta prosimy o przesłanie abstraktu do 10 stycznia 2021 r.
Uczestnicy bierni (publiczność) nie muszą posiadać żadnego doświadczenia akademickiego, aby zarejestrować się i wysłuchać konferencji.
Aby uzyskać więcej informacji o Konferencji należy kliknąć w link poniżej.
https://www.facebook.com/events/686151952084123/
Szanowni Państwo,
zapraszam do udziału w kwalifikacjach na specjalizację radiową. Osoby zainteresowane uprzejmie proszę o przygotowanie:
Ewentualne rozmowy kwalifikacyjne (prowadzone zdalnie) odbędą się w piątek, 22 stycznia od godz. 17:00 – ich przeprowadzenie będzie zależało od liczby kandydatów. Zgłoszenia od osób zainteresowanych będziemy przyjmować w dniach 18 - 20 stycznia 2021 drogą mailową.
O szczegółach kwalifikacji i adresie e-mail do przysyłania zgłoszeń poinformujemy Państwa w ogłoszeniu 17 stycznia 2021 r.
Pierwszeństwo przyjęcia na specjalizację radiową przysługuje osobom, które nie uczestniczyły w tych zajęciach na studiach I stopnia.
W razie pytań dotyczących zajęć specjalizacji uprzejmie proszę o kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Z poważaniem
Marcin Lewicki
koordynator specjalizacji radiowej
Krajowa Izba Gospodarcza w ramach obchodów swojego 30-lecia postanowiła wzmocnić głos polskiej samorządności, która okazała się jednym z najważniejszych zjawisk ostatnich trzech dekad. W tym celu w ramach ogólnopolskiego konkursu KIG zaprosiła reportażystów do stworzenia jej literackich obrazów. Tak powstała publikacja „Od samorządu do samorządności”.
W środę, 16 grudnia na naszym wydziale gościli wirtualnie uczniowie klas medialnych II Liceum Ogólnokształcącego w Legionowie. Wysłuchali wykładu red. Dariusza Łukawskiego - "Non stop on-line, czyli multimedia w mediach" wprost z naszego studia telewizyjnego, a dzięki inżynierowi studia - Witoldowi Baszyńskiemu zgłębili techniczne tajniki sprzętu telewizyjnego.
Uprzejmie informujemy, że WDIB otrzymał środki w ramach konkursu POLS na projekty badawcze realizowane przez naukowców przyjeżdżających z zagranicy, finansowany z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021.
Kierownikiem i pomysłodawcą projektu pt. „Zarządzanie różnorodnością jako innowacja w dziennikarstwie” jest dr Greta Gober z Department of Media Studies, Stockholm University. Projekt będzie realizowany w Katedrze Systemów Medialnych we współpracy z prof. ucz. dr hab. M. Głowackim. Przyznana kwota z NCN to 878.125 PLN.
Gratulujemy sukcesu i życzymy kolejnych!
Krajowa Izba Gospodarcza w ramach obchodów swojego 30-lecia postanowiła wzmocnić głos polskiej samorządności jako jedno z najważniejszych zjawisk ostatnich trzech dekad. W tym celu w ramach ogólnopolskiego konkursu KIG zaprosiła reportażystów do stworzenia jej literackich obrazów. Tak powstała publikacja „Od samorządu do samorządności”.
Uprzejmie informuję, że:
Informujemy, że dnia 17.12.2020 r godz. 15.00 odbędzie się spotkanie on -line nt. specjalizacji dziennikarstwo multimedialne ( prowadzący specjalizację : red. Stanisław Zawiśliński) dla II roku studiów I stopnia. Zainteresowani otrzymają kod na platformie GoogleMeet przed spotkaniem.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w piątek 11.12. 2020 r. zamieścimy na stronie wstępne plany zajęć na sem. letni dla kierunku: dziennikarstwo i medioznawstwo, natomiast w poniedziałek 14.12 dla kierunków: logistyka i administrowanie w mediach, zarządzania big data, publikowanie współczesne, architektura przestrzeni, biblotekoznawstwo i informacja naukowa
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z decyzją Dyrektora Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) wniosek Pana prof. dr. hab. inż. Włodzimierza Gogołka i Pana prof. ucz. dr. hab. inż. Wiesława Cetery pt. Identyfikacja, KOlekcjonowanie i oceNA nieprzyjaznych operacji dezinformacyjnych w cyberprzestrzeni, prowadzonych w oparciu o narzędzia teleinformatyczne (IKONA) został pozytywnie zaopiniowany i otrzymał dofinansowanie w wysokości 6.610.319 PLN.
Wniosek był złożony przez konsorcjum naukowe: Centrum Rafinacji Informacji Sp. z o.o. (lider konsorcjum) oraz Uniwersytet Warszawski w ramach programu „CyberSecIdent – Cyberbezpieczeństwo i e-Tożsamość”.
Centrum Rafinacji Informacji (CRI) to spin-off Uniwersytetu Warszawskiego. Jego założycielami są naukowcy z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW: prof. dr hab. inż. Włodzimierz Gogołek, prof. ucz. dr hab. inż. Wiesław Cetera, mgr inż. Piotr Celiński i dr inż. Dariusz Jaruga. Spółka CRI powstała w lipcu 2018 roku i zajmuje się analizą big data – dużych zbiorów informacji dostępnych w cyberprzestrzeni.
Więcej informacji: https://www.ncbr.gov.pl/index.php?id=34851&L=360&tx_news_pi1%5Bnews%5D=65813&cHash=307c7c5801bed38a1c2362bd05f3f732
Gratulujemy sukcesu i życzymy kolejnych.
Zapraszamy serdecznie studentów do udziału w Międzynarodowym Konkursie Umiejętności Statystycznych (International Statistical Literacy Project, ISLP), prowadzonym przez Stowarzyszenie Międzynarodowe na rzecz Edukacji Statystycznej (International Association for Statistical Education, IASE) od 2007 roku. Celem konkursu jest rozwijanie umiejętności uczniów w opisywaniu ich środowiska za pomocą statystyk oraz używanie statystyk jako narzędzia do uczenia się o ich codziennym życiu. Nasza wykładowczyni dr Agnieszka Heba zasiada w Komitecie Organizacyjnym i Jury tego konkursu.
Szanowni Państwo,
w załączniku przedstawiam pozycje książkowe i niewielką część czasopism, o które nasza Biblioteka wzbogaciła się w październiku i listopadzie bieżącego roku.
Od 30 listopada Biblioteka jest otwarta od pon. do piątku w godz. 9-14.
Z wyrazami szacunku
Elżbieta Maruszak
kierownik Biblioteki WDIiB UW
Szanowni Państwo,
zapraszamy do nadsyłania tekstów naukowych do czasopisma "Zarządzanie w Kulturze". W załączniku przesyłam informację o aktualnym naborze do numeru tematycznego "Kultura a wyzwania zrównoważonego rozwoju". Termin nadsyłania napisanych po polsku bądź po angielsku artykułów upływa 20 marca 2021 roku.
Więcej szczegółów można znaleźć w załaczonym pliku.
REJESTRACJA NA ZAJĘCIA PROGRAMOWE 2020/2021
Rejestracja na zajęcia programowe oraz fakultatywne w semestrze letnim, 2020/2021 odbędzie się w następujących terminach:
I TURA – Wszystkie rejestracje rozpoczynają się o godz. 20.00 (*wymuszone podpięcia)
Studia stacjonarne
Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 22.12.2020 r. – 12.01.2021
Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 22.12.2020 r. – 12.01.2021
Podczas tej rejestracji będą wyłączone zapisy na specjalizację dla studentów II stopnia. Odbędzie się ona w II turze.
Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 22.12.2020 r. – 12.01.2021
Logistyka i adminiatrowanie w mediach 22.12.2020 r. – 12.01.2021
Kierunek publikowanie współczesne 22.12.2020 r. – 12.01.2021
Zarządzanie Big Data 22.12.2020 r. – 12.01.2021
Studia niestacjonarne
Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 08.02.2021 – 08.03.2021
Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo - 08.02.2021 – 08.03.2021
Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 08.02.2021 – 08.03.2021
Logistyka i adminiatrowanie w mediach 08.02.2021 – 08.03.2021
Kierunek publikowanie współczesne 08.02.2021 – 08.03.2021
II TURA – Wszystkie rejestracje rozpoczynają się o godz. 20.00 (*wymuszone podpięcia)
Studia stacjonarne
Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 08.02.2021 – 08.03.2021
Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 08.02.2021 – 08.03.2021
Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 08.02.2021 – 08.03.2021
Kierunek logistyka i administrowanie w mediach 08.02.2021 – 08.03.2021
Kierunek publikowanie współczesne 08.02.2021 – 08.03.2021
Zarządzanie Big Data 08.02.2021 – 08.03.2021
*Podczas rejestracji student będzie musiał od razu wybrać program, do którego będzie chciał podpiąć dany przedmiot, na który się zarejestruje.
Rejestracja dotyczy wszystkich przedmiotów, w tym wykładów. Na podstawie rejestracji zostaną stworzone protokoły egzaminacyjne. Zajęcia kontynuowane zostaną przepisane automatycznie. Jeżeli rejestrujemy się na zajęcia, które odbywają się w jednej grupie, to również należy zarejestrować się do tej grupy pomimo, że to tylko jedna grupa.
W indywidualnych przypadkach rejestracji prosimy zgłaszać się do kierowników studiów w celu wyrażenia zgody na dorejestrowanie administracyjne. Wszelkie podania o zmiany w rejestracji będą rozpatrywane po zakończeniu II tury rejestracji.
Rejestracji dokonujemy na stronie https://usosweb.uw.edu.pl
W dniach 30.11 - 04.12.2020 zostają odwołane wszystkie zajęcia dr Jana Grzegorka.
Od 30 listopada 2020 Biblioteka będzie otwarta od poniedziałku do piątku w godz. 9-14.
W dalszym ciągu przede wszystkim zalecamy kontakt mailowy.
Zapraszamy studentki i studentów II roku studiów magisterskich do udziału w rekrutacji na specjalizację „analityk mediów”.
By wziąć udział w rekrutacji, należy przesłać swoje CV na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do poniedziałku 7 grudnia do godz. 12.00 – w tytule maila należy wpisać Rekrutacja – specjalizacja - studia magisterskie.
Rozmowy kwalifikacyjne w formule online odbędą się w czwartek 10 grudnia od godz. 12.00, a o szczegółach (link, dokładna godzina) zaproszone osoby zostaną poinformowane mailowo.
Jednocześnie zachęcamy osoby zainteresowane specjalizacją do zapoznania się ze stroną www.lbm.uw.edu.pl.
Zapraszamy studentki i studentów II roku studiów licencjackich do udziału w rekrutacji na specjalizację „analityk mediów”.
By wziąć udział w rekrutacji, należy przesłać swoje CV na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do poniedziałku 7 grudnia do godz. 12.00.
Rozmowy kwalifikacyjne w formule online odbędą się w czwartek 10 grudnia od godz. 11.00, a o szczegółach (link, dokładna godzina) zaproszone osoby zostaną poinformowane mailowo.
Jednocześnie zachęcamy osoby zainteresowane specjalizacją do zapoznania się ze stroną www.lbm.uw.edu.pl.
Szanowni Państwo,
w roku akademickim 2020/2021 egzaminy certyfikacyjne z języków obcych przeprowadzane na Uniwersytecie Warszawskim będą miały formę zdalną, zarówno w części pisemnej jak i w części ustnej. Będą sprawdzały te same umiejętności, które były sprawdzane w formie stacjonarnej: słuchanie, czytanie, pisanie, mówienie oraz znajomość środków gramatyczno-leksykalnych.
Struktura egzaminu będzie podobna na każdym z oferowanych poziomów.
Część pisemna będzie zadaniem integrującym trzy sprawności: słuchanie, czytanie oraz pisanie. Zostaną Państwo poproszeni o napisanie tekstu, w którym odniosą się Państwo do informacji zawartych w nagraniu oraz tekście do przeczytania, które będą powiązane tematem przewodnim. W tym samym tekście trzeba będzie także opisać własne doświadczenie lub wyrazić własną opinię związaną z tematem zadania.
W części ustnej – jak dotychczas – będą Państwo rozmawiać z egzaminatorem w oparciu o tzw. materiał stymulujący (obrazek lub krótki tekst). Ponadto zostanie Państwu zaprezentowane 10 zdań z lukami, które trzeba będzie uzupełnić właściwymi elementami gramatycznymi lub leksykalnymi. Jest to ćwiczenie, które do tej pory pojawiało się w części pisemnej egzaminu.
Bardziej szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie Rady Koordynacyjnej w zakładce „Egzaminy certyfikacyjne 2020/2021”( http://www.certyfikacja.uw.edu.pl).
Łączę serdeczne pozdrowienia,
dr hab. Radosław Kucharczyk
Przewodniczący Rady Koordynacyjnej ds. Certyfikacji Biegłości Językowej UW
Szanowni Państwo,
w roku akademickim 2020/2021 egzaminy certyfikacyjne z języków obcych przeprowadzane na Uniwersytecie Warszawskim będą miały formę zdalną, zarówno w części pisemnej jak i w części ustnej. Będą sprawdzały te same umiejętności, które były sprawdzane w formie stacjonarnej: słuchanie, czytanie, pisanie, mówienie oraz znajomość środków gramatyczno-leksykalnych.
Struktura egzaminu będzie podobna na każdym z oferowanych poziomów.
Część pisemna będzie zadaniem integrującym trzy sprawności: słuchanie, czytanie oraz pisanie. Zostaną Państwo poproszeni o napisanie tekstu, w którym odniosą się Państwo do informacji zawartych w nagraniu oraz tekście do przeczytania, które będą powiązane tematem przewodnim. W tym samym tekście trzeba będzie także opisać własne doświadczenie lub wyrazić własną opinię związaną z tematem zadania.
W części ustnej – jak dotychczas – będą Państwo rozmawiać z egzaminatorem w oparciu o tzw. materiał stymulujący (obrazek lub krótki tekst). Ponadto zostanie Państwu zaprezentowane 10 zdań z lukami, które trzeba będzie uzupełnić właściwymi elementami gramatycznymi lub leksykalnymi. Jest to ćwiczenie, które do tej pory pojawiało się w części pisemnej egzaminu.
Bardziej szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie Rady Koordynacyjnej w zakładce „Egzaminy certyfikacyjne 2020/2021”( http://www.certyfikacja.uw.edu.pl).
Łączę serdeczne pozdrowienia,
dr hab. Radosław Kucharczyk
Przewodniczący Rady Koordynacyjnej ds. Certyfikacji Biegłości Językowej UW
Aktualnie zalecamy kontakt mailowy.
Na maile będziemy odpowiadać w kolejności zgłoszeń
Uwaga! Lista kandydatów przyjętych na specjalizację radiową (kierunek: Dziennikarstwo i medioznawstwo, studia I stopnia, stacjonarne).
Uwaga! Lista kandydatów przyjętych na specjalizację tv (kierunek: Dziennikarstwo i medioznawstwo, studia I stopnia, stacjonarne).
L.P. |
Numer albumu |
1. |
409634 |
2. |
424919 |
3. |
424741 |
4. |
425098 |
5. |
425223 |
6. |
418652 |
7. |
425096 |
8. |
425013 |
9. |
424961 |
10. |
424570 |
11. |
419840 |
12. |
419020 |
13. |
425212 |
14. |
420060 |
15 |
425047 |
16. |
413019 |
17. |
425031 |
18. |
408461 |
19. |
411016 |
20. |
425092 |
W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dn. 6 listopada 2020 r., stanowiącym w &1, pkt 1e), iż do dnia 29 listopada 2020 r. ustanawia się ograniczenie prowadzenia działalności przez biblioteki publiczne i naukowe, polegające na zakazie udostępniania zbiorów publiczności
zmuszeni jesteśmy działać podobnie, jak BUW i pozostałe biblioteki systemu UW
– zamykamy Bibliotekę WDIiB UW w terminie 9-29 listopada 2020
Pozostajemy w kontakcie mailowym (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), do czasu wprowadzenia lockdownu pod tym adresem można zamawiać skany, które mogą być wykonane w czasie dyżurów pracowników w budynku.
Życzymy zdrowia i cierpliwości.