Studenci

Egzaminy poprawkowe u dr hab. Alicji Jaskierni prof. UW

Dziekanat Wydziału Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW, uprzejmie informuje, że egzaminy poprawkowe u dr hab. Alicji Jaskierni prof. UW, odbędzie się 6 września o godz. 12.00-13.00 w Sali 206
Jednocześnie informujemy, że w dniu 6 września 2017 r. od godz.13.00 do godz. 14.00 w pok. – 1.06 będzie miała dyżur Pani dr hab. Alicja Jaskiernia prof. UW oraz 12 września od godz. 12.00 do godz. 13.00 w pok. -1.06

Dr. I. Bogdanowicz - dyżury w sesji poprawkowej

Dr. I. Bogdanowicz

Dyżury w sesji poprawkowej:

 tylko po uzgodnieniu (e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.);

CIUW, s. 308, 8.00-9.00;

  • poniedziałek 28 sierpnia 2017
  • poniedziałek 4 września 2017 

Dr I. Bogdanowicz - dyżury w sesji poprawkowej

Dr. I. Bogdanowicz

Dyżury w sesji poprawkowej:

 tylko po uzgodnieniu (e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.);

CIUW, s. 308, 8.00-9.00;

  • poniedziałek 28 sierpnia 2017
  • poniedziałek 4 września 2017 

UMCS w Lublinie - konferencja „Marketing XXI wieku”

Szanowni Państwo,
Zapraszamy do wzięcia udziału w I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Marketing XXI wieku”, organizowanej przez Koło Naukowe Zarządzania i Marketingu UMCS w Lublinie, dnia 17 listopada 2017 roku.
Celem konferencji jest wymiana doświadczeń i poglądów dotyczących rozwoju oraz wyzwań marketingu w XXI wieku.
Konferencja skierowana jest przede wszystkim do studentów studiów I i II stopnia oraz studiów doktoranckich.
Tematyka konferencji obejmuje następujące obszary:

1. Zachowania konsumentów na rynku

2. Zarządzanie marką

3. Reklama i nowoczesne formy komunikacji

(szczegółowy opis obszarów tematycznych w załączniku)

Nadesłane artykuły po uzyskaniu pozytywnej recenzji zostaną opublikowane w monografii.
Terminy nadsyłania zgłoszeń i artykułów:

do 1 września 2017r. – zgłoszenie uczestnictwa

do 30 września 2017r. – przesłanie pracy

do 8 października 2017r. – wniesienie opłaty konferencyjnej

Koszt uczestnictwa:

Uczestnictwo czynne (publikacja, wystąpienie, obiad, materiały konferencyjne) – 130 zł

Uczestnictwo bierne (wyłącznie publikacja) – 100 zł


Na wszystkie pytania odpowiemy przez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zgłoszenia prowadzone przez formularz znajdujący się pod linkiem: https://goo.gl/forms/wWfJwNLaVyhaK9Eh2
Aktualne informacje zamieszczane są pod linkiem: https://www.facebook.com/events/126882917927529/

Z poważaniem,
Członek KNZiM UMCS
Alicja Guz

Załączniki:
Pobierz plik (Obszary-tematyczne.pdf)Obszary-tematyczne.pdf486 kB
Pobierz plik (Regulamin.pdf)Regulamin.pdf207 kB
Pobierz plik (Zaproszenie.pdf)Zaproszenie.pdf436 kB

Zmarł prof. dr hab. Edward Potkowski

Z ogromnym smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci  prof. dr hab. Edwarda Potkowskiego, wieloletniego profesora Uniwersytetu Warszawskiego, Wspaniałego Uczonego i Nauczyciela, przez wiele lat związanego z Instytutem Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych i Wydziałem Historycznym UW.
Pogrzeb Profesora odbędzie się 9 sierpnia w środę, o godz. 11,15. 
(Msza Św. w Domu Przedpogrzebowy na Cmentarzu Wojskowym przy ul. Powązkowskiej 43/45, po mszy odbędzie się pogrzeb).

Dyżur sekretariatu studiów podyplomowych "Nowe media w instytucjach dziedzictwa kulturowego"

Dyżur sekretariatu studiów podyplomowych "Nowe media w instytucjach dziedzictwa kulturowego" odbędzie się wyjątkowo w dniu 2.08.2017 r. (środa) w godz. 9-13. 
Pozostałe dyżury w sierpniu i we wrześniu odbywać się będą bez zmian - w czwartki w godz. 9-13 w siedzibie Wydziału przy ul. Nowy Świat 69, pok. 314. Dokumenty od kandydatów przyjmowane są również za pośrednictwem poczty. Osoby zainteresowane zapraszamy także do kontaktu telefonicznego lub mailowego. Informacje dotyczące rekrutacji dostępne są na stronie IRK: https://irk.oferta.uw.edu.pl/pl/catalogue/programme/SP-IN-NMIDK/.
 

Warsztaty cyjanotypii Koła Naukowego Klatka B

3 i 12 lipca 2017 roku w Katedrze Fotografii i Genologii Dziennikarskiej WDIB odbyły się warsztaty cyjanotypii, które zorganizowane zostały w ramach Koła Naukowego Klatka B. Podczas zajęć, prowadzonych przez opiekuna Koła – dr. Wojciecha Sternaka, uczestnicy najpierw przygotowali wydruki swoich zdjęć na arkuszach folii, by następnie umieścić je na kartkach papieru pokrytych specjalną żółtą emulsją –żelazicyjankiem potasu i cytrynianem amonowo-żelazowym. Kolejnym etapem było włożenie papieru i folii do antyram. Potem tak przygotowane zestawy należało wynieść na dwór i naświetlać papier za pomocą światła słonecznego przez kilka do nawet kilkunastu minut. W czasie tego procesu żółta emulsja zmieniała swój kolor z żółtego na jaskrawozielony i ostatecznie – ciemnozielony. Następnie papier pozostawało już tylko opłukać w wodzie i zanurzyć w roztworze wody utlenionej, by zieleń zmieniła się w błękit. Po wysuszeniu arkuszy każdy z uczestników mógł zabrać swoją odbitkę do domu.

Kolejne warsztaty odbędą się jesienią, w planach są także zajęcia dotyczące techniki gumy chromianowej.

Warsztaty cyjanotypii zostały dofinansowane ze środków Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Instytut Problemów Współczesnej Cywilizacji im. Marka Dietricha - zaproszenie na wolnodostępne wykłady

Informujemy, że Instytut Problemów Współczesnej Cywilizacji im. Marka Dietrcha, na semestr zimowy 2017/2018, przygotował dla studentów i doktorantów warszawskich uczelni wolnodostępne wykłady, które zostaną wygłoszone przez specjalistów z różnych szkół wyższych.

Szczegóły w załączniku.

Załączniki:
Pobierz plik (Wykłady.pdf)Wykłady.pdf1142 kB

Termin poprawkowy, Etyka PR, dr Ł. Przybysz

Egzamin poprawkowy:

Etyka PR

dr Łukasz Przybysz

Egzamin ustny, zakres materiału analogiczny z I terminem

Środa, 30.08.2017, godz. 14:00, s. -1.10

Proszę uprzednio o kontakt mailowy, najpóżniej do 13.08.2017: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Modernizacja studia telewizyjnego, Akademickiego Radia Kampus, przetargi dla Centrum Analiz Medialnych na WDIB!

Dobiegają końca przetargi na nowoczesne wyposażenie technologiczne pracowni na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii.

Studio telewizyjne wzbogacone zostanie o nowoczesny sprzęt multimedialny wysokiej jakości. Modernizacji ulegnie stół reżyserski, powstanie Studio Wirtualne, które umożliwi modyfikację scen graficznych w czasie rzeczywistym, będzie obsługiwać trójwymiarowe sceny graficzne, w tym ruchome elementy scenografii wirtualnej co pozwoli na modyfikowanie tła podczas nagrań. Dodatkowo w studiu pojawią się nowe w pełni profesjonalne monitory i podglądy oraz prompter, ułatwiający pracę z tekstem w wystąpieniach na żywo. Do obecnego wyposażenia dołączy 6 nowoczesnych kamer telewizyjnych wraz z akcesoriami, jak również dodatkowe oświetlenie. Takie inwestycje pozwolą na lepsze, bardziej profesjonalne przygotowanie naszych Studentów do zawodu dziennikarza, uatrakcyjnią zajęcia w ramach specjalizacji telewizyjnej, a Absolwenci kierunku zostaną w pełni przygotowani do pracy ze specjalistycznym i nowoczesnym sprzętem wykorzystywanym przez instytucje z branży medialnej.

Czytaj więcej...

Habilitacja dr Agnieszki Helman-Ważny

Helman Wazny21 czerwca 2017 roku Rada Wydziału Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii podjęła Uchwałę o nadaniu dr Agnieszce Helman-Ważny stopnia naukowego doktora habilitowanego!
Składamy najserdeczniejsze gratulacje!

Dr A. Świątecki - Terminy egzaminów i dyżurów w sesji poprawkowej

Dyżury w sesji poprawkowej

5.09.2017 (wtorek) w godzinach 18.00-19.00, CIUW s. 308

9.09.2017 (sobota) w godzinach 13.00-14.00, CIUW s.308

Terminy egzaminów w sesji poprawkowej (ze wszystkich przedmiotów i dla wszystkich rodzajów studiów):

5.09.2017 (wtorek) w godzinach 17.00-18.00, CIUW s. 306

9.09.2017 (sobota) w godzinach 12.00-13.00, CIUW s.306

Termin podpinania kursów z j. obcego.

uprzejmie informuję, że decyzją Pani Prorektor ds. studentów i jakości kształcenia dr hab. Jolanty Choińskiej-Mika, prof. UW  w terminie od 22 sierpnia do 8 września 2017 r. możliwe będzie podpinanie przez studentów kursów z języków obcych realizowanych w semestrze letnim w roku akademickim 2016/2017.

Ostatni dyżur w lipcu T.Kowalskiego

Szanowni Państwo,

informuję, że dyżur 13 lipca zostaje odwolany ze względu na liczne obrony prac  magisterskich i innych.

Ostatni dyżur, przed wakacjami, odbędzie się 20 lipca, w s.307 (CIUW)

T.Kowalski

II edycja Polskiej Akademii Księgarstwa

Logo PAK black30 czerwca na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW rozpoczęła się druga edycja Polskiej Akademii Księgarstwa. Uroczystego otwarcia dokonał prof. Krzysztof Koehler, wicedyrektor Instytutu Książki, który wręczył słuchaczom indeksy. Wykład inauguracyjny Rynek książki w Polsce z perspektywy PIK wygłosił Włodzimierz Albin, prezes Polskiej Izby Książki i szef wydawnictwa Wolters Kluwer Polska. Obecni byli m.in. przedstawiciele Stowarzyszenia Księgarzy Polskich oraz grupa absolwentów.

Czytaj więcej...

Relacja - interdyscyplinarna konferencja „Przy wspólnym stole”.

W dniach 29-30 czerwca 2017 r. z inicjatywy Katedry Książki i Historii Mediów odbyła się interdyscyplinarna konferencja „Przy wspólnym stole”.

Program sesji miał na celu prezentację wyników badań nad dziedzictwem kulinarno-obyczajowy prowadzonym przez badaczy z różnych dziedzin, zajmujących się szeroko rozumianą problematyką jedzenia i stołu jako elementu dziedzictwa kulturowego w wymiarze narodowym, europejskim, uniwersalnym, światowym.

W debacie wzięło udział przeszło 70 prelegentów z ponad 20 ośrodków naukowych z całej Polski.

Organizatorzy dziękują wszystkim uczestnikom i gościom. Zachęcamy do obejrzenia relacji zdjęciowej z wydarzenia. Autorką zdjęć jest Zuzanna Steć.

Wyniki castingu do programu TVP3

UWAGA!!

Wyniki castingu do programu TVP3:

Patrycja Strupińska 
Kinga Rudaś 
Anna Magdalena Figura 
Alicja Jakubowska 
Malwina Żuchniewicz 
Adam Rolnik 
Małgorzata Krupa


Wymienione osoby prosimy o przybycie na spotkanie do siedziby TVP3 przy ulicy Jasnej 14/16 (wejście od Jasnej) we wtorek 11.07.2017 o godzinie 15:00. Na zainteresowane osoby będzie oczekiwała pani red. Małgorzata Tytus. W razie niemożności przybycia na wyznaczone spotkanie prosimy o kontakt z dr Moniką Kożdoń – Dębecką, koordynatorem specjalizacji telewizyjnej, na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Konkurs dla młodych naukowców : Falling Walls

Szanowni Państwo,

zwracamy się z uprzejmą prośbą o rozpowszechnienie informacji o warszawskiej edycji prestiżowego konkursu Falling Walls, organizowanej przez Centrum Fizyki Teoretycznej PAN oraz Instytut Fizyki PAN.
Konkurs jest interdyscyplinarny: polega na przedstawieniu krótkiej prezentacji o pomyśle naukowym, modelu biznesowym, a nawet ciekawej inicjatywie społecznej.
Falling Walls ma na celu promowanie młodych naukowców na arenie międzynarodowej.

Polskie edycje Falling Walls są organizowane dopiero od roku, dlatego zależy nam, aby niniejsza informacja trafiła do jak największej liczby odbiorców.

Szczegóły na stronach:
http://falling-walls.com/
http://www.cft.edu.pl/fwlw/pl/

Konkurs w mediach:
http://www.rp.pl/Nauka/306019879-Trampolina-mlodych.html?template=restricted
http://warszawa.onet.pl/warszawa-mlodzi-naukowcy-na-start-eliminacje-do-konkursu/5hfwzch

Dni adaptacyjne na studia niestacjonarne I i II stopnia

Program dni adaptacyjnych

dla studentów I roku studiów niestacjonarnych I i II stopnia

Wydziału Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW w roku akademickim 2017/2018

 

25.09.2017 r.

godz. 10:00 – 12:30 – Aula Kolumnowa, ul. Bednarska 2/4, spotkanie zorganizowane przez Zarząd Samorządu Studentów z zakresu praw i obowiązków studenta, zapoznanie nowo przyjętych studentów z infrastrukturą wydziałową oraz uniwersytecką. Przedstawiciele Samorządu będą służyć pomocą i radą w procesie adaptacji.

godz. 13:00 - ogólnowydziałowa inauguracja nowego roku akademickiego 2017/2018 w AULI Starego BUWu (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28). W programie m.in. spotkanie z Władzami Rektorskimi, Władzami Dziekańskimi, ślubowanie studenckie oraz wykład inaugurujący rok akademicki.

Zapoznanie z zasadami korzystania z Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego –

szkolenie online – więcej informacji na stronie www.buw.uw.edu.pl w zakładce Przewodnik, a następnie: szkolenie- szkolenie biblioteczne – szkolenie biblioteczne online.

Spotkania z Kierownikami Studiów oraz przedstawicielami sekcji studenckiej zgodnie z zamieszczonym harmonogramem.

Po części oficjalnej student podpisze umowę i odbierze legitymację studencką.

OBECNOŚĆ OBOWIĄZKOWA!

LOGISTYKA I ADMINISTROWANIE W MEDIACH

DZIENNIKARSTWO I MEDIOZNAWSTWO

INFORMACJA NAUKOWA I BIBLIOLOGIA

STUDIA NIESTACJONARNE

(zaoczne)

I STOPNIA

29.09.2017

GODZ. 18:45

Ul. Bednarska 2/4

Sala 2.06

30.09.2017

GODZ. 08:30

Ul. Bednarska 2/4

Aula Kolumnowa

06.10.2017

GODZ. 13:00

Ul. Nowy Świat 69

Sala 318

STUDIA NIESTACJONARNE

(zaoczne)

II STOPNIA

29.09.2017

GODZ. 16:30

Ul. Bednarska 2/4

Sala 2.06

30.09.2017

GODZ. 11:00

Ul. Bednarska 2/4

Sala 006

06.10.2017

GODZ. 13:00

Ul. Nowy Świat 69

Sala 318

 

 

Studenci w kontaktach z uczelnią korzystają z konta pocztowego w domenie @student.uw.edu.pl.

Konta pocztowe są zakładane automatycznie we wrześniu po immatrykulacji. W przypadku gdy studentowi nie zostanie utworzone takie konto automatycznie, należy zrobić to samodzielnie logując się na stronie wp.uw.edu.pl hasłem z irk lub usosweba.

Do systemu USOS można logować się dopiero po immatrykulacji - tzn. wpisaniu przez sekretariat do systemu.

02.10.2017 r. - początek zajęć dydaktycznych.

Uwaga studenci I-go stopnia!

Elektroniczne szkolenie BHP www.come.uw.edu.pl

Studenci mają obowiązek zapoznać się z materiałami szkoleniowymi wystawionymi na platformie internetowej COME i rozwiązać test umieszczony na tej platformie. System automatycznie wyliczy zaliczenie.

Szkolenie jest obowiązkowe.

REJESTRACJA NA LEKTORATY Z JĘZYKÓW OBCYCH I ZAJĘCIA WF odbywa się internetowo. Zapisy i terminy podane pod adresem http://rejestracja.usos.uw.edu.pl

Studenci przyjęci na studia drugiego stopnia, którzy odbywali studia pierwszego stopnia w innej Uczelni niż Uniwersytet Warszawski jeśli nie realizowali przedmiotów: BHP i Podstawy ochrony własności intelektualnej mają obowiązek zaliczenia ich na studiach drugiego stopnia na I roku studiów.

Dni adaptacyjne dla studiów stacjonarncyh I i II stopnia

Program dni adaptacyjnych

dla studentów I roku studiów stacjonarnych I i II stopnia

Wydziału Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW w roku akademickim 2017/2018

 

25.09.2017 r.

godz. 10:00 – 12:30 – Aula Kolumnowa, ul. Bednarska 2/4, spotkanie zorganizowane przez Zarząd Samorządu Studentów z zakresu praw i obowiązków studenta, zapoznanie nowo przyjętych studentów z infrastrukturą wydziałową oraz uniwersytecką. Przedstawiciele Samorządu będą służyć pomocą i radą w procesie adaptacji.

godz. 13:00 - ogólnowydziałowa inauguracja nowego roku akademickiego 2017/2018 w AULI Starego BUWu (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28). W programie m.in. spotkanie z Władzami Rektorskimi, Władzami Dziekańskimi, ślubowanie studenckie oraz wykład inaugurujący rok akademicki.

Zapoznanie z zasadami korzystania z Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego –

szkolenie online – więcej informacji na stronie www.buw.uw.edu.pl w zakładce Przewodnik, a następnie: szkolenie- szkolenie biblioteczne – szkolenie biblioteczne online.

Spotkania z Kierownikami Studiów oraz przedstawicielami sekcji studenckiej zgodnie z zamieszczonym harmonogramem.

Po części oficjalnej student podpisze umowę i odbierze legitymację studencką.

OBECNOŚĆ OBOWIĄZKOWA!

LOGISTYKA I ADMINISTROWANIE W MEDIACH

DZIENNIKARSTWO I MEDIOZNAWSTWO

INFORMACJA NAUKOWA I BIBLIOLOGIA

STUDIA STACJONARNE

I STOPNIA

29.09.2017

GODZ. 11:00

Ul. Bednarska 2/4

Aula Kolumnowa

28.09.2017

GODZ. 09:00

Ul. Bednarska 2/4

Aula Kolumnowa

29.09.2017

GODZ. 12:00

Ul. Nowy Świat 69

Sala 318

STUDIA STACJONARNE

II STOPNIA

29.09.2017

GODZ. 14:00

Ul. Bednarska 2/4

Aula Kolumnowa

28.09.2017

GODZ. 12:00

Ul. Bednarska 2/4

Aula Kolumnowa

29.09.2017

GODZ. 10:00

Ul. Nowy Świat 69

Sala 318

 

Studenci w kontaktach z uczelnią korzystają z konta pocztowego w domenie @student.uw.edu.pl.

Konta pocztowe są zakładane automatycznie we wrześniu po immatrykulacji. W przypadku gdy studentowi nie zostanie utworzone takie konto automatycznie, należy zrobić to samodzielnie logując się na stronie wp.uw.edu.pl hasłem z irk lub usosweba.

Do systemu USOS można logować się dopiero po immatrykulacji - tzn. wpisaniu przez sekretariat do systemu.

02.10.2017 r. - początek zajęć dydaktycznych.

Uwaga studenci I-go stopnia!

Elektroniczne szkolenie BHP www.come.uw.edu.pl

Studenci mają obowiązek zapoznać się z materiałami szkoleniowymi wystawionymi na platformie internetowej COME i rozwiązać test umieszczony na tej platformie. System automatycznie wyliczy zaliczenie.

Szkolenie jest obowiązkowe.

REJESTRACJA NA LEKTORATY Z JĘZYKÓW OBCYCH I ZAJĘCIA WF odbywa się internetowo. Zapisy i terminy podane pod adresem http://rejestracja.usos.uw.edu.pl

Studenci przyjęci na studia drugiego stopnia, którzy odbywali studia pierwszego stopnia w innej Uczelni niż Uniwersytet Warszawski jeśli nie realizowali przedmiotów: BHP i Podstawy ochrony własności intelektualnej mają obowiązek zaliczenia ich na studiach drugiego stopnia na I roku studiów.

Konkursu na Najlepszą Pracę Magisterską z Wiedzy o Mediach Medi@stery, UG

Szanowni Państwo,

z przyjemnością informujemy, że ruszyła IV edycja Konkursu na Najlepszą Pracę Magisterską z Wiedzy o Mediach Medi@stery!>

Ogólnopolski Konkurs Medi@stery został zainicjowany w celu promowania najwybitniejszych prac absolwentów magisterskich studiów dziennikarskich.
Zgodnie z ideą zawartą w nazwie Medi@stery mają zbierać wyróżniające się rozprawy poświęcone problematyce medioznawczej, by torować drogę indywidualnym, twórczym i merytorycznie wartościowym dokonaniom.
Pragnieniem organizatorów jest, by przedstawione w konkursie prace były dla laureatów przepustką do świata mediów, zarówno gdyby chcieli oni być jego doskonałymi przedstawicielami, wnikliwymi badaczami czy krytycznymi obserwatorami. Tym samym ukryte w nazwie media odnoszą się nie tylko do mediów jako nośników będących przedmiotem badania, ale same mają stać się trampoliną dla dalszych zawodowych dokonań młodych medioznawców. Taki status przyznaje Medi@sterom Gdańsk – Miasto Przyszłości, kolebka konkursu i port, z którego laureaci mają wyruszyć w podróż do medialno-naukowego świata.

Do tej pory odbyły się trzy edycje Konkursu. P. Marcin Sanakiewicz, laureat I edycji, dziennikarz i lektor, w 2016 r. wydał – będącą nagrodą w Konkursie – książkę "Telewizja ponowoczesna. Logiki i imaginacje medialne". W przygotowaniu jest książka p. Olivii Kłusek, laureatki II edycji, której praca magisterska nosiła tytuł „Latte-feminizm, pop-feminizm i girl power. Trywializacja pojęcia feminizmu w kobiecej prasie ilustrowanej segmentu luksusowego”. W III edycji zwyciężczynią została p. Anna Gronau z pracą pt. “Prezydencka kampania wyborcza w 2015 roku na łamach wybranych tygodników opinii”.

Zachęcamy studentów i absolwentów do zapoznania się z regulaminem Konkursu oraz do wzięcia udziału w wydarzeniu. Kartę zgłoszeniową wraz z załącznikami należy przesłać w terminie do 20.11.2017 roku.

Będziemy wdzięczni za poinformowanie o Konkursie promotorów prac oraz studentów Państwa uczelni.

Więcej informacji: www.mediastery.ug.edu.pl

Z wyrazami szacunku,

Dyrekcja Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wydział Nauk Społecznych Uniwersytet Gdański

organizatorzy