Studenci

REJESTRACJA NA ZAJĘCIA

REJESTRACJA NA ZAJĘCIA PROGRAMOWE 2019/2020

Rejestracja na zajęcia programowe oraz fakultatywne w semestrze letnim, 2019/2020 odbędzie się w następujących terminach:

I TURA –  grudzień 2019 (*wymuszone podpięcia)

Studia stacjonarne

Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Podczas tej rejestrcji będzią wyłączone zapisy na specjalizację dla studentów II stopnia. Odbędzied się ona w II turze.

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Logistyka i adminiatrowanie w mediach 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Kierunek publikowanie współczesne 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Studia niestacjonarne

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo

I i III rok - 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

II rok - 03.02.2020 godz. 20:00 do 20:02.2020

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Logistyka i adminiatrowanie w mediach 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek publikowanie współczesne 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

II TURA – styczeń 2020  (*wymuszone podpięcia)

Studia stacjonarne

Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek logistyka i administrowanie w mediach 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek publikowanie współczesne 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

 

*Podczas rejestracji student będzie musiał od razu wybrać program, do którego będzie chciał podpiąć dany przedmiot, na który się zarejestruje.

Rejestracja dotyczy wszystkich przedmiotów, w tym wykładów. Na podstawie rejestracji zostaną stworzone protokoły egzaminacyjne. Zajęcia kontynuowane zostaną przepisane automatycznie. Jeżeli rejestrujemy się na zajęcia, które odbywają się w jednej grupie, to również należy zarejestrować się do tej grupy pomimo, że to tylko jedna grupa.

W indywidualnych przypadkach rejestracji prosimy zgłaszać się do kierowników studiów w celu wyrażenia zgody na dorejestrowanie administracyjne. Wszelkie podania o zmiany w rejestracji będą rozpatrywane po zakończeniu II tury rejestracji.

Rejestracji dokonujemy na stronie https://usosweb.uw.edu.pl

 

REJESTRACJA NA ZAJĘCIA LATO 2019/2020

REJESTRACJA NA ZAJĘCIA PROGRAMOWE 2019/2020

Rejestracja na zajęcia programowe oraz fakultatywne w semestrze letnim, 2019/2020 odbędzie się w następujących terminach:

I TURA –  grudzień 2019 (*wymuszone podpięcia)

Studia stacjonarne

Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Podczas tej rejestrcji będzią wyłączone zapisy na specjalizację dla studentów II stopnia. Odbędzied się ona w II turze.

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Logistyka i adminiatrowanie w mediach 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Kierunek publikowanie współczesne 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Studia niestacjonarne

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo

I i III rok - 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

II rok - 03.02.2020 godz. 20:00 do 20:02.2020

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Logistyka i adminiatrowanie w mediach 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek publikowanie współczesne 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

II TURA – styczeń 2020  (*wymuszone podpięcia)

Studia stacjonarne

Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek logistyka i administrowanie w mediach 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek publikowanie współczesne 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

*Podczas rejestracji student będzie musiał od razu wybrać program, do którego będzie chciał podpiąć dany przedmiot, na który się zarejestruje.

Rejestracja dotyczy wszystkich przedmiotów, w tym wykładów. Na podstawie rejestracji zostaną stworzone protokoły egzaminacyjne. Zajęcia kontynuowane zostaną przepisane automatycznie. Jeżeli rejestrujemy się na zajęcia, które odbywają się w jednej grupie, to również należy zarejestrować się do tej grupy pomimo, że to tylko jedna grupa.

W indywidualnych przypadkach rejestracji prosimy zgłaszać się do kierowników studiów w celu wyrażenia zgody na dorejestrowanie administracyjne. Wszelkie podania o zmiany w rejestracji będą rozpatrywane po zakończeniu II tury rejestracji.

Rejestracji dokonujemy na stronie https://usosweb.uw.edu.pl

Jubileusz 20 lat BUW na Powiślu - zaproszenie

Biblioteka Uniwersytecka serdecznie zaprasza na obchody jubileuszu 20-lecia funkcjonowania BUW w nowym gmachu przy ul. Dobrej 56/66.

11 grudnia o godz. 14.00 zapraszamy na Dyktando, które odbędzie się w dwóch wersjach: polskiej – pod patronatem i opieką merytoryczną prof. Jerzego Bralczyka, który podyktuje tekst, oraz angielskiej – pod opieką merytoryczną Szkoły Języków Obcych UW.

Od 11 grudnia pod Wielkim Świetlikiem będzie można obejrzeć fotografie z życia BUW w ostatnim 20-leciu.
W poniedziałek 16 grudnia zapraszamy na świętowanie do pasażu BUW. O godz. 14 nastąpi uroczyste ogłoszenie wyników Dyktanda i wręczenie nagród.

Więcej informacji: https://www.buw.uw.edu.pl/jubileusz-20-lat-buw-na-powislu/

Załączniki:
Pobierz plik (plakaty 20lat BUW małe.pdf)plakaty 20lat BUW małe.pdf9522 kB

W związku z uczestnictwem w konferencji naukowej (09.12.2019; Polska Akademia Nauk) zmienia się terminy zajęć dr hab. Moniki Kaczmarek-Śliwińskiej

W związku z uczestnictwem w konferencji naukowej (09.12.2019; Polska Akademia Nauk) zmienia się terminy zajęć dr hab. Moniki Kaczmarek-Śliwińskiej:

1. Seminarium mgr z dnia 09.12.2019, godz. 13.15-14.45 na 10.12.2019, godz. 11.15-12.45, -1.10.

2. Projektowanie strategii komunikowania się z dnia 09.12.2019, godz. 9.45-11.15 na 20.01.2020, godz. 8.00-9.30, 0.30.

3. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w perspektywie public relations z dnia 09.12.2019, godz. 11.30-13.00 na 10.01.2019, godz. 9.45-11.15, 2.13.

4. Nowe media w komunikowaniu się z dnia 22.10.2019, godz. 11.30-13.00 na 10.01.2019, godz. 8.00-9.30, 2.13.

Wystawa malarstwa – „Kobieta Współczesna”

78239000 554975295070018 1786995137197375488 nW dniu 26 listopada 2019 r. o godz. 17.00 na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego odbył się wernisaż obrazów p. Barbary Dybały pt. „Kobieta Współczesna”. Organizatorem wystawy było Laboratorium Badań Medioznawczych Uniwersytetu Warszawskiego. Wernisaż otworzyli prof. Janusz Adamowski, Dziekan Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW oraz dr hab. Tomasz Gackowski, kierownik Laboratorium Badań Medioznawczych UW. Obrazy będą prezentowane we foyer budynku d. Łaźni Majewskiej (ul. Bednarska 2/4, Warszawa) do końca 2019 r. Poniżej zamieszczamy tekst przewodni autorki prac, krótki opis każdego obrazu oraz życiorys (po polsku i po włosku). W dalszej części zamieszczamy także słowo wstępu do wystawy wygłoszone przez dr hab. Jacka Wasilewskiego podczas wernisażu. Zapraszamy na wystawę.

Czytaj więcej...

Spotkanie 4EU+

5 grudnia w godz. od 9.00 do 11.30 w dawnej Bibliotece Uniwersyteckiej odbędzie się spotkanie informacyjne dotyczące działań zaplanowanych dla Uniwersytetu Warszawskiego w ramach Sojuszu 4EU+ oraz projektu „Uniwersytety Europejskie”. Mogą wziąć w nim udział wszyscy członkowie społeczności UW. Więcej infromacji znajduje się pod adresem: https://www.uw.edu.pl/spotkanie-informacyjne-4eu/

Załączniki:
Pobierz plik (Spotkanie 4EU+ 5.12.plakat.jpg)Spotkanie 4EU+ 5.12.plakat.jpg470 kB

Zapraszamy na pierwsze seminarium z cyklu "Nauka - Innowacje - Biznes." - 04.12.2019

Myślisz o założeniu własnej działalności gospodarczej? Masz innowacyjny pomysł, ale nie wiesz jak go wdrożyć? Szukasz rzetelnego wsparcia i informacji? Zapraszamy na pierwsze seminarium z cyklu "Nauka - Innowacje - Biznes".  Już 4 grudnia 2019 w godzinach 11:30 - 16:00 w sali kolumnowej Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW przy ul. Bednarskiej 2/4. Agenda spotkania w załączniku.

Nauka Innowacje Biznes grafika na social media

 

Zmiana sal w dniach 27 listopada 2019 r. (środa)

UWAGA

Zmiana sal w dniach 27 listopada 2019 r. (środa)

Informujemy, o zmianie sal:

- godz. 13.15-14.45 – seminarium magisterskie prowadzone przez dr Ł. Przybysza z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 0,31 (ul. Bednarska 2/4)

- godz. 13.15-14.45 – konwersatorium z przedmiotu Psychologia mediów prowadzone przez dr A. Waszkiewicz-Raviv z auli kolumnowej przeniesione zostają do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

- godz. 15.00-16.30 – zajęcia z przedmiotu Management in Public Relations (dr Ł.Przybysz) z auli kolumnowej przeniesione zostają do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

- godz.16.45-18.15 – zajęcia fakultatywne Film jako instrument komunikacji społecznej (dr S. Rogowski) z auli kolumnowej przeniesione zostają do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

 

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ  SIĘ BEZ ZMIAN

UWAGA! Rekrutacja na specjalizację telewizyjną w ramach studiów licencjackich (stacjonarnych) na kierunku dziennikarstwo - 4.12.2019

Uprzejmie informuję, że rozmowy kwalifikacyjne na specjalizację telewizyjną odbywać będą się 04.12 (środa), w sali nr 0.50 ( studio tv) w godz. 15.15-21.00

Ocenie podlegać będą:

  1. Dwa 20-sekundowe wystąpienia do kamery: jedno o charakterze informacyjnym, drugie o

charakterze komentarza – na bieżący temat polityczny, społeczny, ekonomiczny lub kulturalny. (Proszę samodzielnie wybrać temat i przygotować wystąpienia w określonej powyżej formie),

  1. Odpowiedzi na pytania zadawane przez członków komisji,
  2. Dotychczasowe doświadczenie dziennikarskie, w tym m.in. researcherskie, reporterskie, operatorskie i montażowe. (Brak doświadczenia medialnego nie dyskwalifikuje kandydata w procesie rekrutacyjnym. Jest tylko elementem pomocniczym przy rekrutacji kandydatów)

Przewidywany czas rozmowy: 10-15 minut.

Ponadto proszę o przygotowanie cv ze zdjęciem. Dokument prosimy przekazać komisji rekrutacyjnej w formie papierowej bezpośrednio przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.

Na zgłoszenia czekam do niedzieli, 1 grudnia, do godz. 19.00 na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. O kolejności przeprowadzonych rozmów w trakcie procesu rekrutacyjnego decyduje kolejność zgłoszeń.

W nagłówku/temacie zgłoszenia proszę zawrzeć imię i nazwisko kandydata oraz KONIECZNIE

NUMER INDEKSU oraz określenie rodzaju studiów (licencjackie).

Listy przyjętych na specjalizację tv zostaną upublicznione najpóźniej w poniedziałek, 9 grudnia 2019 r. na stronie internetowej WDIB UW w dziale aktualności.

Poniżej link do materiału wideo, który prezentuje skrótowo pracę specjalizacji tv.

Zapraszamy!

dr Monika Kożdoń-Dębecka

koordynator specjalizacji telewizyjnej

Zmiana sal w dniu 21-22 listopada br. (czwartek, piątek)

UWAGA

Szanowni Państwo

Informujemy, że w związku z organizowaną przez Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii X OKMM „Społeczeństwa sieci – czym są i jak je badać?” w budynku na ul. Bednarskiej 2/4 zajęcia  odbywać się będą jak niżej:

21 listopada br. (czwartek)

-godz.9.45-11.15 – wykład z przedmiotu Nowoczesna organizacja i procesy zarządzania firmą mediową (dr B. Moszoro) z sali 2,06 przeniesiony zostaje do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

- godz. 11.30-13.00 – ćwiczenia z przedmiotu Nowoczesna organizacja i procesy zarządzania firmą mediową (dr B. Moszoro) z sali 2,06 przeniesione zostają do sali 306 budynek CIUW (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

- godz.13.15-14.45 przedmiot ogółnouniwersytecki Media w świecie (prof. A. Jaskiernia) z sali 2,06 przeniesiony zostaje do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

- godz.13.15-14.45 – zajęcia z przedmiotu New trends in PR theory and Practice (dr J. Barlik) z sali 2,13 przeniesione zostają do sali 0,04 (ul. Bednarska 2/4)

-godz.13.15-14.45 – ćwiczenia z Współczesnych stosunków międzynarodowych (dr I. Wyciechowska) z sali 0,04 przeniesione zostają do sali 304  (budynek CIUW) (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

-godz.15.00-16.30 – ćwiczenia z Współczesnych stosunków międzynarodowych (dr I. Wyciechowska) z sali 0,04 przeniesione zostają do sali 304  (budynek CIUW) (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

-godz. godz.15.00-16.30  – zajęcia z przedmiotu Discourse in the media - perspective of linguistic pragmatics (prof. R. Pawelec) z sali 2,06 przeniesione zostają do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

-godz.16.45-18.15 – wykład z Współczesnych stosunków międzynarodowych (dr I. Wyciechowska) z auli kolumnowej przeniesione zostają do sali 306  (budynek CIUW) (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

 

22 listopada br. (piątek)

- godz. 11.30-13.00 – zajęcia z przedmiotu Fotografia w kulturze wizualnej (mgr A. Zygmuntowicz) z auli kolumnowej przeniesione zostają do sali 306 budynek CIUW (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

- godz. 11.30-13.00 – wykład z przedmiotu Zarządzanie Big Data (prof. W. Gogołek) z sali 2,06 przeniesiony zostaje do sali 0,04 (ul. Bednarska 2/4)

-godz.13.15-14.45 – zajęcia z przedmiotu Propedeutyka technologii informacyjnych (prof. W. Gogołek) z sali 2,06 przeniesione zostają do sali 0,04 (ul. Bednarska 2/4)

-godz.13.15-14.45 – wykład z przedmiotu Wybrane zagadnienia z Historii powszechnej (dr hab. K. Kamińska-Chełminiak) z sali 0,04 przeniesione zostają do sali 305  (budynek CIUW) (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

-godz.15.00-16.30 – wykład z przedmiotu Wybrane zagadnienia z Historii Polski (dr hab. K. Kamińska-Chełminiak) z sali 0,04 przeniesione zostają do sali 305  (budynek CIUW) (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ  SIĘ BEZ ZMIAN

 

Rekrutacja na specjalizację analityk mediów - dla studentów stacjonarnych II roku spec. dziennikarstwo I stopnia.

Zapraszam do wzięcia udziału w wymagającej rekrutacji na specjalizację Analityk mediów. Ta specjalizacja to wiele godzin pracy koncepcyjnej i badawczej, nieustannego uczenia się nowych sposobów zbierania i analizowania danych. To ślęczenie nad różnymi książkami, artykułami oraz raportami. To nieustanne poszukiwanie nowych podejść – rozliczne kwerendy naukowo-badawcze realizowane w różnych językach, wreszcie to uciążliwe poszukiwanie respondentów, zachęcanie do wzięcia udziału w badaniach, realizowanie wymagających pomiarów biometrycznych przy udziale doświadczenia VR, gier komputerowych czy tradycyjnych przekazów medialnych. Słowem – to ciężka robota. Jeśli te informacje nie zasiały w Tobie niepewności oraz myślisz, że jesteś w stanie poświęcić wiele godzin na samokształcenie i  pracę w Laboratorium Badań Medioznawczych w ramach tej specjalizacji, to zachęcam do wysłania CV oraz listu motywacyjnego do końca listopada na mój adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (1 strona – dlaczego chcesz być częścią zespołu LBM UW – proszę koniecznie zapoznać się ze stroną internetową: www.lbm.uw.edu.pl) . Najlepsi zostaną zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się we wtorek  10 grudnia w s.035 VR Room LBM UW między godz. 10.00-12.00

 

Tomasz Gackowski, dr hab.

Kierownik Laboratorium Badań Medioznawczych UW

Uniwersytet Warszawski

Zmiana sal w dniach 20 listopada 2019 r. (środa)

UWAGA

Informujemy, o zmianie sal:

- godz. 9.45-11.15 – ćwiczenia z przedmiotu Główne nurty kultury światowej i polskiej XX i XXI wieku (ćw.) (prof. R.Cieślak (koordynator) J. Podniesiński, Z. Wiśnicka-Tomalak M. Wilczak, M. Krassowski  ) z sali 304 przeniesione zostaje do sali 0,40 (ul. Bednarska 2/4)

 

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ  SIĘ BEZ ZMIAN

PIERWSZE OTWARTE SPOTKANIE W RAMACH KOŁA NAUKOWEGO STREFA PR

Większość publikacji medialnych, wspominających o branży public relations, ma wydźwięk negatywny, a 65% wiąże się z użyciem oksymoronu „czarny PR”, wyrażenia popularnego jedynie w Polsce. Jednocześnie chętnych do pracy w public relations nie brakuje - to od lat jedna z najbardziej obleganych specjalności na Uniwersytecie Warszawskim.

Dlaczego tyle osób chce pracować w PR, mimo że ma on tak złą reputację? Co nam daje studiowanie PR-u? Jak pogodzić kodeksy branżowe i nauczanie akademickie z wyzwaniami codziennej pracy i naciskami klientów?

Te kwestie zostaną poruszone na pierwszym otwartym spotkaniu Koła Naukowego Strefa PR. Gościem specjalnym będzie Grzegorz Szczepański, prezes Związku Firm Public Relations oraz CEO agencji Hill+Knowlton Strategies.
Spotkanie odbędzie się 20.11.2019 o 18:00 w sali 2.13.
Link do wydarzenia na Facebooku:  https://www.facebook.com/events/2501343250133879/

PROM | Międzynarodowa wymiana stypendialna doktorantów i młodej kadry akademickiej Uniwersytetu Warszawskiego

Szanowni Państwo,

w imieniu Polskiego Centrum Studiów nad Prawem i Gospodarką Chin działającego przy Wydziale Prawa i Administracji UW zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o pomoc w rozpowszechnieniu informacji o programie PROM - Międzynarodowej wymianie stypendialnej doktorantów i młodej kadry akademickiej - finansowanym przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej.

Pragniemy poinformować, że rozpoczęła się rekrutacja do II edycji projektu, w ramach którego 28 doktorantek lub doktorantów oraz 7 członków młodej kadry akademickiej (do 40 r.ż.) UW otrzyma pełne finansowanie krótkiego - 7, 14 lub 30 dniowego - wyjazdu do wybranego zagranicznego ośrodka naukowego, gdzie będą mieli szansę prowadzić badania dotyczące Azji Wschodniej. Stypendium obejmuje m.in. udział w stażach badawczych, konferencjach, kursach, warsztatach, szkołach letnich i innych krótkich formach kształcenia. Program PROM pokrywa wszystkie koszty związane z podróżą, formalnościami i utrzymaniem uczestników. Zapraszamy do zapoznania się z załączoną broszurą informacyjną. Więcej informacji dotyczących programu i rekrutacji oraz regulamin znajdą Państwo na stronie http://chinalaw.wpia.uw.edu.pl/prom-program/. Aplikacje można składać do 24 listopada 2019 r. na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone na początku stycznia.

Fundacja Wileńszczyzna - stypendium

Szanowni Państwo,

Fundacja Wileńszczyzna od 11 lat wspiera studentów polskiego pochodzenia, którzy przyjechali na studia do Polski z krajów byłego ZSRR.  

Przez ten czas przyznaliśmy przeszło 1000 stypendiów. Dzięki dofinansowaniu nasi stypendyści mogli nie tylko skończyć studia, ale również wziąć udział w dziesiątkach konferencji, szkoleń, kursów i praktyk o charakterze ekonomicznym.

Z myślą o naszych Stypendystach uprzejmie prosimy o rozpowszechnienie informacji o stypendium wśród osób, które pochodzą ze Wschodu i potrzebują wsparcia, żeby się rozwijać.

W razie pytań lub wątpliwości uprzejmie prosimy o kontakt mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Więcej informacji na www.stypendium.org

Barbara Kasperska

Wykłady Otwarte pod hasłem: Kultura (l) nie o życiu: samobójstwo w zwierciadle kultury poświęcone zagadnieniu samobójstwa i sposobom przedstawiania go w dziełach kultury

22 listopada w ramach kampanii społecznej „Życie warte jest rozmowy” w siedzibie Związku Polskich Artystów Plastyków przy ul. Mazowieckiej 11a w Warszawie odbędą się Wykłady Otwarte pod hasłem: Kultura (l) nie o życiu: samobójstwo w zwierciadle kultury poświęcone zagadnieniu samobójstwa i sposobom przedstawiania go w dziełach kultury. Wydarzenie organizuje w ramach Narodowego Programu Zdrowia Instytut Psychiatrii
i Neurologii oraz Polskie Towarzystwo Suicydologiczne we współpracy z Wydziałem „Artes Liberales” Uniwersytetu Warszawskiego.

Szczegóły znajdują się w załącznikach.

Zmiana sal w dniach 13 listopada 2019 r. (środa)

UWAGA

Zmiana sal w dniach 13 listopada 2019 r. (środa)

Informujemy, o zmianie sal:

- godz. 11.30-13.00 –dyżur dydaktyczny dr hab.  A. Kozieła z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 0,31 (ul. Bednarska 2/4)

- godz. 13.15-14.45 – seminarium magisterskie prowadzone przez dr Ł. Przybysza z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 0,31 (ul. Bednarska 2/4)

 

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ  SIĘ BEZ ZMIAN

Zmiana sal w dniach 05 -12 listopada 2019 r.

UWAGA

Zmiana sal w dniach 05 -12 listopada 2019 r.

Informujemy, że w dniach 05-12 XI br. część zajęć z sali 0,07 zostało przeniesionych i odbywać się będą jak niżej:

05 listopada br. (wtorek)

-godz.9.45-11.15 - seminarium dyplomowe (I rok II stopnia LAM) prowadzone przez dr A. Opolską-Bielańską z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 305 budynek CIUW (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

- godz. 11.30-13.00 – seminarium dyplomowe (III rok I stopnia LAM) prowadzone przez dr A. Opolską-Bielańską z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 305 budynek CIUW (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

06 listopada br. (środa)

- godz. 13.15-14.45 – seminarium magisterskie prowadzone przez dr Ł. Przybysza z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 0,31 (ul. Bednarska 2/4)

07 listopada br. (czwartek)

- godz. 13.15-14.45 – seminarium magisterskie prowadzone przez prof. R. Pawelca z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 0,30 (ul. Bednarska 2/4)

12 listopada br. (wtorek)

-godz.9.45-11.15 - seminarium dyplomowe (I rok II stopnia LAM) prowadzone przez dr A. Opolską-Bielańską z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 305 budynek CIUW (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

- godz. 11.30-13.00 – seminarium dyplomowe (III rok I stopnia LAM) prowadzone przez dr A. Opolską-Bielańską z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 305 budynek CIUW (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

 

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ  SIĘ BEZ ZMIAN

Dr hab. Anna Jupowicz-Ginalska podaje daty i godziny odpracowania wykładów za 29.X

Dr hab. Anna Jupowicz-Ginalska podaje daty i godziny odpracowania wykładów za 29.X.
- "Marketing w mediach:, grupa 2700-L-LM-D5MAME-LMM: będzie to 13. XI, godz. 8.00-9.30, w sali 2.06;
- "Wstęp do marketingu medialnego", grupa 2700-L-DM-D3WSMM-PRM: będzie to 12.XI, godz. 11.30-13.00, sala 304 w bud. CIUW