Studenci

Festiwal „Natura - Kultura - Media” im. Ryszarda Kapuścińskiego

Jak co roku o tej porze mamy przyjemność zaprosić na Festiwal „Natura - Kultura - Media” im. Ryszarda Kapuścińskiego, którego Wydział jest współorganizatorem.

Festiwal to wernisaże, ciekawe spotkania, premiery filmowe i rozmowy z autorami, a wszystko to w hołdzie wybitnemu reportażyście – Ryszardowi Kapuścińskiemu.

Zachęcamy do wzięcia udziału w wydarzeniu, które odbędzie się w dniach 16-19.X.2019, a przede wszystkim zapraszamy na debatę na naszym Wydziale pt. „Spór o globalizację”, która odbędzie się 17.X.2019 o 11:00.
Więcej informacji w programie, w załączniku.

Załączniki:
Pobierz plik (IV FESTIWAL NKM program p ost.pdf)IV FESTIWAL NKM program p ost.pdf230 kB

Relacja z V Kongresu PTKS - Siła mediów: ludzie - organizacje - technologie

Sprawozdanie z V Kongresu PTKS

Anita Zawisza
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W dniach 19-21 września 2019 roku odbył się V Kongres Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Tematem przewodnim Kongresu była „Siła mediów: ludzie – organizacje – technologie”. Tym razem gospodarzem tego wydarzenia był Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. W Kongresie wzięło udział ponad 250 prelegentów z różnych ośrodków badawczych z Polski i świata, oraz eksperci z branży mediów.

            Obrady Kongresu rozpoczęli przedstawiciele współorganizatorów: Dziekan Wydziału Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii, prof. Janusz Adamowski, oraz Prezes Zarządu Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, prof. Iwona Hofman. W trakcie  uroczystości otwarcia wręczono także nagrody w konkursach PTKS. Decyzją Kapituły konkursu PTKS „DOKTORAT”, laureatką nagrody została dr Maria Wąsicka-Sroczyńska wraz z promotorem prof. Tadeuszem Wallasem z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Z kolei wyróżnienie otrzymała dr Róża Norström, której promotorem była prof. Bogusława Dobek-Ostrowska z Uniwersytetu Wrocławskiego. Natomiast laureatkami nagrody „Media and Democracy Karol Jakubowicz Award” zostały panie: prof. Małgorzata Adamik-Szysiak z Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz prof. Maria Łoszewska-Ołowska z Uniwersytetu Warszawskiego. Nadano również honorowe członkostwo PTKS 2019 roku: prof. Bogusławie Dobek-Ostrowskiej i dr. hab. Zbigniewowi Oniszczukowi. Przy tej okazji uczczono pamięć zmarłego prof. Walerego Pisarka –  pierwszego członka honorowego, współzałożyciela PTKS i wybitnego prasoznawcy. Pierwszy dzień  Kongresu zakończył się uroczystą kolacją w Sali Marmurowej Pałacu Kultury i Nauki, wydaną przez Prezydenta miasta stołecznego Warszawy.

 Program Kongresu objął ponad 50 paneli tematycznych, a także dwie sesje plenarne, których zagadnienia ściśle związane były z hasłem przewodnim wydarzenia: „Siła mediów: ludzie-organizacje-technologie”. W pierwszej sesji plenarnej pt. „The Rise of Media Power” wystąpili naukowcy z zagranicznych jednostek badawczych, m.in.: prof. Des Freedman z Uniwersytetu Londyńskiego, który zaprezentował temat „The Resistable Rise of Media Power”, a także prof. Karen Donders z Uniwersytetu Brukselskiego Vrije, która wygłosiła wystąpienie na temat „Public Service Media in Europe: The Mismatch Between Theory, Law and Practice”. Druga sesja plenarna pt. „The Power of Journalism and Media Context, obejmowała wystąpienie prof. Marka Deuze z Uniwersytetu Amsterdamskiego na temat „Beyond Journalism: Challenging Media Power from Within” i prof. Swietłany  Bordunovej z Petersburskiego Uniwersytetu Państwowego na temat „Zombies, Vegetables, Cosmonauts: The Role of Context in Studying Public Discussions”.

Drugi dzień Kongresu rozpoczął się od sesji okrągłego stołu pt. „Wokół paradygmatu nauk o komunikacji społecznej i mediach”, w którym wzięli udział przedstawiciele towarzystw naukowych, w tym m.in. Polskiego Towarzystwa Retorycznego, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Polskiego Towarzystwa Badań nad Filmem i Mediami, Polskiego Towarzystwa Bibliologicznego, Polskiego Towarzystwa Informacji Naukowej, Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej, Polskiego Towarzystwa Prawa Prasowego. Po obradach okrągłego stołu odbyła się druga sesja plenarna „The Power of Journalism and Media Context”, następnie po przerwie kawowej uczestnicy Kongresu mogli dyskutować w dwóch seriach paneli tematycznych, a także uczestniczyć w zebraniach 19 sesji badawczych PTKS.

W drugim dniu Kongresu odbył się Walny Zjazd Towarzystwa. W jego trakcie dokonano wyboru władz towarzystwa: prezesa, członków zarządu oraz komisji rewizyjnej, a także redaktora naczelnego „Central European Journal of Communications”. Prezesem PTKS została ponownie wybrana prof. Iwona Hofman, nowym redaktorem naczelnym „CEJC” został dr hab. Michał Głowacki. Podczas Walnego Zjazdu wyznaczone zostały także nowe kierunki działań towarzystwa, związane m.in. z wdrażaniem reformy szkolnictwa wyższego. Drugi dzień Kongresu zakończył się uroczystą kolacją w Sali Kolumnowej Wydziału Historycznego Uniwersytetu Warszawskiego, wzbogaconą o wspaniały występ Chóru Akademickiego Uniwersytetu Warszawskiego.

Ostatni dzień Kongresu rozpoczął się otwartym wykładem przedstawicielki UNESCO  dr Xianhong Hu. Następnie uczestnicy wydarzenia wzięli udział w ostatniej turze paneli tematycznych. Zwieńczeniem obrad Kongresu była sesja plenarna w formule okrągłego stołu pt. „Współczesny polski pejzaż medialny”. Dyskutantami w tej debacie byli przedstawiciele polskich mediów, m.in.: red. Jerzy Domański z tygodnika „Przegląd”, red. Dariusz Ociepa z „Polsat News”, czy red. Rafał Ziemkiewicz z tygodnika „Do Rzeczy”. Wszystkie przedłożone sesje i obrady V Kongresu PTKS cieszyły się dużym zainteresowaniem i prezentowały wysoki poziom merytoryczny. W sobotę uroczyste zamknięcie kongresu poprowadziła prof. Alicja Jaskiernia z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Krótkie podsumowania merytoryczne przedstawili dr hab. Anna Jupowicz-Ginalska i dr hab. Michał Głowacki. Prezes PTKS, prof. Iwona Hofman zaprosiła wszystkich na następny VI Kongres Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej w 2022 roku do Gdańska.

Przyjacielską atmosferę Kongresu podkreślały wydarzenia towarzyszące obradom. Wśród nich były m. in. zwiedzenie Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN przez gości zagranicznych w trakcie Walnego Zjazdu, wizyta w Laboratorium Badań Medioznawczych UW oraz zwiedzanie warszawskiej Starówki.

 

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z V Kongresu PTKS  - Siła mediów: ludzie - organizacje - technologie.

zdjęcia wykonali:  Anna Zapolska-Downar i Paweł Brzeziński

"7 błędów w planowaniu ścieżki zawodowej i jak ich uniknąć" - bezpłatne szkolenie Biura Karier

Biuro Karier zaprasza na bezpłatne szkolenie pt. "7 błędów w planowaniu ścieżki zawodowej i jak ich uniknąć", które odbędzie się 23.10.

Więcej informacji na stronie:

https://portal.uw.edu.pl/web/biuro-karier/7-bledow-w-planowaniu-sciezki-zawodowej-i-jak-ich-unikac-23.10

 

Stypendia m.st Warszawy im. Jana Pawła II

Do 10 października warszawscy studenci mogą się ubiegać o Stypendium m.st. Warszawy im. Jana Pawła II.

Ten największy samorządowy program stypendialny w Polsce skierowany jest do uczniów szkół podstawowych i szkół ponadpodstawowych oraz studentów uczących się w Warszawie. Operatorem stypendiów jest Centrum Myśli Jana Pawła II, instytucja kultury m.st. Warszawy.

O stypendium mogą się ubiegać uczniowie i studenci warszawskich szkół, jeśli:

– mają średnią co najmniej 3,5

– osiągają sukcesy naukowe, sportowe, artystyczne albo angażują się w działania społeczne,

– miesięczny dochód netto na jednego członka rodziny nie przekracza kwoty 1500 zł.

Stypendia wynoszą od 200 do 1500 zł miesięcznie.

Kandydat, który chce otrzymać stypendium, musi wypełnić wniosek dostępny na stronie formularze.centrumjp2.pl. Wydrukowany i podpisany wniosek wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty w Centrum Myśli Jana Pawła II, przy ul. Foksal 11.

Rekrutacja dla studentów kończy się 10 października 2019 r.

Szczegółowe informacje: centrumjp2.pl/stypendia

Kontakt w sprawie stypendiów:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. +48 22 826 42 22

Zaliczanie praktyk zawodowych-ważne informacje

Szanowni Państwo,

część z Państwa przysłała mi skanem zaświadczenia o odbyciu praktyk zawodowych już po zamnknięciu usosa (20.09). Nie byłam w stanie wpisać Państwu zaliczenia, ponieważ Państwa protokoły w usosie zostały zablokowane. Uzyskałam jednak zgodę na wpisanie zaległych "zalek", tym z Państwa, kórzy przesłali mi swoje zaświadczenia, oraz tym, którzy zrobią to maksymalnie do jutra do godz. 20.00. Po tym terminie nie będę mogła wpisać Państwu zaliczeń, aż do końca stycznia, kiedy ponownie usos zostanie otwarty.

Muszą Państwo jeszcze parę dni poczekać, zanim zaliczenie pojawi się w Państwa usosie, ponieważ procedura otwierania poszczególnych protokołów bywa czasem czasochłona a studentów, którzy przysłali mi ostatnio swoje zaświadczenie jest spora grupa.

Tym, którzy przyślą zaświadczenia po 26 września, będę mogła wpisać zaliczenie dopiero pod koniec stycznia następnego roku.

Pozdrawiam,

Kamila Kamińska

p.s. Nie musicie przysyłać mi mejli z przypomnieniem, ponieważ o wszystkich pamiętam i robię co mogę, aby wpisać Wam zaliczenia jak najszybciej :-)

 

 

Zmiana sal w dniu 3 października br. (czwartek)

UWAGA

Informujemy, o zmianie sal:

-godz. 9.45-11.15 – ćwiczenia z Języka wypowiedzi medialnej  prowadzone przez dr hab. K. Kaszewskiego z sali 305 (CIUW) przeniesione zostały do sali 0,31 (ul. Bednarska 2/4)

 -godz. 11.30-13.00 – seminarium warsztatowe prowadzone przez red. S. Zawiślińskiego z sali 305 (CIUW) przeniesione zostaje do sali 306 (CIUW)

 

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ  SIĘ BEZ ZMIAN

Nieuruchomienie specjalizacji zarządzanie nowymi technologiami w mediach na II roku studiów II stopnia niestacjonarnych

Szanowni Państwo,

w związku ze zbyt małą liczbą studentów, II roku studiów niestacjonarnych (zaocznych)  II stopnia na kierunku Logistyka i administrowanie w mediach, zapisanych w systemie USOS na specjalizację zarządzanie nowymi technologiami w mediach cz 1. Władze Wydziału podjęły decyzję o nieuruchomieniu tej grupy.

Osoby, które zapisały się na tą specjalizację proszone są o przepisanie się w USOS na specjalizację zarządzanie i marketing w mediach cz 1.  

Rejestracja na lektoraty w semestrze zimowym 2019/2020 dla studentów zaocznych

Szanowni Państwo,
w związku ze zbliżającym się nowym rokiem akademickim przekazujemy Państwu najważniejsze informacje z dotyczące rejestracji na lektoraty dla studentów zaocznych .

Rejestracja na lektoraty w semestrze zimowym 2019/2020 dla studentów zaocznych będzie miała dwie tury:

1)     I tura: 20.09.2019 - 12.10.2019

2)     II tura: 02.11.2019 - 9.11.2019

 Rejestracja rozpoczyna się o godz. 21:00 i kończy o godz. 23:59.

  1. Studenci muszą się zarejestrować SAMODZIELNIE na lektoraty poprzez system USOS – rejestracja żetonowa:

https://rejestracja.usos.uw.edu.pl/catalogue.php?rg=4024-2019Z-JO-Z

  1. Studenci proszeni się o DOKŁADNE zapoznanie się z instrukcjami zapisów na lektoraty, znajdującymi się na stronach rejestracji; instrukcja na stronie Szkoły:

http://szjo.uw.edu.pl/132-2/

  1. Dane w systemie rejestracji są odświeżane cyklicznie i w związku z tym należy się liczyć z opóźnionym przepływem informacji, np. wyników testów poziomujących.
  1. Studenci, którzy nie wykonywali jeszcze testu poziomującego, a będą się rejestrowali na lektoraty w semestrze zimowym po raz pierwszy, powinni podejść do testu poziomującego, który jest dostępny w dniach: 10.05.2019 – 22.10.2019

pod adresem: https://kampus.come.uw.edu.pl/course/index.php?categoryid=28

 Test wystarczy wykonać jeden raz w toku studiów, natomiast niewykonanie go uniemożliwia rejestrację na lektorat.

Migracja wyniku testu poziomującego trwa do 2 dni – dopiero po tym terminie będzie możliwa rejestracja na lektorat.

  1. Wyniki testów poziomujących mają na celu pomoc w wyborze lektoratu. To jednak sam student decyduje o ostatecznym wyborze poziomu. Wyniki testu poziomującego nie są wiążące. Rejestracja obejmuje zrobienie testu poziomującego, ale wynik testu nie ogranicza możliwości zapisania się na wybrany lektorat. Student może się zapisać do wybranej grupy, nawet jeśli ma ona inny poziom, niż wynik uzyskany w teście poziomującym.
  1. Oznaczenia poziomów grup dotyczą poziomu docelowego, czyli osiąganego po zakończeniu kursu.
  1. Studentom, którzy nie zapiszą się samodzielnie na lektorat w USOS, lektorzy nie będą mogli wystawić oceny z zaliczenia na koniec semestru. Wynika to z braku nazwiska niezarejestrowanego studenta w protokole w USOS.
  1. Studenci studiów niestacjonarnych mają możliwość skorzystania nie tylko z grup dla nich dedykowanych, ale również z innych „żetonowych” lektoratów na UW, jeśli są w stanie uczestniczyć w zajęciach, które odbywają się w tygodniu, a nie w weekendy. Jeśli w USOS jest grupa, która ma odpowiedni poziom językowy i pasujące terminy, a są w niej jeszcze wolne miejsca, w celu dopisania się na listę student zaoczny powinien zwrócić się do Biura Pełnomocnika Rektora UW ds. organizacji nauczania języków obcych (http://www.jezyki.pelnomocnik.uw.edu.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=90&Itemid=61).

Prosimy o jak najszybszą rejestrację na zajęcia, co, jeżeli zajdzie taka potrzeba, umożliwi ewentualne zmiany w organizacji lektoratów, np. zmiany poziomu grupy itp.

Oferta praktyk dla studentów WDIB UW w Interdyscyplinarnym Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego UW

Oferta praktyk:

Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i
Komputerowego UW poszukuje praktykanta do zespołu „Otwórz książkę”
Serwis Otwórz Książkę to cyfrowa kolekcja książek naukowych polskich uczonych reprezentujących różne dziedziny wiedzy. Z pomocą nowych technologii chcemy zwiększyć dostępność publikacji naukowych zarówno w środowisku akademickim, jak i poza nim.....

Jeżeli:
 ukończyłeś studia na wydziale polonistyki, studia edytorskie lub inny, pokrewny
kierunek;
 znasz podstawy gramatyki, ortografii, interpunkcji;
 swobodnie posługujesz się narzędziami pakietu MS Office;
 umiejętności informatyczne nie są Ci obce;
 lubisz pracować w zespole
zapraszamy do współpracy!
Do Twoich obowiązków należeć będą:
 korekta językowa tekstów naukowych;
 przygotowanie działań informatycznych związanych z eksportem plików
tekstowych do formatów xml, epub, mobi, pdf;
 sprawdzanie poprawności zapisu formatu metadanych pliku publikacji
Oferujemy:
 miłą atmosferę w pracy;
 możliwość zdobycia doświadczenia w procesie digitalizacji publikacji;
 pracę przy użyciu profesjonalnego oprogramowania graficznego i edytorskiego;
 poszerzenie umiejętności informatycznych
Osoby zainteresowane ofertą i spełniające określone w ogłoszeniu wymagania,
prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Termin składania aplikacji upływa 30.09.2019 roku.

Szczegóły w linku:

https://megawrzuta.pl/download/f00ee0c0fd3d611d32d146d530eaabba.html 

Polityki zarządzania dziedzictwem kulturowym - Nie zwlekaj, zapisy tylko do 11 września!

Kolejną nową propozycją jest wspólny, interdyscyplinarny kierunek Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych oraz Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii – Polityki zarządzania dziedzictwem kulturowym. To innowacyjny projekt, wyjątkowy w skali uczelni, regionu i całego kraju. Łączy społeczną i humanistyczną wiedzę dotyczącą dziedzictwa kulturowego z umiejętnościami zastosowania nowych technologii (np. Big Data, GIS), które można wykorzystać przy inwentaryzacji dziedzictwa, jego ochronie, promocji czy na potrzeby rozwoju lokalnego.
Oprócz tradycyjnych wykładów, ćwiczeń i konwersatoriów, proponujemy zajęcia warsztatowo-projektowe, terenowe, gry miejskie oraz spotkania ze specjalistami z branży.
Po naszych studiach będziesz przygotowany do pracy w: jednostkach administracji państwowej i samorządu lokalnego zajmujących się dobrami kultury i szeroko rozumianym krajobrazem kulturowym; regionalnych przedsiębiorstwach zajmujących się turystyką i promocją regionu; instytucjach kultury i jednostkach edukacyjnych, NGO…


Rejestracja na studia dostępna jest w systemie IRK: https://tiny.pl/t1pmd


Nie zwlekaj, zapisy tylko do 11 września! Zapraszamy!

Dyżury dr D. Lewandowskiej-Jaros we wrześniu

Najbliższy dyżur dr D. Lewandowskiej-Jaros odbędzie się w czwartek, 5 września, w godz. 9.45-10.30, CIUW, s. 307. Możliwy jest także kontakt telefoniczny (697689908) i e-mailowy (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). 

 

Studia Podyplomowe Komunikacja Korporacyjna

Charakterystyka studiów i ich cel

Oferta tematyczna studiów obejmuje kluczowe obszary komunikacyjne, koncentrując się na najważniejszych i najnowszych dziś trendach. Głównymi filarami zakresu tematycznego są zajęcia poświęcone public relations, budowie i zarządzania marką oraz sponsoringowi, które są najważniejszymi i oferującymi najszerszy wachlarz działań, kanałami komunikacyjnymi wykorzystywanymi w praktyce. Uzupełniają je m.in. zajęcia z komunikacji wewnętrznej, coraz szerzej stosowanego CSR oraz reklamy. Wyodrębniona została tematyka nowych mediów opartych o komunikację internetową, szczególnie w zakresie wykorzystania w praktyce mediów społecznościowych.

Zajęcia kładą nacisk na praktyczne wykorzystanie wiedzy i w dużej mierze oparte są na przykładach biznesowych, analizach kampanii komunikacyjnych i tworzeniu własnych przekazów i kampanii. Zajęcia nastawione są na trening umiejętności i praktyczne zastosowanie zasobów, technik i kanałów komunikacyjnych w dotarciu z efektywnym przekazem do wybranych grup docelowych. Przedstawiane są podczas nich zarówno sposoby zarządzania organizacją wydarzeń promocyjnych i sponsoringu, promocja wydarzeń, metody pozyskiwania sponsorów i patronów, jak i pomiary efektywności prowadzonych działań. Komunikacja z dziennikarzami i innymi grupami odbiorców prezentowana jest jako kompleksowy proces informacyjny kierowany zarówno na zewnątrz, jak i do wewnątrz organizacji.

Tematyka studiów podyplomowych „Komunikacja korporacyjna” ma odzwierciedlać rzeczywiste
tendencje rynkowe. Dlatego większość wykładowców to doświadczeni praktycy, którzy na
bieżąco obsługują ten rynek w agencjach reklamowych, agencjach public relations, korporacjach i
firmach badawczych. Nie zabrakło również nauczycieli akademickich Uniwersytetu
Warszawskiego dobieranych pod kątem zarówno dorobku naukowego zbieżnego z profilem
studiów, jak i doświadczeń zawodowych uzyskiwanych na równi z praca naukową.

Program studiów:

  1. Komunikacja korporacyjna
  2. Corporate identity
  3. Budowa, zarządzanie i komunikacja marki
  4. Public relations
  5. Media relations
  6. E-PR a social media
  7. Prezentacje i wystąpienia publiczne
  8. Komunikacja wewnętrzna i budowa wizerunku pracodawcy
  9. Marketing sponsoringowy
  10. Reklama i promocja
  11. CSR
  12. Badania efektywności
  13. Zarządzanie w PR
  14. Public affairs i lobbing
  15. Zarządzanie i komunikacja w sytuacjach kryzysowych


Do kogo skierowane są studia - profil studenta
Studia są adresowane do wszystkich zainteresowanych nabyciem praktycznej i najnowszej wiedzy z zakresu kompleksowej komunikacji organizacji z jej otoczeniem i wszystkimi grupami interesariuszy. Kierowane są przede wszystkim do Absolwentów wszelkich kierunków, pragnących nabyć kompetencji komunikacyjnych użytecznych w public relations, sponsoringu, CSR, reklamie, budowie i zarządzaniu marką oraz do managerów i pracowników:

  • departamentów komunikacji korporacyjnej, działów zarządzania marką
  • komórek PR w korporacjach, instytucjach i organizacjach
  • działów sponsoringowych oraz organizacji zajmujących się sponsoringiem
  • agencji PR i agencji sponsoringowych
  • stowarzyszeń i instytucji
  • działów komunikacji, informacji i promocji jednostek budżetowych zarówno centralnych, jak i samorządowych


Jaką wiedzę uzyska Absolwent/ka podyplomowych studiów „Komunikacja Korporacyjna”?

Absolwent/ka posiada ugruntowaną wiedzę dotyczącą funkcji, celów, narzędzi i kanałów komunikacyjnych oraz grup interesariuszy. Ma również wiedzę z zakresu budowy i zarządzania marką, znajomość sposobów definiowania grup docelowych, sposobów pozycjonowania marki, procesów wprowadzania marek na rynek, czynników wpływających na wartość i siłę marki oraz zagadnienia rebrandingu. Potrafi prawidłowo diagnozować i interpretować procesy komunikacyjne w ramach komunikacji korporacyjnej i ich role w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z grupami interesariuszy. Potrafi wybrać najlepsze sposoby pozycjonowania marki i ma umiejętności przygotowania strategii marki i jej komunikacji. Ma wiedzę dotyczącą narzędzi komunikacyjnych i definiowania celów, programów i grup docelowych, a także rozeznanie w tematyce identyfikacji wizualnej i jej elementów.
Ma również wiedzę dotyczącą sponsoringu, public relations i komunikacji reklamowej i ich roli w komunikacji korporacyjnej. Ma znajomość koncepcji, pojęć i rodzajów sponsoringu, reklamy oraz determinantów ich skuteczności oraz ich umiejscowienia w procesie komunikacji, związków z PR i komunikacją marketingową oraz pozycjonowaniem marki. Potrafi przygotowywać oferty sponsorskie, budować pakiety praw, harmonogramy negocjacji. Ma znajomość technik perswazyjnych, negocjacyjnych, budowy relacji win-win, komunikatów reklamowych, oddziaływania reklamy. Ma podstawową wiedzę dot. budżetowania i ewaluacji projektów. Ma również podstawową umiejętność planowania, doboru narzędzi i zespołu oraz przeprowadzenia działań sponsoringowych. Absolwent/ka studiów podyplomowych potrafi efektywnie komunikować się z jednostkami i grupami, a także nawiązać i podtrzymywać dobre relacje z grupami interesariuszy. Właściwie planuje i przeprowadza procesy komunikacyjne, w tym dokonuje prawidłowej diagnozy, odpowiednio dobierając narzędzia i sprawnie posługując się nimi, uwzględniając specyficzne potrzeby określonych grup klientów.
Absolwent/ka rozumie potrzebę rozwoju osobistego i uczenia się przez całe życie oraz potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności, a także motywować innych do podejmowania kreatywnych działań. W pracy zawodowej przyjmuje postawę aktywną, potrafi wyznaczać zadania i efektywnie je realizować, skutecznie współpracuje w grupie zadaniowej. Jest przygotowany/a do podjęcia pracy w strukturach komunikacji korporacyjnej, działach i departamentach zarządzania marką, sponsoringowych oraz komórkach PR i CSR w korporacjach, instytucjach i organizacjach. Rozumiejąc specyfikę kompleksowego zarządzania informacją w ramach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej jest przygotowana do pracy zarówno w jednostkach biznesowych, jak i budżetowych, samorządowych oraz non-profit.

 

INFORMACJE I ZAPISY

ZAREJESTRUJ SIĘ NA: https://irk.uw.edu.pl/pl/offer/PODYPL2020/programme/SP-DM-SPKK/?from=field:DZ

Kierownik Studiów –dr Jarosław Kończak

Sekretarz Studiów – mgr Robert Brzóska – (e-mail: r.brzoska[at]uw.edu.pl)

Terminy rejestracji: Tura 1 (01.03.2020 00:01 – 30.09.2020 23:59)

Spotkanie dotyczące studiowania i odbywania staży na Uniwersytecie w Queensland

Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego wraz z przedstawicielami Uniwersytetu w Queensland w Australii mają przyjemność serdecznie zaprosić wszystkich zainteresowanych studentów i studentki na spotkanie dotyczące studiowania i odbywania staży na Uniwersytecie w Queensland.

 

Spotkanie odbędzie się 3 września 2019 roku (wtorek) w budynku ZSS UW, w sali 200 na II piętrze o godzinie 9:00.

 

Na spotkaniu będziecie mogli dowiedzieć się o stażach, praktykach, stypendiach i możliwościach studiowania w Australii. Na wasze pytania bezpośrednio odpowiedzą osoby odpowiadające za rekrutację oraz studenci UQ.

 

Prosimy o zapisy pod tym linkiem:

 https://engage.uq.edu.au/Warsaw-info-session-registration?fbclid=IwAR26f81cYVZaxFIfURhP7ctSfsYJddN5QklhyDx6HoAcDUlykFIvHu3PQ4g

 

dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska - terminy w sesji poprawkowej

Termin zaliczenia w letniej sesji poprawkowej 2018/2019: 04.09.2019, sala 2.06

  • godz.9.00
    Osoby zaliczające przedmioty:
    1. Komunikacja w nowych mediach
    2. Podstawy public relations
    3. Monograf II/PR
  • godz.9.30
    Osoby zaliczające przedmioty:
    1. Komunikowanie polityczne
    2. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w perspektywie public relations