Studenci

Zmiana sal w dniach 04 listopada 2019 r. (poniedziałek)

UWAGA

Zmiana sal w dniach 04 listopada 2019 r. (poniedziałek)

Informujemy, o zmianie sal:

- godz. 13.15-14.45 –seminarium licencjackie prowadzone przez dr W. Głodowskiego z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 0,32 (ul. Bednarska 2/4)

-godz. 15.00-16.30 – seminarium magisterskie prowadzone przez dr hab. A. Jaskiernię z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 0,32 (ul. Bednarska 2/4)

 

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ  SIĘ BEZ ZMIAN

Godziny dziekańskie w dniu 31.10.2019 od godz. 13:00 / dean’s hours for full-time students of WDIB UW from 13:00 on October 31, 2019

Prodziekan ds. studenckich - dr hab. Anna Kamler, prof. uczelni ustanowiła godziny dziekańskie dla studentów studiów stacjonarnych WDIB UW od godz. 13:00 w dniu 31.10.2019 r.

Vice-dean for student affairs – prof. Anna Kamler, announced dean’s hours for full-time students of WDIB UW from 13:00 on October 31, 2019.

Kobieta Współczesna, wernisaż, 26.11.2019 r. godz. 17.00 ul. Bednarska 2/4

123Szanowni Państwo,
Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii wraz z Laboratorium Badań Medioznawczych UW zaprasza na wernisaż wystawy obrazów Barbary Dybały pt. „Kobieta Współczesna”, który odbędzie się 26 listopada 2019 r. o godz. 17.00 we foyer budynku przy ul. Bednarskiej 2/4.

Tematem wystawy są kobiety. W fragmencie tekstu autorstwa artystki, zapowiadającego wernisaż, czytamy:
„Kobiety niosą życie, miłość, są silne, silniejsze od mężczyzn, mimo że zwykło się je nazywać słabą płcią. Kobiety są delikatne, ale i mężne, odważne i słabe. Na pewno większość z nich walczy o swoje rodziny, ale również o swoją wolność, niezależność. Są takie co znikną, rozpłyną się w niepamięci i takie po których zostanie kolorowa plama miłości. Starzenie się jest naturalnym etapem w życiu każdej osoby. Być piękną to przede wszystkim – czuć się piękną, zaakceptować się taką, jaką się jest, ze wszystkimi wadami i zaletami. Przez wieki wieków kobieta była jakby w cieniu, wciąż walcząc o swoją podmiotowość, własne, silne „ja”. Wydaje się nam, że w dzisiejszych czasach doszło do daleko idących zmiany – emancypacji. Lecz tak wcale nie jest. Kobiety są wolne, mają prawa, mogę podejmować decyzje, mają wybór. Jednak spoglądając w zwierciadło współczesnej kultury, czy aby na pewno My Kobiety mamy całkowitą kontrolę nad nami, naszymi ciałami, naszym życiem i duszą?”

Wernisaż otworzy Dziekan Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW prof. Janusz Adamowski. Prowadzenie: dr hab. Jacek Wasilewski i dr hab. Tomasz Gackowski

Zapraszamy!

''Trzy etapy kobiety'. Obraz jest zrobiony kolorami olejnymi na płótnie, wymiary 140-65 cm, jest w drewnianej ramce. Obraz nawiązuje do trzech etapów w życiu kobiety – kobieta młoda, kobieta w kwiecie wieku oraz kobieta przekwitająca.

Zmiana sal w dniach 13 listopada 2019 r. (środa)

UWAGA

Zmiana sal w dniach 13 listopada 2019 r. (środa)

Informujemy, o zmianie sal:

- godz. 11.30-13.00 –dyżur dydaktyczny dr hab.  A. Kozieła z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 0,31 (ul. Bednarska 2/4)

- godz. 13.15-14.45 – seminarium magisterskie prowadzone przez dr Ł. Przybysza z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 0,31 (ul. Bednarska 2/4)

 

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ  SIĘ BEZ ZMIAN

 

 

 

 

Program dofinansowań Step Higher

Firma KPMG w ramach działalności Klubu Step Ahead rusza z nowym programem dofinansowań projektów studenckich „Step Higher”.

Skorzystaj z programu dofinansowania projektów studenckich w ramach działalności Klubu Step Ahead!

Jeśli masz głowę pełną pomysłów i planujesz zorganizować wydarzenie biznesowe lub zrealizować projekt naukowy nawiązujący do działalności KPMG, to zgłoś go w programie Step Higher! Co miesiąc dołożymy 2000 zł do projektu z największym potencjałem!

Dowiedz się więcej na temat programu: https://generationkpmg.pl/stephigher/

JAK TO DZIAŁA?

· do 5. dnia każdego miesiąca - Ty wypełniasz formularz zgłoszeniowy: https://www.research.net/r/StepHigher,

· do 15. dnia każdego miesiąca - My wyłaniamy zwycięski projekt,

· do 30. dnia kolejnego miesiąca - Zwycięzca realizuje swój pomysł.

Praktyki w Polsacie!

Telewizja Polsat News otwiera się na studentów!
Zapraszamy każdego, kto marzy o byciu reporterem, producentem czy wydawcą w telewizji informacyjnej, bądź chce przyjrzeć się pracy w newsach o zgłaszanie się na bezpłatne praktyki w najbardziej obiektywnej telewizji informacyjnej w Polsce. To okazja do przyjrzenia się z bliska, jak wygląda praca newsroomu oraz proces tworzenia serwisów informacyjnych w Polsacie News i Wydarzeniach. To jedyna okazja, żeby pracować z takimi dziennikarzami informacyjnymi jak Dariusz Ociepa, Agnieszka Milczarz, Piotr Michalak, Grzegorz Kępka, Monika Zalewska, Małgorzata Ziętkiewicz czy Paweł Gadomski.

Osoba zainteresowana odbyciem praktyk powinna spełnić następujące warunki:
- orientować się w tematach politycznych, zarówno krajowych jak i zagranicznych,
- być ciekawa świata i otwarta na nowe doświadczenia,
- pożądane cechy - łatwość w komunikacji i otwartość na ludzi.

Wszystkich zainteresowanych proszę o przesyłanie CV i listu motywacyjnego na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .

Program bezpłatnych praktyk, które trwają od jednego do trzech miesięcy, dedykowany jest studentom i absolwentom, którzy w momencie rozpoczęcia praktyk nie ukończyli 30 roku życia.

Dr hab. Anna Jupowicz-Ginalska - informacje o zajęciach 29 października

Dr hab. Anna Jupowicz-Ginalska uprzejmie informuje Studentów:
- przedmiotu "Wstęp do marketingu medialnego", tj. II rok studiów I stopnia – specjalność DZIENNIKARSKA ORAZ PUBLIC RELATIONS I MARKETING MEDIALNY;
- przedmiotu "Marketing w mediach", tj. III rok studiów I stopnia – specjalność LOGISTYKA I MARKETING W MEDIACH;
że 29 października zajęcia te się nie odbędą. Zostaną one odpracowane w listopadzie - o szczegółach zostaną Państwo poinformowani na zajęciach, przez USOS oraz na stronie Wydziału. Uwaga: we wtorek (29.X) nie odbędzie się również dyżur.

Radio Kampus ogłasza akcję “#TakBrzmi2020”!

W Radiu Kampus mamy nosa do sztosów!

fbH0

Radio Kampus ogłasza akcję “#TakBrzmi2020”! Stacja wytypuje 10 artystów, zespołów i projektów, które zdaniem redakcji będą ważni na scenie muzycznej w przyszłym roku.

Kampus jako pierwszy zagrał i promował twórców takich jak Taco Hemingway, Bovska, The Dumplings, zespoły Pablopavo i Ludziki czy xxanaxx. Na przestrzeni lat stali się oni ważnymi graczami rynku muzycznego. Odniesienia do Radia Kampus pojawiły się między innymi w tekstach Taco Hemingwaya i Otsochodzi. 

Jest wiele nagród i rankingów podsumowujących miniony rok. Radio Kampus typuje tych, którzy będą rozdawali karty w kolejnym roku.

Stacja przedstawi dziesięciu artystów, którzy będą ważni w roku 2020. Na przestrzeni października i listopada stopniowo redakcja ogłosi listę najważniejszych młodych twórców polskiej muzyki. W zestawieniu pojawią się przedstawiciele różnych gatunków muzycznych. Na antenie i w mediach społecznościowych pojawią się rozmowy z wyróżnionymi muzykami. Akcję #TakBrzmi2020 zwieńczy afterparty akcji w klubie Miłość.

Radia Kampus można słuchać na 97,1 FM w Warszawie i okolicach oraz w internecie (www.radiokampus.fm) i na platformie Open.FM. Podcasty audycji i najciekawsze rozmowy są do znalezienia m.in. na Spotify, iTunes i w podcastach Google. Audycje w formie wideo live i we fragmentach można też znaleźć na kanałach Radia Kampus na Youtube, Facebooku
i Instagramie.

Wykład Reżysera Andrzeja Barańskiego

W dniu 23 października w ramach wykładu monograficznego dr. S. Rogowskiego „Film jako instrument komunikacji społecznej” odbył się wykład znanego reżysera Andrzeja Barańskiego ( m.in. „Nad rzeką, której nie ma”, „Dwa księżyce”, „Kawalerskie życie na obczyźnie”). Reżyser opowiadał o swojej pracy, odpowiadał na wiele pytań studentów w kontekście tematu „Film autorski vs komercyjny”. W wykładzie uczestniczyło około 70 osób.

Fot. Małgorzata Kawka, spec. fotografia prasowa, reklamowa i wydawnicza

Zmiana sal w dniu 28 października br. (poniedziałek)

UWAGA

Szanowni Państwo

Informujemy, że tego dnia zajęcia w godz. 15.00-16.30  odbywać się będą jak niżej:

- godz.15.00-16.30 – wykład  z Zarządzanie kryzysowe w logistyce (mgr O. Krynicki , prof. D. Tworzydło) z sali 2,13 przeniesiony zostaje do sali 2,06 (ul. Bednarska 2/4)

- godz.15.00-16.30 – zajęcia fakultatywne „Języki specjalistyczne w praktyce dziennikarskiej” (prof. G. Dąbkowski) z sali 2,06 przeniesiony zostaje do sali 0,04 (ul. Bednarska 2/4)

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ  SIĘ BEZ ZMIAN

"Daj się znaleźć, czyli jak zbudować profil na Linkedin, żeby oczarować przyszłego pracodawcę" - bezpłatne szkolenie

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym szkoleniu "Daj się znaleźć, czyli jak zbudować profil na Linkedin, żeby oczarować przyszłego pracodawcę", które odbędzie się 30/11.

Więcej informacji na stronie:

https://portal.uw.edu.pl/web/biuro-karier/daj-sie-znalezc-czyli-jak-zbudowac-profil-na-linkedin-zeby-oczarowac-przyszlego-pracodawce.-30.10

Casting do Chóru Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii

Drodzy Studenci! 
Zapraszamy Was bardzo serdecznie do udziału w warsztatach naszego Chóru Wydziałowego. Podczas zajęć uczymy się podstaw dobrej emisji głosu i oddechu. Poznajemy podstawy teorii muzyki i literatury muzycznej. Uczymy się śpiewania wielogłosowego i poznajemy różnorodny repertuar - od muzyki sakralnej do utworów współczesnych. 
Jak zostać chórzystą? Zapraszamy na najbliższą próbę zespołu we wtorek (29.10), o godz.18:30 do sali 0.40. Na początku poprosimy o zaśpiewanie krótkich ćwiczeń wokalnych, żeby sprawdzić predyspozycje wokalne i móc przydzielić Cię do jednego z 4 głosów. Udział w chórze będzie można zaliczyć w poczet zajęć fakultatywnych za 3 ECTS.
Zapraszamy do wspólnej muzycznej przygody! Odkryj z nami moc swojego głosu!
 
W razie pytań można się z nami skontaktować za pośrednictwem fanpage https://www.facebook.com/chorwdib/ lub napisać bezpośrednio do dyrygenta Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Specjalizacja zarządzanie i marketing w mediach cz. 1 (Retoryka praktyczna negocjacje kultura języka) - studia stacjonarne

Szanowni Państwo,

w dniu 24.10.2019 r.  godz. 8.00 (czwartek) z powodu choroby prowadzącej mgr M. Starzyńskiej zajecia z przedmiotu Specjalizacja zarządzanie i marketing w mediach cz. 1 (Retoryka praktyczna negocjacje kultura języka) zostały odwołane.

Predatory Humanitarianism: Refugees, Asylum Seekers, and the Manhunt: 26.10.2019

Szanowni Państwo,

zapraszamy na otwarty wykład dr Elizabeth C. Dunn (Indiana University Bloomington) pt:
Predatory Humanitarianism: Refugees, Asylum Seekers, and the Manhunt (reflection on migration in the US-Mexico border)

sobota, 26.10.2019, godz. 10:00-12.00
ul. Żurawia 4, Aula

Szczegóły:
www IEiAK
facebook IEiAK

Wykład organizowany jest przez Instytut Etnologii i Antropologii Kulturowej UW oraz Stowarzyszenie Pracownia Etnograficzna, dzięki wsparciu programu Szkoły Letniej "Migracje przymusowe - interwencje antropologiczne" finansowanej z programu ZIP ze środków EFS w ramach PO WER ścieżka 3.5.

Załączniki:
Pobierz plik (plakat_dunn.pdf)plakat_dunn.pdf5610 kB

Outriders Stage - międzynarodowe wydarzenie dla wszystkich zainteresowanych przyszłością dziennikarstwa i storytellingu

Outriders Stage to międzynarodowe wydarzenie dla wszystkich zainteresowanych przyszłością dziennikarstwa i storytellingu, które odbędzie się 21ego i 22ego listopada w Warszawie. Pierwszego dnia Stage o swojej pracy i materiałach, nad którymi pracują opowiedzą m.in. Darren Long, dyrektor kreatywny South China Morning Post, Andrea Chałupa, dziennikarka i scenarzystka ostatniego filmu Agnieszki Holland “Obywatel Jones”, nepalska dziennikarka i autorka serii dokumentalnej na YouTube Bidhya Chapagain i Nicolas Valleho z kolumbijskiej organizacji dziennikarskiej Mutante. Drugi dzień Outriders Stage poświęcony będzie warsztatom z budowania społeczności, storytellingu. Motywem przewodnik wydarzenia jest "Let's get together". Więcej informacji o programie i bilety tu: https://outriders.network/summit/2019/

Wykład z przedmiotu Problemy prawne mediów, reklamy i public relations (dr K. Kakareko) w dniu 21.10.2019 r.

Szanowni Państwo,

w związku z odwołaną konferencją w dniu 21.10.2019 r. wykład z przedmiotu Problemy prawne mediów, reklamy i public relations (dr K. Kakareko) -godz. 11.30-13.00  – odbędzie się zgodnie z planem zajęć w auli kolumnowej (ul, Bednarska 2/4)

Zmiana sal w dniu 21 października br. (poniedziałek)- uaktualnienie z dn.18.10

Szanowni Państwo

Zmiana sal w dniu 21 października br. (poniedziałek)

Informujemy, że w związku z organizowaną konferencją w budynku na ul. Bednarskiej 2/4 zajęcia  odbywać się będą jak niżej:

-godz.8.00-9.45 – wykład z przedmiotu Prawo prasowe z elementami własności intelektualne (dr B. Mąkosa-Stępkowska) z auli kolumnowej przeniesiony zostaje do sali 306 budynek CIUW (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

-godz.9.45-11.15 – wykład z przedmiotu Podstawy prawa ( dr hab. M. Łoszewska-Ołowska) z auli kolumnowej przeniesiony zostaje do sali 306 budynek CIUW (ul. Krakowskie Przedmieście 26/28)

-godz.13.15-14.45–wykład z przedmiotu Europejskie systemy mediowe - prawo i instytucje (prof. A. Jaskiernia) z auli kolumnowej przeniesiony zostaje do sali 2,06 (ul. Bednarska 2/4)

-godz.15.00-16.30–wykład z przedmiotu  Komunikowanie interpersonalne (dr W. Głodowski) z auli kolumnowej przeniesiony zostaje do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

- godz.15.00-16.30 – wykład  z Zarządzanie kryzysowe w logistyce (mgr O. Krynicki , prof. D. Tworzydło) z sali 2,13 przeniesiony zostaje do sali 2,06 (ul. Bednarska 2/4)

- godz.15.00-16.30 – zajęcia fakultatywne „Języki specjalistyczne w praktyce dziennikarskiej” (prof. G. Dąbkowski) z sali 2,06 przeniesiony zostaje do sali 0,04 (ul. Bednarska 2/4)

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ  SIĘ BEZ ZMIAN

Listy studentów grup ćwiczeniowych z Współczesnych modeli systemów medialnych na II roku studiów niestacjonarnych (zaocznych) I stopnia

Szanowni Państwo,

poniżej podział na grupy ćwiczeniowe z Współczesnych modeli systemów medialnych na studiach niestacjonarnych  (zaocznych) (stan sprzed zmiany w USOS)

 

Przedmiot: Współczesne modele systemów medialnych

Rodzaj zajęć: ćwiczenia

Prowadzący: dr hab. Katarzyna Gajlewicz-Korab

Termin : sobota godz. 10.45-13.00

Sala 0,30

  1. 253709
  2. 413354
  3. 413380
  4. 416000
  5. 401116
  6. 413430
  7. 416003
  8. 382806
  9. 384487
  10. 413474
  11. 413482
  12. 413493
  13. 413422
  14. 413490
  15. 413496
  16. 413501
  17. 413509
  18. 416018
  19. 413521
  20. 413535
  21. 401067
  22. 413537
  23. 413538
  24. 413543
  25. 413548
  26. 413556

 

Przedmiot: Współczesne modele systemów medialnych

Rodzaj zajęć: ćwiczenia

Prowadzący: dr Jacek Mikucki

Termin : sobota godz. 13.15-15.30

Sala 0,31

  1. 415992
  2. 415995
  3. 413217
  4. 413376
  5. 409902
  6. 403204
  7. 375319
  8. 413504
  9. 413507
  10. 410537
  11. 416014
  12. 413424
  13. 413432
  14. 386734
  15. 413518
  16. 413549

 

Przedmiot: Współczesne modele systemów medialnych

Rodzaj zajęć: ćwiczenia

Prowadzący: dr Jacek Mikucki

Termin : sobota godz. 10.45-13.00

Sala 0,31

  1. 390268
  2. 413404
  3. 395289
  4. 416004
  5. 413443
  6. 413450
  7. 416009
  8. 401867
  9. 413488
  10. 416012
  11. 416013
  12. 413514
  13. 413375
  14. 413383
  15. 407888
  16. 416015
  17. 413459
  18. 413469
  19. 413505
  20. 416019
  21. 413529
  22. 416022
  23. 404611
  24. 413552

Na naszym wydziale rozpoczęło działalność nowe koło naukowe związane z public relations!

Na naszym wydziale rozpoczęło działalność nowe koło naukowe związane z public relations!

W ramach koła studenci będą:

* brać udział w spotkaniach i dyskusjach z praktykami i naukowcami,

* współtworzyć badania branży public relations,

* powiększać swoją wiedzę na temat narzędzi i wyzwań nowoczesnego PR-u,

* poznawać nowe osoby o podobnych zainteresowaniach.

Chętnych do dołączenia zapraszamy na fanpage - fb.com/StrefaPR lub wysłanie zgłoszenia na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Zarząd Koła Naukowego Strefa PR - Kaja Kraluk, Krzysztof Nadratowski

Opiekun - dr Łukasz Przybysz

Strona "UW a nowy Statut"

Szanowni Państwo,

W ubiegłym roku akademickim prosiłyśmy Państwa o podlikowanie na stronach Państwa jednostek strony „UW a nowa ustawa” (https://www.uw.edu.pl/uniwersytet/uw-a-nowa-ustawa), na której publikowałyśmy informacje dot. wdrażania na uczelni nowego prawa. Bardzo dziękujemy za zamieszczenie linku na stronach wielu Państwa jednostek. Zakładka ma w tej chwili charakter archiwalny i nie będzie więcej aktualizowana.

Obecnie Biuro Prasowe uruchomiło nową stronę - „UW a nowy Statut” https://www.uw.edu.pl/uniwersytet/uw-a-nowy-statut/. Będą na niej publikowane informacje i materiały (teksty, przewodniki, prezentacje) dotyczące zmian zachodzących na uczelni, które wynikają z przyjęcia przez Senat w czerwcu tego roku nowego Statutu uczelni. Bardzo zależy nam, aby jak największa liczba naszych pracowników, doktorantów i studentów mogła zapoznać się z opracowywanymi dla nich materiałami. Dlatego będziemy bardzo wdzięczne za zamieszczenie na stronach Państwa jednostek przekierowania do strony: https://www.uw.edu.pl/uniwersytet/uw-a-nowy-statut/.

Obecnie znajduje się tam m.in. informacja na temat przyjęcia wczoraj przez Senat UW uchwały w sprawie procedury nadawania stopni doktora i doktora habilitowanego https://www.uw.edu.pl/procedura-nadawania-stopni-doktora-i-doktora-habilitowanego/. Zachęcamy Państwa także do zamieszczania na stronach jednostek przekierowań do poszczególnych informacji czy materiałów, które mogą być przydatne dla społeczności Państwa jednostek.

Z pozdrowieniami

Katarzyna Łukaszewska
Zastępca kierownika
Biuro Prasowe
Uniwersytetu Warszawskiego

Otwarcie sali i biblioteki im. dr. Karola Jakubowicza na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW, Warszawa, 19 września 2019

Po trwających od lutego do września 2019 roku pracach polegających na selekcji, skatalogowaniu oraz transporcie zbioru publikacji do siedziby WDIB przy ul. Bednarskiej nastąpiła prezentacja biblioteki oraz otwarcie sali im. dr. K. Jakubowicza, nazwanej tak na podstawie uchwały Rady WDIB.

Dr Karol Jakubowicz był politologiem i specjalistą w dziedzinie medioznawstwa. Zajmował kierownicze i doradcze stanowiska m.in. w takich instytucjach, jak KRRiT, TVP, Komitet Zarządzający ds. Mediów i Nowych Usług Komunikacyjnych Rady Europy. Wykładał również w dawnym Instytucie Dziennikarstwa UW.

Jego prywatna biblioteka to bogate źródło wiedzy, nie tylko dla badaczy mediów, ale również dla politologów, socjologów, psychologów. Decyzją żony dr. Jakubowicza, Małgorzaty Semil-Jakubowicz, 2635 naukowych publikacji z księgozbioru badacza przekazano w darze Wydziałowi Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW.

Wydarzenie odbyło się 19 września 2019 roku. Wzięło w nim udział wielu gości, w tym zagranicznych, którzy wspominali naukowy i publicystyczny dorobek dr. Jakubowicza. Swoje przemówienia wygłosili m.in. prof. dr hab. Janusz W. Adamowski, dziekan WDIB, prof. dr hab. Bogusława Dobek-Ostrowska z Uniwersytetu Wrocławskiego, redaktor naczelna „Central European Journal of Communication”, Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT, Halina Rostek z KRRiT, dr Bissera Zankova z Media 21 Foundation.

Uroczystość zakończyło symboliczne odsłonięcie przez ofiarodawczynię i dziekana WDIB pamiątkowej tablicy nad drzwiami wejściowymi do sali im. dr. K. Jakubowicza.

Likwidacja grup ćwiczeniowych na II roku studiów stacjonarnych I stopnia na kierunku: logistyka i administrowanie w mediach

Szanowni Państwo,

w związku ze zbyt małą liczbą uczestników Władze Wydziału podjęły decyzje o likwidacji niżej wymienionych grup ćwiczeniowych na studiach stacjonarnych na kierunku :logistyka i administrowanie w mediach

 

II rok studia I stopnia

-godz. 8.00-9.30 (poniedziałek)- Zarządzanie produkcją i usługami (prowadzący mgr J. Walczak i mgr K. Mróz)

 

Studenci zapisani na zajęcia do tej grupy proszeni są o przepisanie się poprzez podanie (ze zgodą prowadzącego grupę, do której chcą Państwo się przepisać ) złożone w Sekretariacie Studiów do pozostałych grup z tych przedmiotów