Studenci

Rekrutacja na specjalizację „analityk mediów” dla studentów studiów magisterskich

Zapraszamy studentki i studentów II roku studiów magisterskich do udziału w rekrutacji na specjalizację „analityk mediów”. 

By wziąć udział w rekrutacji, należy przesłać swoje CV na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do poniedziałku 7 grudnia do godz. 12.00 – w tytule maila należy wpisać Rekrutacja – specjalizacja - studia magisterskie.

Rozmowy kwalifikacyjne w formule online odbędą się w czwartek 10 grudnia od godz. 12.00, a o szczegółach (link, dokładna godzina) zaproszone osoby zostaną poinformowane mailowo.

Jednocześnie zachęcamy osoby zainteresowane specjalizacją do zapoznania się ze stroną www.lbm.uw.edu.pl.

Rekrutacja na specjalizację „analityk mediów” dla studentów studiów licencjackich

Zapraszamy studentki i studentów II roku studiów licencjackich do udziału w rekrutacji na specjalizację „analityk mediów”.

By wziąć udział w rekrutacji, należy przesłać swoje CV na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do poniedziałku 7 grudnia do godz. 12.00.

Rozmowy kwalifikacyjne w formule online odbędą się w czwartek 10 grudnia od godz. 11.00, a o szczegółach (link, dokładna godzina) zaproszone osoby zostaną poinformowane mailowo.

Jednocześnie zachęcamy osoby zainteresowane specjalizacją do zapoznania się ze stroną www.lbm.uw.edu.pl.

Egzaminy certyfikacyjne z języków obcych

Szanowni Państwo,

w roku akademickim 2020/2021 egzaminy certyfikacyjne z języków obcych przeprowadzane na Uniwersytecie Warszawskim będą miały formę zdalną, zarówno w części pisemnej jak i w części ustnej. Będą sprawdzały te same umiejętności, które były sprawdzane w formie stacjonarnej: słuchanie, czytanie, pisanie, mówienie oraz znajomość środków gramatyczno-leksykalnych.

Struktura egzaminu będzie podobna na każdym z oferowanych poziomów.

Część pisemna będzie zadaniem integrującym trzy sprawności: słuchanie, czytanie oraz pisanie. Zostaną Państwo poproszeni o napisanie tekstu, w którym odniosą się Państwo do informacji zawartych w nagraniu oraz tekście do przeczytania, które będą powiązane tematem przewodnim. W tym samym tekście trzeba będzie także opisać własne doświadczenie lub wyrazić własną opinię związaną z tematem zadania.

W części ustnej – jak dotychczas – będą Państwo rozmawiać z egzaminatorem w oparciu o tzw. materiał stymulujący (obrazek lub krótki tekst). Ponadto zostanie Państwu zaprezentowane 10 zdań z lukami, które trzeba będzie uzupełnić właściwymi elementami gramatycznymi lub leksykalnymi. Jest to ćwiczenie, które do tej pory pojawiało się w części pisemnej egzaminu.

Bardziej szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie Rady Koordynacyjnej w zakładce „Egzaminy certyfikacyjne 2020/2021”( http://www.certyfikacja.uw.edu.pl).   

Łączę serdeczne pozdrowienia,

dr hab. Radosław Kucharczyk

Przewodniczący Rady Koordynacyjnej ds. Certyfikacji Biegłości Językowej UW

Egzaminy certyfikacyjne 2020/2021

Szanowni Państwo,

w roku akademickim 2020/2021 egzaminy certyfikacyjne z języków obcych przeprowadzane na Uniwersytecie Warszawskim będą miały formę zdalną, zarówno w części pisemnej jak i w części ustnej. Będą sprawdzały te same umiejętności, które były sprawdzane w formie stacjonarnej: słuchanie, czytanie, pisanie, mówienie oraz znajomość środków gramatyczno-leksykalnych.

Struktura egzaminu będzie podobna na każdym z oferowanych poziomów.

Część pisemna będzie zadaniem integrującym trzy sprawności: słuchanie, czytanie oraz pisanie. Zostaną Państwo poproszeni o napisanie tekstu, w którym odniosą się Państwo do informacji zawartych w nagraniu oraz tekście do przeczytania, które będą powiązane tematem przewodnim. W tym samym tekście trzeba będzie także opisać własne doświadczenie lub wyrazić własną opinię związaną z tematem zadania.

W części ustnej – jak dotychczas – będą Państwo rozmawiać z egzaminatorem w oparciu o tzw. materiał stymulujący (obrazek lub krótki tekst). Ponadto zostanie Państwu zaprezentowane 10 zdań z lukami, które trzeba będzie uzupełnić właściwymi elementami gramatycznymi lub leksykalnymi. Jest to ćwiczenie, które do tej pory pojawiało się w części pisemnej egzaminu.

Bardziej szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie Rady Koordynacyjnej w zakładce „Egzaminy certyfikacyjne 2020/2021”( http://www.certyfikacja.uw.edu.pl).

Łączę serdeczne pozdrowienia,

dr hab. Radosław Kucharczyk

Przewodniczący Rady Koordynacyjnej ds. Certyfikacji Biegłości Językowej UW

Ważność legitymacji studenckiej

Szanowni Państwo,
informujemy, że data ważności legitymacji studenckich została zmieniona, legitymacje bez ważnego hologramu mają ważność do dnia 31.01.2021 roku - nie ma potrzeby przedłużania ważności legitymacji w Sekcji Toku Studiów.
 
Ponadto, informujemy, że do końca roku 2020 Sekcja Toku Studiów i Sekcja USOS będą pracowały w trybie zdalnym i nie będą przyjmowani interesanci. Dyżur telefoniczny pełniony będzie od PONIEDZIAŁKU do CZWARTKU w godzinach 9:00-15:00  (w tym czasie osoba dyżurująca udziela informacji studentom wszystkich kierunków).

Aktualnie zalecamy kontakt mailowy.

Na maile będziemy odpowiadać w kolejności zgłoszeń

Lista kandydatów przyjętych na specjalizację tv (kierunek: Dziennikarstwo i medioznawstwo, studia I stopnia, stacjonarne).

Uwaga! Lista kandydatów przyjętych na specjalizację tv (kierunek: Dziennikarstwo i medioznawstwo, studia I stopnia, stacjonarne).

L.P.

Numer albumu

1.

409634

2.

424919

3.

424741

4.

425098

5.

425223

6.

418652

7.

425096

8.

425013

9.

424961

10.

424570

11.

419840

12.

419020

13.

425212

14.

420060

15

425047

16.

413019

17.

425031

18.

408461

19.

411016

20.

425092

UWAGA! Biblioteka WDIB UW zamknięta w dniach 9-29.11.2020

W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dn. 6 listopada 2020 r., stanowiącym w &1, pkt 1e), iż do dnia 29 listopada 2020 r. ustanawia się ograniczenie prowadzenia działalności przez biblioteki publiczne i naukowe, polegające na zakazie udostępniania zbiorów publiczności

zmuszeni jesteśmy działać podobnie, jak BUW i pozostałe biblioteki systemu UW
– zamykamy Bibliotekę WDIiB UW w terminie 9-29 listopada 2020

Pozostajemy w kontakcie mailowym (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), do czasu wprowadzenia lockdownu pod tym adresem można zamawiać skany, które mogą być wykonane w czasie dyżurów pracowników w budynku.

Życzymy zdrowia i cierpliwości.

SPECJALIZACJA RADIOWA Rozmowy kwalifikacyjne dla studentów II roku stacjonarnych studiów pierwszego stopnia (licencjat)

Szanowni Państwo,

rozmowy kwalifikacyjne odbędą się zdalnie w czwartek, 19.11.2020 od godziny 17:00. Szczegółowy plan rozmów (każda ok. 15 minut), wraz z informacjami technicznymi i tekstami do czytania kandydaci otrzymają pocztą elektroniczną w środę, 18.11.2020.

Uprzejmie proszę o przygotowanie zgłoszenia – cv (maksimum 2 strony, bez zdjęcia) i list motywacyjny (maksimum 1500 znaków).

Zgłoszenia będą przyjmowane od soboty 14.11 do wtorku 17.11 na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

UWAGA: do korespondencji prosimy używać wyłącznie adresów w domenie UW.

W temacie wiadomości e-mail proszę koniecznie wpisać: „specjalizacja radiowa – licencjat, imię i nazwisko, nr albumu”.

Zgłoszenia przesłane przed lub po terminie albo nie spełniające podanych wyżej kryteriów nie będą brane pod uwagę.

Z poważaniem

Marcin Lewicki

koordynator specjalizacji radiowej

Rozmowy kwalifikacyjne na specjalizację tv w ramach kierunku dziennikarstwo i medioznawstwo; studia I stopnia, stacjonarne; czwartek, 12.11, godz.15.00 TRYB ONLINE

Szanowni Państwo,

poniżej  zamieszczam tabelę zawierającą  kolejność rozmów z kandydatami  na specjalizację tv w trybie ONLINE.

Wszystkich ubiegających się o przyjęcie na spec.tv proszę o oczekiwanie na przesłanie linku na  adres e-mail kandydata podany w zgłoszeniu o wyznaczonej w tabeli godzinie.

Ze względu na  ewentualne problemy techniczne  przy połączeniach z kolejnymi kandydatami bardzo prosimy o gotowość  już 15 minut przed  wyznaczoną godziną połączenia i cierpliwość w razie  opóźnienia przesyłania linku. Wszystkie rozmowy zostaną przeprowadzone w wyznaczonym terminie.

 Z życzeniami powodzenia,

dr Monika Kożdoń-Dębecka

koordynator specjalizacji tv

 

L.P.

Godzina rozpoczęcia rozmowy

Numer albumu

1.

15.00-15.10

409634

2.

15.10 -15.20

424919

3.

15.20-15.30

424741

4.

15.30-15.40

425098

5.

15.40-15.50

425223

6.

15.50-16.00

417238

7.

16.10.-16.20

433066

8.

16.20-16.30

418652

9.

16.30-16.40

420824

10.

16.40-16.50

420228

11.

16.50-17.00

425096

12.

17.30-17.40

425013

13.

17.40-17.50

424233

14.

17.50-18.00

424961

15.

18.00-18.10

424570

16.

18.10-18.20

419840

17.

18.20-18.30

419020

18.

18.30- 18.40

425212

19.

18.40 -18.50

420060

20

18.50-19.00

425047

21.

19.00-19.10

424587

22.

19.10- 19.20

420765

23.

19.20-19.30

420278

24.

19.30-19.40

413019

25.

19.40.19.50

425031

26.

19.50-20.00

382582

27.

20.10-20.20

408461

28.

20.20- 20.30

411016

29.

20.30-20.40

424906

30.

20.40- 20.50

425092

UWAGA! Rozmowy kwalifikacyjne na specjalizację telewizyjną w ramach studiów I stopnia (stacjonarnych) i II stopnia (stacjonarnych) specjalność Dziennikarstwo. TRYB ONLINE

Uprzejmie informuję, że:

rozmowy kwalifikacyjne (ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne wyłącznie w trybie online)  prowadzone w ramach rekrutacji na specjalizację telewizyjną na studiach I stopnia (stacjonarnych) odbywać będą się dniu:

12.11.2020, (czwartek)  w godzinach od 15.00 do 21.00,

rozmowy kwalifikacyjne (ze względu na  bezpieczeństwo zdrowotne wyłącznie w  trybie online)  prowadzone w ramach rekrutacji na specjalizację telewizyjną  na studiach II stopnia stacjonarnych odbywać będą się w dniu:

15.01.2021, (piątek) w godzinach od 15.00 do 21.00

Ocenie podlegać będą:

1. Dwa 20-sekundowe wystąpienia: jedno o charakterze informacyjnym, drugie o charakterze komentarza – na bieżący temat polityczny, społeczny, ekonomiczny, kulturalny lub sportowy. (Proszę samodzielnie wybrać temat i przygotować wystąpienia w określonej powyżej formie),

2. Odpowiedzi na pytania zadawane przez członków komisji,

3.  Na decyzję komisji wpłynąć może również dotychczasowe doświadczenie telewizyjne, w tym m.in. researcherskie, reporterskie, operatorskie i montażowe,  również to zdobyte poza mediami.

Przewidywany czas rozmowy: 10-15 minut.

Na zgłoszenia kandydatów ze studiów I stopnia czekamy do piątku, 6 listopada do godziny 13.00. Termin zgłoszenia od kandydatów ze studiów II stopnia zostanie podany po Nowym Roku.

Zgłoszenia proszę kierować na adres e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W nagłówku/temacie zgłoszenia proszę zawrzeć:

imię i nazwisko kandydata, NUMER  ALBUMU/INDEKSU oraz określenie stopnia studiów (I stopień lub II stopień).

Ponadto prosimy o przygotowanie cv ze zdjęciem oraz informacją o dotychczasowym doświadczeniu medialnym kandydata i dołączenie go do zgłoszenia mailowego.

O kolejności przeprowadzonych rozmów w trakcie procesu rekrutacyjnego decyduje kolejność zgłoszeń.

Lista zawierająca godzinę rozpoczęcia rozmowy kwalifikacyjnej z poszczególnymi kandydatami (na liście zostanie umieszczony numer albumu kandydata)  zostanie udostępniona w poniedziałek, 9.11 na stronie internetowej WDIB UW oraz na wydziałowej witrynie fb. W komunikacie zostanie także podany link do spotkania i inne szczegółowe informacje.

Poniżej przekazuję Państwu linki do  informacji o prowadzonych podczas specjalizacji tv modułach tematycznych,  osobach wykładowców oraz materiałach wideo realizowanych w trakcie specjalizacji.

https://www.wdib.uw.edu.pl/specjalizacje-kierunku-dziennikarstwo-i-medioznawstwo-dziennikarstwo-i-komunikacja-spoleczna-i-i-ii-stopien/specjalizacja-telewizyjna/moduly-tematyczne

https://www.wdib.uw.edu.pl/specjalizacje-kierunku-dziennikarstwo-i-medioznawstwo-dziennikarstwo-i-komunikacja-spoleczna-i-i-ii-stopien/specjalizacja-telewizyjna/prowadzacy

https://www.wdib.uw.edu.pl/specjalizacje-kierunku-dziennikarstwo-i-medioznawstwo-dziennikarstwo-i-komunikacja-spoleczna-i-i-ii-stopien/specjalizacja-telewizyjna/studio-telewizyjne

https://www.wdib.uw.edu.pl/specjalizacje-kierunku-dziennikarstwo-i-medioznawstwo-dziennikarstwo-i-komunikacja-spoleczna-i-i-ii-stopien/specjalizacja-telewizyjna/materialy-wideo

Z  serdecznymi pozdrowieniami dla wszystkich kandydatów,

dr Monika Kożdoń-Dębecka

koordynator specjalizacji tv

Wirtualne spotkanie informacyjne nt. Programu Fulbright Schuman

Szanowni Państwo,

W imieniu Komisji Fulbrighta zapraszam na wirtualne spotkanie informacyjne nt. Programu Fulbright Schuman, który oferuje stypendia dla studentów, doktorantów, pracowników naukowych i pracowników administracji publicznej na realizację własnych projektów związanych z obszarami działalności Unii Europejskiej we wszystkich dyscyplinach naukowych.

Stypendium jest finansowane przez amerykański Departament Stanu oraz Komisję Europejską. Rekrutacją do programu Fulbright Schuman zajmuje się Komisja Fulbrighta w Brukseli. Wszystkie informacje dla kandydatów i kandydatek znajdują się na stronie fulbright schuman.eu.

Spotkanie w formule online w j.angielskim odbędzie się 6 listopada 2020 r. (piątek) o godz. 15:00 na platformie Zoom.

W celu dołączenia do wydarzenie należy kliknąć w link:

https://zoom.us/j/99942238945pwd=MkJ3NGFWaUtqUEFBcGt6ak5lS1hEUT09

Meeting ID: 999 4223 8945

Passcode: 365418

Zapraszamy na wystawę, OSTRZEJ WIDZIEĆ. FOTOREPORTAŻE „ITD” 1960–1990, której WDIB UW jest partnerem

OSTRZEJ WIDZIEĆ. FOTOREPORTAŻE „ITD” 1960–1990

27 października 2020 – 31 stycznia 2021

Dom Spotkań z Historią (DSH), ul. Karowa 20 w Warszawie

Wydarzenie na FB: https://www.facebook.com/events/792830961260694/

WSTĘP WOLNY

Fotoreportaż z poprawczaka dla dziewcząt, wizyta uzdrowiciela Clive’a Harrisa, wielkanocny obyczaj palenia Judasza, zlot hippisów pod Jasną Górą, festiwal w Jarocinie, budowa Kopalni Węgla Brunatnego „Bogdanka”, życie Romów z bliska i wiele innych tematów. Trzy dekady życia Polaków w PRL-u zapisane na dokumentalnych fotografiach. Dom Spotkań z Historią prezentuje wystawę Ostrzej widzieć. Fotoreportaże „itd” 1960–1990, na której znalazło się około dwustu zdjęć wybitnych fotoreporterów współpracujących z czasopismem studenckim „itd”.

Wystawa towarzyszy obchodom 60-lecia „itd”. Zobaczymy na niej wybrane prace dwudziestu fotoreporterów. Wśród autorów zdjęć znalazły się nazwiska tych, którzy wywarli ogromny wpływ na polską powojenną fotografię prasową. Są to: Krzysztof Barański, Andrzej Baturo, Sławek Biegański, Dorota Bilska, Stanisław Ciok, Adam Hayder, Andrzej Kiełbowicz, Witold Kuliński, Jan Michlewski, Maciej Musiał, Anna Musiałówna, Sławomir Olzacki, Maciej Osiecki, Krzysztof Pawela, Włodzimierz Pniewski, Andrzej Polec, Janusz Sobolewski, Jacek Wcisło, Krzysztof Wojciewski i Krzysztof Wójcik. Zobaczymy także portrety Krzysztofa Gierałtowskiego.

Wystawie towarzyszy album, w którym znalazło się około stu czterdziestu zdjęć z okresu 1960–1990 wybranych głównie ze zbiorów FORUM Polskiej Agencji Fotografów.

Seminarium IEiAK: Niewolnictwo po polsku - dr hab. K. Pobłocki (28.10, g. 10.30)

Szanowni Państwo,

z uwagi na bieżące wydarzenia, seminarium IEiAK zaplanowane na najbliższą środę, 28 października, zostało przeniesione na kolejny tydzień.

Na wykład dr hab. K. Pobłockiego "Niewolnictwo po polsku" zapraszamy w środę, 4 listopada o godz. 10.30.

Link do spotkania:

https://us02web.zoom.us/j/86484439553

Meeting ID: 864 8443 9553

Więcej na stronie IEiAK

lub fb IEiAK.

Dyżury Sekcji Studenckiej oraz Sekcji USOS - aktualizacja

Informujemy, że od dnia 03 listopada 2020 roku Sekcja Toku Studiów i Sekcja USOS będzą pracowały w trybie zdalnym i nie będą przyjmowały interesantów. Dyżur telefoniczny pełniony będzie od PONIEDZIAŁKU do CZWARTKU w godzinach 9:00-15:00  (w tym czasie osoba dyżurująca udziela informacji studentom wszystkich kierunków).

Aktualnie zalecamy kontakt mailowy.

Na maile będziemy odpowiadać w kolejności zgłoszeń

Życzymy Dużo Zdrowia

Sekcja Toku studiów                                      Sekcja USOS                                               

PONIEDZIAŁEK, ŚRODA

Joanna Golec

Tel. (22) 55 23 920

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Joanna Dubel

Tel. (22) 55 23 914

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Grażyna Kowalik

Tel. (22) 55 23 917

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

WTOREK, CZWARTEK

Magdalena Jaszczuk

Tel. (22) 55 23 918

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wiesława Czechowska

Tel. (22) 55 23 919

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Barbara Szczerbakowska

Tel. (22) 55 23 921

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK

Robert Brzóska

tel. (22) 55 20 285

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Iwona Brzezińska

tel. (22) 55 20 283

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


,

 

   
   

Dyżury Sekcji Studenckiej oraz Sekcji USOS - aktualizacja

Informujemy, że od dnia 03 listopada 2020 roku Sekcja Toku Studiów i Sekcja USOS będzą pracowały w trybie zdalnym i nie będą przyjmowały interesantów. Dyżur telefoniczny pełniony będzie od PONIEDZIAŁKU do CZWARTKU w godzinach 9:00-15:00  (w tym czasie osoba dyżurująca udziela informacji studentom wszystkich kierunków).

Aktualnie zalecamy kontakt mailowy.

Na maile będziemy odpowiadać w kolejności zgłoszeń

Życzymy Dużo Zdrowia

Sekcja Toku studiów                                      Sekcja USOS                                               

PONIEDZIAŁEK, ŚRODA

Joanna Golec

Tel. (22) 55 23 920

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Joanna Dubel

Tel. (22) 55 23 914

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Grażyna Kowalik

Tel. (22) 55 23 917

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

WTOREK, CZWARTEK

Magdalena Jaszczuk

Tel. (22) 55 23 918

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wiesława Czechowska

Tel. (22) 55 23 919

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Barbara Szczerbakowska

Tel. (22) 55 23 921

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK

Robert Brzóska

tel. (22) 55 20 285

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Iwona Brzezińska

tel. (22) 55 20 283

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


,

 

   
   

 

   
   

Komunikat KJD z dnia 20 października 2020 w sprawie listy zajęć realizowanych na WDIB stacjonarnie

Realizując obowiązek aktualizacji wykazu zajęć dydaktycznych o charakterze praktycznym wynikający z Zarządzenia Rektora UW nr 233  z dnia 16 października 2020 r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 217 Rektora UW z dnia 29 września 2020r. w sprawie funkcjonowania Uniwersytetu Warszawskiego w okresie stanu epidemii podjęto następujące decyzje obowiązujące na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii

1/. Zajęcia realizowane stacjonarnie

Zajęcia praktyczne, realizowane w studiu radiowym i telewizyjnym w ramach specjalizacji radiowej i telewizyjnej na kierunku: dziennikarstwo i medioznawstwo, odbywają się wg. dotychczasowych ustaleń tj. stacjonarnie z podziałem na grupy i zachowaniem reżimu sanitarnego.

KJD w porozumieniu z koordynatorami specjalizacji na bieżąco monitoruje sytuację. Koordynatorzy pozostają w kontakcie mailowym ze studentami. W razie podjęcia decyzji o odwołaniu zajęć w danym terminie studenci otrzymają wiadomość mailowo.

 

2/. Zajęcia zawieszone do prowadzenia stacjonarnego na czas pozostawania Warszawy w strefie czerwonej (dotyczy to również zajęć prowadzonych w formie hybrydowej)

Kierunek: dziennikarstwo i medioznawstwo

- Warsztat specjalizacyjny (logopedia) dr hab. J. Bloch – zajęcia odbywają się online do odwołania

- Techniki mowy (seminarium warsztatowe ), dr hab. J. Bloch- zajęcia odbywają się online do odwołania

- zajęcia w ramach specjalizacji foto – zajęcia odbywają się online do odwołania

- Montaż-obraz jako tożsamość (ćw.), C. Ciszewski -zajęcia odbywają się online do odwołania

Kierunek: logistyka i administrowanie w mediach

- Podstawy budowy i eksploatacji sprzętu teleinformatycznego (ćw.), K. Żukowski- -zajęcia odbywają się online do odwołania

Kierunek: informacja naukowa i bibliotekoznawstwo

-Trening umiejętności interpersonalnych – ćwiczenia, dr K. Iwanicka- zajęcia zawieszone do odwołania

Kierunek: publikowanie współczesne

-Projektowanie publikacji – laboratorium, mgr A. Zawisza- zajęcia zawieszone do odwołania

-Publikacje cyfrowe – laboratorium, dr hab. A. Chamera-Nowak, mgr J. Grzymała- zajęcia zawieszone do odwołania

-Technologie wydawnicze – laboratorium, dr Grzegorz Boguta- zajęcia zawieszone do odwołania

-Przygotowanie wydawnictw cyfrowych EDY-2- dr hab. A. Chamera-Nowak, mgr J. Grzymała- zajęcia zawieszone do odwołania

 

Wraz z wznowieniem zajęć na  kierunkach informacja naukowa i bibliotekoznawstwo  oraz publikowanie współczesne zostanie podana informacja o zasadach ich odrobienia.

 

3/. Zajęcia, które przechodzą z formy stacjonarnej na formę zdalną niezależnie od pozostawania w strefie czerwonej

Kierunek: dziennikarstwo i medioznawstwo

- Od dokumentacji do kreacji cz. II, red. Marek Miller

- Montaż-obraz jako tożsamość  (w), dr hab. Michał Bukojemski

- Techniki wydobywania informacji, R. Rogatko

Kierunek: informacja naukowa i bibliotekoznawstwo

-Digitalizacja i udostępnianie dokumentów w cyfrowych bibliotekach, repozytoriach i archiwach – laboratorium, dr Z. Dobrowolski

 

4/. Do odwołania nie przewiduje się  dopuszczonej wcześniej w niektórych przypadkach możliwości organizowania pojedynczych spotkań stacjonarnych ze studentami w ramach zajęć, co do zasady prowadzonych online.

 

Tydzień Otwartego Dostępu – informacja o serwisach PON

Szanowni Państwo,

w dniach 19-25 października 2020 r. na całym świecie odbywa się Tydzień Otwartego Dostępu, którego celem jest promocja otwartych modeli komunikacji naukowej. Jako działająca na Uniwersytecie Warszawskim Platforma Otwartej Nauki co roku aktywnie angażujemy się w to wydarzenie, organizując warsztaty i szkolenia oraz przygotowując materiały informacyjne na temat otwartej nauki.

Podczas tegorocznej edycji Tygodnia Otwartego Dostępu chcemy zaprosić wszystkich członków społeczności akademickiej Uniwersytetu Warszawskiego do korzystania z prowadzonych przez nas serwisów zapewniających otwarty dostęp do tekstów naukowych i danych badawczych.

W załączniku znajdą Państwo podstawowe informacje na temat największych w Polsce otwartych zasobów naukowych, zgromadzonych w wybranych serwisach Platformy Otwartej Nauki. W Bibliotece Nauki udostępniamy już ponad 1100 polskich czasopism naukowych; Repozytorium CeON i Repozytorium RepOD umożliwiają wszystkim polskim badaczom otwarte udostępnianie publikacji i danych badawczych; w serwisie Otwórz Książkę można znaleźć cyfrowe wersje książek naukowych.

Załączniki:
Pobierz plik (Informacja_PON.pdf)Informacja_PON.pdf96 kB

Wykład fakultatywny i wykład ogólnouniwersytecki- dr hab. M. Kaczmarek-Śliwińska- terminy zajęć

Szanowni Państwo,

informujemy, że w USOS został będnie wpisany termin wykładu ogólnouniwesyteckiego: Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w perspektywie public relations dr M. Kaczmarek-Śliwińska- poprawny to wtorek godz. 9.45-11.15

wykład fakultatywny:Komunikowanie się w nowych mediach- poniedziałki godz. 11.30-13.00

 

OGÓLNE WYTYCZNE DOTYCZĄCE ZAJĘĆ STACJONARNYCH NA WDIB UW – stan na dzień 17.10.2020 r. do odwołania

1. W publicznej przestrzeni wspólnej (korytarze, klatki schodowe, sanitariaty, itp.) należy bezwzględnie korzystać z maseczek ochronnych.
2. Studenci są zobowiązani do noszenia maseczek ochronnych również w salach, w których odbywają się zajęcia.
3. W trakcie zajęć i egzaminów należy zachowywać odstęp 1,5 m – 2 m pomiędzy osobami.
4. Przy wejściu do budynku należy dezynfekować ręce wykorzystując do tego celu dozowniki z płynem odkażającym.
5. Każda osoba zobowiązana jest do niezwłocznego poinformowania o podejrzeniu zachorowania na covid19. Studenci informują mailowo Kierownika Jednostki Dydaktycznej, doktoranci – Kierownika studiów doktoranckich, słuchacze studiów podyplomowych i pracownicy – Dziekana Wydziału. Adresy mailowe ww. osób są podane na stronie internetowej WDIB UW.

Likwidacja grupy zajęć fakultatywnych w j. angielskim prowadzonej przez dr J. Balika na studiach stacjonarnych na kierunku: dziennikarstwo i medioznawstwo

Szanowni Państwo,

w związku ze zbyt małą liczbą uczestników Władze Wydziału podjęły decyzje o likwidacji niżej wymienionych grup ćwiczeniowych na studiach stacjonarnych na kierunku :Dziennikarstwo i medioznawstwo

 

II rok studia II stopnia

-godz. 13.15-14.45 (czwartek)- zajęcia fakultatywne w j. angielskim New trends in PR theory and practice (dr J. Barlik)

Studenci zapisani na zajęcia do tej grupy proszeni są o przepisanie się w systemie USOS (w terminie do 18.10.) do pozostałych grup zajęć fakultatywnych w j. angielskim

Likwidacja grup ćwiczeniowych studiach niestacjonarnych na kierunku: logistyka i administrowanie w mediach

Szanowni Państwo,

w związku ze zbyt małą liczbą uczestników Władze Wydziału podjęły decyzje o likwidacji grupy Specjalizacja zarządzanie nowymi technologiami w mediach cz I NA STUDIACH NIESTACJONANRYCH (ZAOCZNYCH)

Studenci zapisani na zajęcia do tej grupy proszeni są o przepisanie się w systemie USOS (w terminie do 18.10)  na Specjalizacja zarządzanie i marketing w mediach

Likwidacja grup ćwiczeniowych studiach stacjonarnych na kierunku: dziennikarstwo i medioznawstwo

Szanowni Państwo,

w związku ze zbyt małą liczbą uczestników Władze Wydziału podjęły decyzje o likwidacji niżej wymienionych grup ćwiczeniowych na studiach stacjonarnych na kierunku :Dziennikarstwo i medioznawstwo

 

III rok studia i stopnia

-seminarium licencjackiej, sp. PRiMM (dr A. Waszkiewcz-Raviv)

 

II rok studia II stopnia

-godz. 9.45-11.15 (poniedziałek)- Myśl medioznawcza gr 2 (dr A.Waszkiewicz-Raviv) (zajęcia od 30.11-25.01)

-godz. 11.30-13.00 (czwartek)- seminarium warsztatowe (red. S.Zawiśliński)

Studenci zapisani na zajęcia do tej grupy proszeni są o przepisanie się w systemie USOS (w terminie do 18.10.) do pozostałych grup z tych przedmiotów.

Informacja dla studentów w sprawie łączenia się na pierwszych zajęciach:

- prowadzący zajęcia powinien przed pierwszymi zajęciami z danego przedmiotu wysłać link do spotkania poprzez USOS-mail

- jeśli student nie otrzyma linku powinien skontaktować się z prowadzącym mailowo ( adres wskazany w systemie USOS).

Przypominamy jednocześnie o obowiązku wpisania do systemu USOS adresu w domenie UW. Samo posiadanie takiego adresu może okazać się niewystarczające przy niektórych łączeniach. W konsekwencji student może z tego powodu nie móc uczestniczyć w zajęciach. Posiadanie maila w domenie UW i umieszczenie go w systemie USOS jest obowiązkiem zarówno studenta, jak i pracownika.

UWAGA! Dni adaptacyjne WDIB dla studiów dziennikarstwo stacjonarne II st. - link do dzisiejszego spotkania [AKTUALIZACJA]

W związku z problemami technicznymi związanymi z wysłaniem linku do spotkania adaptacyjnego dla studiów dziennikarstwo stacjonarne II st. umieszczamy link na stronie.

Stream live: https://stream.meet.google.com/stream/33bf4bc8-895e-4ce7-933a-ecc616cf9214

Spotkanie odbędzie się w dniu dzisiejszym o godz. 13.00