USOS - aktualności

Dyżury Sekcji Studenckiej oraz Sekcji USOS - aktualizacja

Informujemy, że od dnia 03 listopada 2020 roku Sekcja Toku Studiów i Sekcja USOS będzą pracowały w trybie zdalnym i nie będą przyjmowały interesantów. Dyżur telefoniczny pełniony będzie od PONIEDZIAŁKU do CZWARTKU w godzinach 9:00-15:00  (w tym czasie osoba dyżurująca udziela informacji studentom wszystkich kierunków).

Aktualnie zalecamy kontakt mailowy.

Na maile będziemy odpowiadać w kolejności zgłoszeń

Życzymy Dużo Zdrowia

Sekcja Toku studiów                                      Sekcja USOS                                               

PONIEDZIAŁEK, ŚRODA

Joanna Golec

Tel. (22) 55 23 920

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Joanna Dubel

Tel. (22) 55 23 914

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Grażyna Kowalik

Tel. (22) 55 23 917

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

WTOREK, CZWARTEK

Magdalena Jaszczuk

Tel. (22) 55 23 918

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wiesława Czechowska

Tel. (22) 55 23 919

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Barbara Szczerbakowska

Tel. (22) 55 23 921

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK

Robert Brzóska

tel. (22) 55 20 285

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Iwona Brzezińska

tel. (22) 55 20 283

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


,

 

   
   

 

   
   

Rejestracja na zajęcia na semestr zimowy w roku akademickim 2020/2021

REJESTRACJA NA ZAJĘCIA PROGRAMOWE 2020/2021

Poniższe terminy rejestracji dotyczą przedmiotów na II i III na rok akademicki 2020/2021 czyli uczestniczą w niej obecny I i II rok.

Nowo przyjęci studenci I roku na rok akademickim 2020/2021 będą mieli odrębne terminy we wrześniu dostosowane do przebiegu rekrutacji.

Rejestracja na zajęcia programowe oraz fakultatywne w semestrze zimowym, 2020/2021 odbędzie się w następujących terminach:

I TURA –  czerwiec 2020 (*wymuszone podpięcia)

Studia stacjonarne

Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 15.06.2020 godz.20:00 do 05.07.2020

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 15.06.2020 godz.20:00 do 05.07.2020

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 15.06.2020 godz.20:00 do 05.07.2020

Logistyka i adminiatrowanie w mediach 15.06.2020 godz.20:00 do 05.07.2020

Kierunek publikowanie współczesne 15.06.2020 godz.20:00 do 05.07.2020

Studia niestacjonarne

Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 15.06.2020 godz.20:00 do 05.07.2020

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 15.06.2020 godz.20:00 do 05.07.2020

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 15.06.2020 godz.20:00 do 05.07.2020

Logistyka i adminiatrowanie w mediach 15.06.2020 godz.20:00 do 05.07.2020

Kierunek publikowanie współczesne 15.06.2020 godz.20:00 do 05.07.2020

II TURA – styczeń 2020  (*wymuszone podpięcia)

Studia stacjonarne

Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 14.09.2020 godz.20:00 do 18.10.2020

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 14.09.2020 godz.20:00 do 18.10.2020

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 14.09.2020 godz.20:00 do 18.10.2020

Kierunek logistyka i administrowanie w mediach 14.09.2020 godz.20:00 do 18.10.2020

Kierunek publikowanie współczesne 14.09.2020 godz.20:00 do 18.10.2020

Studia niestacjonarne

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 14.09.2020 godz.20:00 do 18.10.2020

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 14.09.2020 godz.20:00 do 18.10.2020

Logistyka i adminiatrowanie w mediach 14.09.2020 godz.20:00 do 18.10.2020

Kierunek publikowanie współczesne 14.09.2020 godz.20:00 do 18.10.2020

 

*Podczas rejestracji student będzie musiał od razu wybrać program, do którego będzie chciał podpiąć dany przedmiot, na który się zarejestruje.

Rejestracja dotyczy wszystkich przedmiotów, w tym wykładów. Na podstawie rejestracji zostaną stworzone protokoły egzaminacyjne. Zajęcia kontynuowane zostaną przepisane automatycznie. Jeżeli rejestrujemy się na zajęcia, które odbywają się w jednej grupie, to również należy zarejestrować się do tej grupy pomimo, że to tylko jedna grupa.

W indywidualnych przypadkach rejestracji prosimy zgłaszać się do kierowników studiów w celu wyrażenia zgody na dorejestrowanie administracyjne. Wszelkie podania o zmiany w rejestracji będą rozpatrywane po zakończeniu II tury rejestracji.

Rejestracji dokonujemy na stronie https://usosweb.uw.edu.pl

REJESTRACJA NA ZAJĘCIA

REJESTRACJA NA ZAJĘCIA PROGRAMOWE 2019/2020

Rejestracja na zajęcia programowe oraz fakultatywne w semestrze letnim, 2019/2020 odbędzie się w następujących terminach:

I TURA –  grudzień 2019 (*wymuszone podpięcia)

Studia stacjonarne

Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Podczas tej rejestrcji będzią wyłączone zapisy na specjalizację dla studentów II stopnia. Odbędzied się ona w II turze.

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Logistyka i adminiatrowanie w mediach 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Kierunek publikowanie współczesne 16.12.2019 godz.20:00 do 06.01.2020

Studia niestacjonarne

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo

I i III rok - 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

II rok - 03.02.2020 godz. 20:00 do 20:02.2020

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Logistyka i adminiatrowanie w mediach 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek publikowanie współczesne 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

II TURA – styczeń 2020  (*wymuszone podpięcia)

Studia stacjonarne

Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek logistyka i administrowanie w mediach 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

Kierunek publikowanie współczesne 20.01.2020 godz.20:00 do 17.02.2020

 

*Podczas rejestracji student będzie musiał od razu wybrać program, do którego będzie chciał podpiąć dany przedmiot, na który się zarejestruje.

Rejestracja dotyczy wszystkich przedmiotów, w tym wykładów. Na podstawie rejestracji zostaną stworzone protokoły egzaminacyjne. Zajęcia kontynuowane zostaną przepisane automatycznie. Jeżeli rejestrujemy się na zajęcia, które odbywają się w jednej grupie, to również należy zarejestrować się do tej grupy pomimo, że to tylko jedna grupa.

W indywidualnych przypadkach rejestracji prosimy zgłaszać się do kierowników studiów w celu wyrażenia zgody na dorejestrowanie administracyjne. Wszelkie podania o zmiany w rejestracji będą rozpatrywane po zakończeniu II tury rejestracji.

Rejestracji dokonujemy na stronie https://usosweb.uw.edu.pl

 

Rejestracja na semestr zimowy 2019/2020

UWAGA STUDENCI !!!

REJESTRACJA NA ZAJĘCIA PROGRAMOWE 2019/2020 ZIMA!!!

Rejestracja na zajęcia programowe w semestrze ziowym 2019/2020 odbędzie się w następujących terminach:

I TURA – czerwiec 2019 (*wymuszone podpięcia)

Studia stacjonarne

Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 17.06.2019 godz.20:00 do 07.07.2019

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 17.06.2019 godz.20:00 do 07.07.2019

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 17.06.2019 godz.20:00 do 07.07.2019

Logistyka i adminiatrowanie w mediach 17.06.2019 godz.20:00 do 07.07.2019

Kierunek publikowanie współczesne 17.06.2019 godz.20:00 do 07.07.2019

Studia niestacjonarne

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 17.06.2019 godz.20:00 do 07.07.2019

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 17.06.2019 godz.20:00 do 07.07.2019

Logistyka i adminiatrowanie w mediach 17.06.2019 godz.20:00 do 07.07.2019

Kierunek publikowanie współczesne 17.06.2019 godz.20:00 do 07.07.2019

II TURA – wrzesień 2019  (*wymuszone podpięcia)

Studia stacjonarne

Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 09.09.2019 godz.20:00 do 29.09.2019

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 09.09.2019 godz.20:00 do 29.09.2019

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 09.09.2019 godz.20:00 do 29.09.2019

Kierunek logistyka i administrowanie w mediach 09.09.2019 godz.20:00 do 29.09.2019

Kierunek publikowanie współczesne 09.09.2019 godz.20:00 do 29.09.2019

Studia niestacjonarne

Kierunek architektura przestrzeni informacyjnych 09.09.2019 godz.20:00 do 29.09.2019

Kierunek dziennikarstwo i medioznawstwo 09.09.2019 godz.20:00 do 29.09.2019

Kierunek informacja naukowa i bibliotekoznawstwo 09.09.2019 godz.20:00 do 29.09.2019

Kierunek logistyka i administrowanie w mediach 09.09.2019 godz.20:00 do 29.09.2019

Kierunek publikowanie współczesne 09.09.2019 godz.20:00 do 29.09.2019

*Podczas rejestracji student będzie musiał od razu wybrać program, do którego będzie chciał podpiąć dany przedmiot, na który się zarejestrował.

Rejestracja dotyczy wszystkich przedmiotów, w tym wykładów. Na podstawie rejestracji zostaną stworzone protokoły egzaminacyjne. Zajęcia kontynuowane zostaną przepisane automatycznie. Jeżeli rejestrujemy się na zajęcia, które odbywają się w jednej grupie, to również należy zarejestrować się do tej grupy pomimo, że to tylko jedna grupa.

W indywidualnych przypadkach rejestracji prosimy zgłaszać się do kierowników studiów w celu wyrażenia zgody na dorejestrowanie administracyjne. Wszelkie podania o zmiany w rejestracji będą rozpatrywane po zakończeniu II tury rejestracji.

Rejestracji dokonujemy na stronie https://usosweb.uw.edu.pl