Dział promocji

About us

O nas

Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW działania prowizerunkowe opiera na najważniejszych zasadach współczesnej komunikacji marketingowej. Koncentruje się głównie na wspomnianej komunikacji, ponieważ – jako jednostka edukująca w zakresie nowoczesnego PR, dziennikarstwa i zarządzania informacją – doskonale rozumie, że dzisiaj należy nie tylko „nadawać”, ale i „odbierać” przekazy wyrażane w formie opinii, potrzeb i zapytań wszystkich uczestników procesu komunikacji.

Współpraca

WDIB UW aktywnie kreuje politykę wizerunkową wśród swojego otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego. Wyróżnia tu kilka najważniejszych grup docelowych: pracowników, studentów, absolwentów, uczniów szkół średnich, partnerów i media.

Mając na względzie cele i specyfikę publiczności – oraz nadrzędną misję Wydziału – gorąco zapraszamy do współpracy, gwarantując pełen profesjonalizm, rzetelność, a także (zawsze, gdy jest to potrzebne!) niestandardowość rozwiązań komunikacyjnych, dopasowanych do potrzeb odbiorców.

Zespół

mgr Malwina Żuchniewicz
Pełnomocnik ds. Promocji
e-mail: m.zuchniewicz@uw.edu.plpromocja.wdib@uw.edu.pl

dr Michał Zając
Specjalista ds. social media
e-mail: michal.zajac@uw.edu.pl

Amelia Rusinek
Specjalistka ds. Promocji
Redaktorka strony internetowej wydziału
e-mail: aw.rusinek@uw.edu.pl

Kontakt

Nowy Świat 69, pok. 39 (IV p.), 00-046 Warszawa
tel. 22 55 23 916
e-mail: promocja.wdib@uw.edu.pl

Materiały graficzne

Formowanie nowych struktur organizacyjnych i programowych Wydziału Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW, których cechami dystynktywnymi są konwergentność, nowoczesność i dynamika, wiązał się z koniecznością opracowania spójnego systemu identyfikacji wizualnej, tzw. corporate identity (CI). Jej podstawą jest „Księga znaku”, przygotowana specjalnie dla WDIB UW. Stanowi ona zbiór nienaruszalnych zasad wizualnej ekspozycji WDIB UW, których – w trosce o zbudowanie i podtrzymanie profesjonalnego wizerunku, rozpoznawalności, jak i ciągłości komunikacyjnej – przestrzegać winni Pracownicy Wydziału i wszyscy jego Partnerzy.

Zapraszamy do zapoznania się wydziałową „Księgą znaku” oraz pozostałymi materiałami graficznymi Wydziału.

Search

Zapisz
Preferencje użytkownika dotyczące plików cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepsze doświadczenia na naszej stronie. Jeśli odrzucisz pliki cookie, strona może nie działać poprawnie.
Zaakceptuj wszystkie
Odrzuć wszystkie
Czytaj więcej
Analityczne
Narzędzia do analizy danych w celu mierzenia skuteczności strony i zrozumienia, jak działa.
Google Analytics
Akceptuj
Odrzuć
Unknown
Unknown
Akceptuj
Odrzuć