Współpraca

Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW działania prowizerunkowe oprze na najważniejszych zasadach współczesnej komunikacji marketingowej. Skoncentruje się głównie na wspomnianej komunikacji, ponieważ – jako jednostka edukująca w zakresie nowoczesnego PR, dziennikarstwa i zarządzania informacją – doskonale rozumie, że dzisiaj należy nie tylko „nadawać”, ale i „odbierać” przekazy, wyrażane w formie opinii, potrzeb i zapytań swoich publiczności.

WDIB UW zamierza aktywnie kreować politykę wizerunkową wśród swojego otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego. Wyróżnia tu kilka najważniejszych grup docelowych: pracowników, studentów, absolwentów, uczniów szkół średnich, partnerów i media.

W ciągu najbliższych tygodni Zespół Działu Promocji przedstawi podstawowe inicjatywy, skierowane do wymienionych powyżej odbiorców. Będzie informował o kolejnych działaniach, niewpisanych co prawda w stały harmonogram działań promocyjnych, ale za to niewątpliwie go wzbogacających i różnicujących.

Dlatego, mając na względzie cele i specyfikę publiczności – oraz nadrzędną misję Wydziału – już teraz gorąco zapraszamy do współpracy, gwarantując pełen profesjonalizm, rzetelność, a także (gdy tylko zajdą takie potrzeby!) niestandardowość rozwiązań komunikacyjnych, dopasowanych do potrzeb odbiorców.

Zespół Działu Promocji WDIB UW Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.