
CZYM JEST logistyka i administrowanie w mediach?
Logistyka i administrowanie w mediach jest nowoczesnym kierunkiem studiów kształcącym ekspertów, którzy spełniają oczekiwania pracodawców w zakresie technologii i mediów informacyjnych. Corocznie aktualizowany program studiów pozwala na zdobycie praktycznych umiejętności wymaganych do tworzenia oraz zarządzania treściami w nowych oraz tradycyjnych mediach. Interdyscyplinarne kształcenie sprawia, że nasi studenci obeznani są z szerokim wachlarzem kompetencji wymaganych od specjalistów poruszających się na rynku pracy związanym z dynamicznym środowiskiem komunikacji medialnej.
Nasz kierunek obejmuje także wiedzę o uwarunkowaniach sukcesu mediowego – uczy, jak wdrażać Społeczną Odpowiedzialność Biznesu, dbać o klienta poprzez właściwą logistykę jego obsługi. Celem jest kształtowanie wrażliwości społecznej i etyki biznesu, poznanie podstaw klientów mediów i ich psychiki. Zdobyte umiejętności praktyczne uzupełnione są wiedzą z zakresu ekonomii mediów, zarządzania, marketingu i reklamy.
CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?
Nasi studenci opanowują szeroką gamę umiejętności: uczą się prowadzenia serwisu internetowego i administracji systemami CMS, posługiwania się bazami danych i narzędziami statystycznymi, budowy stron internetowych, warsztatu prowadzenia serwisu internetowego, tworzenia, analizowania i redagowania treści, w tym wideo oraz transmisji strumieniowych, a także pracy z materiałami dziennikarskimi, uregulowań prawnych związanych z mediami, czy pracy z narzędziami PR i strategiami marketingowymi. Oferujemy dwie specjalizacje do wyboru: zarządzanie i technologie mediów oraz logistykę i marketing w mediach. W zależności od wybranej specjalizacji studenci otrzymają pogłębioną wiedzę odpowiadającą planowej ścieżce zawodowej.
GDZIE ZNAJDZIESZ ZATRUDNIENIE?
Nasi absolwenci pochwalić mogą się szerokim wachlarzem umiejętności pożądanych na współczesnym rynku pracy. Doskonale odnajdują się na stanowiskach kierowniczych wymagających kreatywnego działania podejmowanego w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu technologicznym, kulturowym i społecznym. Potrafią zarządzać treściami w skali mikro oraz makro, tworzyć strategie, planować pracę redakcji, samodzielnie redagować i wytwarzać treści tradycyjne oraz multimedialne oraz dbać o wizerunek przedsiębiorstwa medialnego poprzez aplikowanie metod Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w swojej pracy. Dzięki swojemu przygotowaniu są specjalistami cenionymi zarówno w sektorze publicznym jak i prywatnym – szczególnie teraz gdy niemalże każda instytucja wymaga profesjonalistów umiejących sprawnie zarządzać treściami i ich dystrybucją.
CO MÓWIĄ WYKŁADOWCY?
Kontakt
e-mail: rekrutacja.wdib@uw.edu.pl
telefon: (22) 55 20 283