Rozpoczęła się rekrutacja na studia podyplomowe Komunikacja Korporacyjna na rok 2025/26!
Po więcej informacji na temat studiów zapraszamy na stronę dla kandydatów.
Wszystkie informacje odnośnie rekrutacji znajdują się w IRK UW.
Rozpoczęła się rekrutacja na studia podyplomowe Komunikacja Korporacyjna na rok 2025/26!
Po więcej informacji na temat studiów zapraszamy na stronę dla kandydatów.
Wszystkie informacje odnośnie rekrutacji znajdują się w IRK UW.
Zarządzanie dzisiejszą komunikacją przypomina pracę dyrygenta, który z różnych sekcji instrumentalnych orkiestry potrafi wydobyć to co najlepsze. Choć każdy muzyk gra co innego, jednak widownia odbiera jeden spójny i melodyjny przekaz. Takie jest też zadanie komunikacji korporacyjnej, która integruje w sobie wiele form komunikacji łącząc je w jeden przekaz i zarządzając jego elementami. Ćwiczenie na tych „instrumentach”, umiejętność ich powiązania i możliwościach wykorzystania zarówno w biznesie, jak i w instytucjach czy jednostkach samorządowych oraz innych organizacjach, to właśnie program naszych rocznych studiów podyplomowych.
Tematyka studiów obejmuje kluczowe obszary komunikacyjne z punktu widzenia marki, koncentrując się na najważniejszych i najnowszych dziś trendach. Głównymi filarami są zajęcia poświęcone różnym aspektom public relations, budowie i zarządzania marką, strategii reklamy czy CSR i sponsoringowi. Wyodrębniona została tematyka nowych mediów opartych o komunikację internetową, szczególnie w zakresie wykorzystania w praktyce mediów społecznościowych.
Naszym celem jest nauka pokazywania pewnej Big Idea – głównej koncepcji budowy i przekazu marki, bo w dużej mierze o markach będziemy tu mówić. Chcemy zainspirować Was do działań i prac w komunikacji i pokazać jak szeroki jest to obszar, w którym pracę mogą znaleźć osoby o różnej wiedzy, umiejętnościach, cechach psychicznych i behawioralnych. Zależy nam na tym, żeby przybliżyć różnorodność aspektów komunikacji marki, PRu, kampanii reklamowych, sponsoringowych etc. i zaprezentować przekrój wszystkich dyscyplin komunikacji korporacyjnej. Chcemy pokazać, że nie jest istotne jedynie jak zarządzać tym co mówić i komunikować, ale też jak przekazywać informacje i idee oraz do kogo i kiedy. Naświetlamy mniej widoczne procesy i spoiwa, które przekładają się na efektywność działania organizacji i skuteczną komunikację.
W nauczaniu pokazujemy pełną różnorodność narzędzi komunikacyjnych, operacyjnych, zarządzania i ewaluacji. Pracujemy na case studies marek, które komunikują dobrze i czasem tych… które robią to źle. W ten sposób utrwalamy wiedzę i unikamy potrzeby „odkrywania koła po raz drugi”, skoro zrobili to inni – taka wiedza zostaje z nami na długo i inspiruje. Chcemy, żeby to kształcenie odbywało się wraz ze wzajemnym poznawaniem się i wymianą doświadczeń.
Zajęcia przez nas prowadzone mają charakter praktyczny – prowadzą je przede wszystkim doświadczeni praktycy, którzy reprezentują pełną gamę podejść do problemów komunikacji oraz metod jej realizacji. Wiedza, którą przekazujemy nie jest encyklopedyczna, ale skupia się na dyskusjach, analizach kampanii, warsztatach czy case studies, które mają uczyć poprzez przykłady. Chcemy inspirować, przekazywać wiedzę i doświadczenia i dostarczać rozwiązań, które przygotują Was do spełniającego życia zawodowego.
Studia adresujemy do tych, którzy rozumieją potrzebę komunikacji w dzisiejszym świecie nie tylko biznesu, ale każdej organizacji funkcjonującej w XXI wieku. W szczególności do zainteresowanych nabyciem praktycznej i najnowszej wiedzy z zakresu kompleksowej komunikacji organizacji z jej otoczeniem i wszystkimi grupami odbiorców. Do tych wszystkich, którzy chcą nabyć nowych kompetencji, być może zmienić swoją drogę zawodową lub rozpocząć ją w innym obszarze niż planowali kiedyś. Tych, którzy chcą zdobyć kompetencje komunikacyjne użyteczne w public relations, sponsoringu, CSR, reklamie, budowie i zarządzaniu marką oraz do managerów i pracowników.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę dla kandydatów.
Wkrótce udostępnimy link do rekrutacji w serwisie IRK.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą kadrą na najbliższy rok studiów! Poznacie tutaj naszych wykładowców oraz koordynatorów, wśród których znajdziecie aktywnych praktyków oraz naukowców. Różnorodność ich doświadczeń oraz zainteresowań reprezentuje nasze wyjątkowe podejście, obejmujące pełną niejednorodność współczesnego rynku komunikacji.
Zapraszamy do poznania absolwentów naszych studiów. W tym artykule zapoznać można się ze zdjęciami pamiątkowymi całych roczników oraz z sylwetkami poszczególnych absolwentów, którzy ukończyli nasz kierunek studiów podyplomowych.
Kierownicy studiów
dr hab. Jarosław Kończak
e-mail: j.konczak2@uw.edu.pl
Sekretarz studiów
mgr Robert Brzóska
e-mail: r.brzoska@uw.edu.pl
tel: (22) 55-20-285
Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii
Uniwersytet Warszawski
ul. Bednarska 2/4
00-310 Warszawa