Wykładowcy

dr hab. Jarosław Kończak

Katedra: Katedra Komunikacji Społecznej i Public Relations
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Orcid: https://orcid.org/0000-0002-1690-4333
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/dr-hab-jarosław-kończak-8b259a3/
Academia edu: https://uw.academia.edu/JarosławKończak

Image

Konsultacje

Poniedziałki online od 11.30 do 12.30 https://meet.google.com/adu-btqk-isc
Proszę o wcześniejsze umawianie się.

Biogram

Adiunkt na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, pomysłodawca i kierownik studiów podyplomowych „Komunikacja Korporacyjna”. Wcześniej dziennikarz agencyjny, prasowy, radiowy oraz telewizyjny. Po latach pracy w mediach, jako specjalista i manager kontynuował karierę w polskich i międzynarodowych firmach. Związany głównie ze sponsoringiem sportowym, ale również z public relations, zarządzaniem marką i komunikacją korporacyjną przez kilkanaście lat pracował w Telekomunikacji Polskiej oraz Orange. Współtwórca długoletniej polityki sponsoringowej obu firm przez lata związany m.in. z polską reprezentacją piłkarską i polską reprezentacją olimpijską.

Zainteresowania badawcze

- Wizerunki i stereotypy kobiety i mężczyzny w reklamie
- Wizerunki i stereotypy kobiety i mężczyzny w sporcie
- Strategia i kreacja reklamy
- Komunikacja korporacyjna
- Zarządzanie marką
- Komunikacja sponsoringowa w sporcie
- Sponsoring sportowy

Wydane monografie

- Stereotypy oraz wizerunki kobiety i mężczyzny w reklamie, 2023, Newsline, Rzeszów, ISBN: 978 83 965447 3 5
- Komunikacja w sporcie w XXI wieku, 2020, Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, Warszawa, ISBN: 978-83-65741-86-6
- Rynek sportu i sponsoringu sportowego w Polsce, AWF w Gdańsku, ISBN: 978-83-62390-66-3 (współautor: dr Joanna Jedel)
- Komunikacja korporacyjna w XXI wieku, 2018 Public Dialog, Warszawa, ISBN: 0000-0002-1690-4333, (współautor: Paweł Bylicki)
- Od Tele-Echa do Polskiego Zoo, 2008 Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa, ISBN: ISBN 978-83-60807-51-4
- Autor kilkudziesięciu rozdziałów i artykułów w polskich i międzynarodowych monografiach oraz czasopismach.

Pełnione funkcje w organizacjach, towarzystwach i gremiach naukowych

- Współzałożyciel Fundacji „Sport Live”, ekspert merytoryczny fundacji (od 2016) ,
- Arbiter i członek Copy Advice Komisji Etyki Reklamy i ekspert Stowarzyszeń Rady Reklamy (od 2017)
- Członek Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (od 2018)
- Wiceprezes i szef zespołu ekspertów – Stowarzyszenie Komercjalizacji i Marketingu Sportu (od 2020).
- Współzałożyciel i członek władz Polskiego Związku E-sportu, Członek Komisji Rewizyjnej (od 2021).

Search

Zapisz
Preferencje użytkownika dotyczące plików cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepsze doświadczenia na naszej stronie. Jeśli odrzucisz pliki cookie, strona może nie działać poprawnie.
Zaakceptuj wszystkie
Odrzuć wszystkie
Czytaj więcej
Analityczne
Narzędzia do analizy danych w celu mierzenia skuteczności strony i zrozumienia, jak działa.
Google Analytics
Akceptuj
Odrzuć
Unknown
Unknown
Akceptuj
Odrzuć