Pomoc techniczna

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdą państwo poradniki dotyczące najczęściej zadawanych pytań w zakresie posługiwania się systemami IT oraz sprzętem audio-wideo dostępnym na naszym wydziale.

Zapomniałem/-am hasła do swojego Active Directory/na Google/w Zoomie/do Office 365/w SAP

Zaloguj się na https://mojekonto.uw.edu.pl - jest tam lista Twoich kont wraz z możliwością zmiany hasła. Zalogowanie wymaga znajomości loginu i hasła w CUS (logowanie UW - jak do USOSweb, APD itp.).

Kontakt w sprawie pomocy IT

Jeśli w powyższym poradniku nie znajdujemy odpowiedzi na swoje pytanie, to należy zwrócić się do administratora IT mgr Marcina Roguskiego.

Dni i godziny pracy: poniedziałek - piątek w godz. 08.00 - 16.00 
Telefon: 
(22) 55 23 714
E-mail: mt.roguski@uw.edu.pl

Search