Pomoc techniczna

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdą Państwo poradniki dotyczące najczęściej zadawanych pytań w zakresie posługiwania się systemami IT oraz sprzętem audio-wideo dostępnym na naszym wydziale.

Zapomniałem/-am hasła do swojego Active Directory/na Google/w Zoomie/do Office 365/w SAP

Zaloguj się na https://mojekonto.uw.edu.pl - jest tam lista Twoich kont wraz z możliwością zmiany hasła. Zalogowanie wymaga znajomości loginu i hasła w CUS (logowanie UW - jak do USOSweb, APD itp.).

Kontakt w sprawie pomocy IT

Jeśli w powyższym poradniku nie znajdujemy odpowiedzi na swoje pytanie, to należy zwrócić się do administratora IT mgr Marcina Roguskiego.

Dni i godziny pracy: poniedziałek - piątek w godz. 08.00 - 16.00 
Telefon: 
(22) 55 23 714
E-mail: mt.roguski@uw.edu.pl

Search

Zapisz
Preferencje użytkownika dotyczące plików cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepsze doświadczenia na naszej stronie. Jeśli odrzucisz pliki cookie, strona może nie działać poprawnie.
Zaakceptuj wszystkie
Odrzuć wszystkie
Czytaj więcej
Analityczne
Narzędzia do analizy danych w celu mierzenia skuteczności strony i zrozumienia, jak działa.
Google Analytics
Akceptuj
Odrzuć
Unknown
Unknown
Akceptuj
Odrzuć