Współpraca

WDIB UW aktywnie kreuje politykę wizerunkową wśród swojego otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego. Wyróżnia tu kilka najważniejszych grup docelowych: pracowników, studentów, absolwentów, uczniów szkół średnich, partnerów i media.

Mając na względzie cele i specyfikę publiczności – oraz nadrzędną misję Wydziału – gorąco zapraszamy do współpracy, gwarantując pełen profesjonalizm, rzetelność, a także (gdy tylko zajdą takie potrzeby!) niestandardowość rozwiązań komunikacyjnych, dopasowanych do potrzeb odbiorców.

Zespół

mgr Malwina Żuchniewicz
Pełnomocnik ds. Promocji
e-mail: m.zuchniewicz@student.uw.edu.pl

dr Michał Zając
Specjalista ds. social media
e-mail: michal.zajac@uw.edu.pl

Kontakt

Nowy Świat 69, pok. 39 (IV p.), 00-046 Warszawa
tel. 22 55 23 916
e-mail: promocja.wdib@uw.edu.pl

Materiały graficzne

Formowanie nowych struktur organizacyjnych i programowych Wydziału Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW, których cechami dystynktywnymi są konwergentność, nowoczesność i dynamika, wiązał się z koniecznością opracowania spójnego systemu identyfikacji wizualnej, tzw. corporate identity (CI). Jej podstawą jest „Księga znaku”, przygotowana specjalnie dla WDIB UW. Stanowi ona zbiór nienaruszalnych zasad wizualnej ekspozycji WDIB UW, których – w trosce o zbudowanie i podtrzymanie profesjonalnego wizerunku, rozpoznawalności, jak i ciągłości komunikacyjnej – przestrzegać winni Pracownicy Wydziału i wszyscy jego Partnerzy.

„Księga znaku” zawiera wszystkie najważniejsze informacje o systemie identyfikacji wizualnej WDIB: począwszy od przedstawienia logo i wskazania poprawnych form jego wykorzystywania (wraz z obostrzeniami i zaleceniami co do tego, jak unikać błędów w projektowaniu materiałów promocyjnych z wykorzystaniem tego logo), przez prezentację jego różnych wersji (podstawowej, uproszczonej, monochromatycznej, czarno-białej i w rewersie), aż do wizualizacji ulokowania go w materiałach promocyjnych Wydziału (tj. papieru firmowego, roll upu, wizytówek, tablic informacyjnych, teczek ofertowych, etc).

Jak wspomniano, logo to podstawa CI Wydziału. Jest ono – tak jak i sam Wydział –konwergentne, nowoczesne i dynamiczne. Cechuje je proste i przejrzyste wzornictwo, opierające się głównie na trzech kolorach (w wersji kolorowej): granacie, czerwieni i szarości. Dominuje granat, kojarzący się nie tylko z Uniwersytetem Warszawskim, ale z konkretną symboliką: powagą, profesjonalizmem, zdystansowaniem, prestiżem i odpowiedzialnością. Jest to kolor jednoznacznie spajający Wydział z nauką i Uczelnią, w której skład wchodzi. Dlatego też granatowe pozostają napisy w wersji skróconej i podstawowej (Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytet Warszawski / WDIB UW) oraz graficzne ujęcie książki i mikrofonu (reprezentujących połączenie dwóch Instytutów: mikrofonu-dziennikarstwa oraz książki-studiów bibliologicznych).

Z kolei kolorem czerwonym – wiążącym się z żywotnością, dynamiką, świeżością, pobudzeniem, odwagą, oryginalnością i energią – oznaczono symbol „@”. Łączy on specyfikę obydwu Instytutów, dla których wielokierunkowe badania zagadnień związanych z „informacją” stanowiły jeden z najważniejszych obszarów prowadzonych analiz naukowych. Znak „@”, jako wspomniany element wspólny, wpisano w tradycyjny mikrofon i książkę: sygnalizuje więc bezpośrednio, że Wydział – kontynuując długoletnią tradycję nauczania dziennikarskiego i bibliologicznego – przywiązuje znaczną uwagę do nowoczesnych trendów w komunikacji, zdominowanej przez internet.

Istotnym, chociaż wykorzystanym w najmniejszym zakresie, jest kolor szary. W logo występuje w postaci dwóch linii zamykających w klamrze nazwę własną Wydziału (należy jednak zauważyć, że w wersji podstawowej linia nie domyka się nad symbolem mikrofonu: symbolizuje to nieustanny rozwój oraz dynamikę obszarów badawczych, których analizą zajmuje się Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW).

Zapraszamy do zapoznania się wydziałową „Księgą znaku” oraz pozostałymi materiałami graficznymi Wydziału.

Logo

Wersja podstawowa

(kolor, czarno-biała, monochromatyczna, w rewersie) – cechuje ją ekspozycja pełnej nazwy Wydziału. Uprzejmie prosimy o korzystanie z tej wersji.

Image
Image
Image
Image

Wersja skrócona

(kolor, czarno-biała, monochromatyczna, w rewersie) – cechuje ją łatwo odczytywalna symbolika oraz skrótowe ujęcie nazwy Wydziału. Do wykorzystania w projektach o mniejszym stopniu sformalizowania, prowadzonych w dłuższej perspektywie czasowej.

Image
Image
Image
Image

Wersja kreatywna

kreatywna (kolor, czarno-biała, monochromatyczna, w rewersie) – cechuje ją nonszalanckie ujęcie symboliki Wydziału, czyli przekrzywiony mikrofon z e-książką. Do wykorzystania w wyjątkowych projektach, głównie skierowanych do młodych odbiorców.

Image
Image
Image
Image

Wersje w języku angielskim

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Formatki prezentacji

Formatka prezentacji do pobrania

W trosce o zachowanie spójności komunikacyjnej, uprzejmie prosimy o przedstawianie swoich prelekcji konferencyjnych i wystąpień związanych z oficjalnym reprezentowaniem Wydziału na specjalnych formatkach prezentacji.

Wersja A (.pptx)

Wersja B (.pptx)

Tapety

Tapety do pobrania

W trosce o zachowanie spójności komunikacyjnej, zachęcamy do ustawiania tapet na komputera Wydziałowych. Wszystkie tapety mają wymiary 1920x1080 pikseli.

Search

Zapisz
Preferencje użytkownika dotyczące plików cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepsze doświadczenia na naszej stronie. Jeśli odrzucisz pliki cookie, strona może nie działać poprawnie.
Zaakceptuj wszystkie
Odrzuć wszystkie
Czytaj więcej
Analityczne
Narzędzia do analizy danych w celu mierzenia skuteczności strony i zrozumienia, jak działa.
Google Analytics
Akceptuj
Odrzuć
Unknown
Unknown
Akceptuj
Odrzuć