Komunikaty dla studentów

Zmiana sal w dniach 4 grudnia 2019 r. (środa)

UWAGA

Zmiana sal w dniach 4 grudnia 2019 r. (środa)

Informujemy, że w związku z organizowaną konferencją w budynku na ul. Bednarskiej 2/4 zajęcia  odbywać się będą jak niżej:

-godz.8.00-9.45 – wykład z przedmiotu Wstęp do PR (prof. D.Tworzydło) z auli kolumnowej przeniesiony zostaje do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

-godz.9.45-11.15 – wykład z przedmiotu Retoryka i erystyka ( dr hab. J.Wasilewski) z auli kolumnowej przeniesiony zostaje do sali 2,06 (ul. Bednarska 2/4)

-godz.11.30-13.00–wykład z przedmiotu Historia prasy polskiej (prof. R. Habielski) z auli kolumnowej przeniesiony zostaje do sali 2,06 (ul. Bednarska 2/4)

- godz. 11.30-13.00 –dyżur dydaktyczny dr hab.  A. Kozieła z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 0,31 (ul. Bednarska 2/4)

- godz. 13.15-14.45 – konwersatorium z przedmiotu Psychologia mediów prowadzone przez dr A. Waszkiewicz-Raviv z auli kolumnowej przeniesione zostają do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

- godz. 13.15-14.45 – seminarium magisterskie prowadzone przez dr Ł. Przybysza z sali 0,07 przeniesione zostaje do sali 0,31 (ul. Bednarska 2/4)

- godz. 15.00-16.30 – zajęcia z przedmiotu Management in Public Relations (dr Ł.Przybysz) z auli kolumnowej przeniesione zostają do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

- godz. 15.00-18.45 zajęcia studiów III stopnia Koncepcje teoretyczne nauk o mediach ( prof. R. Cieślak) z sali 0,07 przeniesione zostają do sali 0,05 (ul. Bednarska 2/4)

- godz.16.45-18.15 – zajęcia fakultatywne Film jako instrument komunikacji społecznej (dr S. Rogowski) z auli kolumnowej przeniesione zostają do sali 2,13 (ul. Bednarska 2/4)

 

POZOSTAŁE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ  SIĘ BEZ ZMIAN

 

 

 

 

 

 

Search

Zapisz
Preferencje użytkownika dotyczące plików cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepsze doświadczenia na naszej stronie. Jeśli odrzucisz pliki cookie, strona może nie działać poprawnie.
Zaakceptuj wszystkie
Odrzuć wszystkie
Czytaj więcej
Analityczne
Narzędzia do analizy danych w celu mierzenia skuteczności strony i zrozumienia, jak działa.
Google Analytics
Akceptuj
Odrzuć
Unknown
Unknown
Akceptuj
Odrzuć