Już od dzisiaj można zapisać się na anglojęzyczny przedmiot „Strategic management and communication management” (z takimi tematami jak sekwencyjny model doskonałości; komunikowanie strategii korporacyjnej; zarządzanie reputacją; rola specjalisty ds. komunikacji czy case studies). Poprowadzi go prof. Piet Hein Coebergh (University of Applied Sciences Leiden, University of Amsterdam, Erasmus University Rotterdam), który niebawem odwiedzi nasz Wydział. Wykłady, jakie z myślą o Państwu przygotował prof. Coebergh, odbędą się 4.10 (wtorek, 15.00-20.00) i 5.10 (środa, 16.45-20.00). Za ich zaliczenie przyznawane są 2 punkty ECTS, a o ocenie decyduje aktywny udział w dyskusji (pozostałe informacje znajdują się w sylabusie). Uwaga – ilość miejsc jest ograniczona, a zapisy trwają do 28 września, dlatego zachęcamy do skorzystania z tej okazji, nie tylko z powodów językowych, ale przede wszystkich naukowych. W razie pytań prosimy o kontakt z dr hab. Anną Jupowicz-Ginalską, prof. UW (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), która merytorycznie wspiera wizytę naszego gościa.
Piet Hein Coebergh - profesor w University of Applied Sciences Leiden, wykładowca w University of Amsterdam i Erasmus University Rotterdam. Jego główne zainteresowania badawcze to PR i komunikacja korporacyjna. Piet Hein Coebergh jest również doradcą w zakresie strategii komunikowania przedsiębiorstw w Lewin associates (Amsterdam). Uzyskał tytuł doktora w Bradford School of Management za rozprawę "Voluntary disclosure of corporate strategy" (2011, dostępna w Social Science Research Network). Autore lub współautor kilkunastu książek i artykułów z zakresu komunikacji, zarządzania i e-commerce.