Komunikaty dla pracowników

Szkolenie z promocji wyników badań naukowych

W związku z realizacją Działania III.3.2 „Promocja badań naukowych” w ramach Programu IDUB na UW Biuro Obsługi Badań UW przygotowuje dla pracowników i doktorantów UW szkolenie połączone z warsztatami poświęcone promocji wyników badań naukowych.

Szkolenie skierowane będzie do osób prowadzących badania naukowe (pracowników i doktorantów wszystkich jednostek Uniwersytetu Warszawskiego), które chcą uzyskać wiedzę na temat promocji i popularyzacji wyników tych badań, oraz aplikować o środki finansowe na takie zadania. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób wybrać temat/zakres badań najlepiej nadających się do upowszechnienia oraz będą potrafili wybrać najlepszą formę popularyzacji i grupę docelową. Poznają również zasady doboru języka popularyzacji. Podczas sesji warsztatowej będą mieli możliwość stworzenia programu popularyzacji wybranego tematu badań własnych.

Szkolenie będzie obejmowało następujące zagadnienia:

  • wybór tematu badań, które zamierzamy popularyzować,
  • wybór formy popularyzacji i grupy docelowej,
  • język popularyzacji.

Zadaniem uczestników będzie przygotowanie projektu popularyzacji badań.

Planuje się, aby szkolenie miało formę dwudniowego spotkania stacjonarnego po 3-4 godziny dydaktyczne na dzień (w zależności od liczby uczestników) w dwa kolejne tygodnie. Szkolenie odbędzie się na Kampusie Centralnym UW lub w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego (ul. Dobra 56/66).

Aby dostosować szkolenie do Państwa potrzeb BOB chciałoby uzyskać kilka informacji od osób zainteresowanych udziałem. W tym celu osoby zainteresowane proszone są o wypełnienje krótkiej ankiety: 

https://forms.gle/xD9XEoWjHXU8Ku2z9

Search

Zapisz
Preferencje użytkownika dotyczące plików cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepsze doświadczenia na naszej stronie. Jeśli odrzucisz pliki cookie, strona może nie działać poprawnie.
Zaakceptuj wszystkie
Odrzuć wszystkie
Czytaj więcej
Analityczne
Narzędzia do analizy danych w celu mierzenia skuteczności strony i zrozumienia, jak działa.
Google Analytics
Akceptuj
Odrzuć
Unknown
Unknown
Akceptuj
Odrzuć