Współpracownicy

dr Aleksandra Chmielewska

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Image

Konsultacje

Po uzgodnieniu przez e-mail.

Biogram

W 2021 roku obroniła z wyróżnieniem rozprawę uzyskując tytuł doktora nauk społecznych w dyscyplinie ekonomia i finanse w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie w Kolegium Ekonomczno-Społecznym. Posiada również dwa tytuły magistra ekonomii, ukończony I stopień pedagogiki specjalnej, specjalność Arte-terapia a także studia podyplomowe z Marketingu Internetowego w SGH.  

Zawodowo związana z rynkiem mediów. W trakcie wieloletniej pracy w Telewizji Polskiej SA odpowiadała za projekty emisyjne, w tym jako koordynator nadzorowała projekty transformacji cyfrowej oraz wprowadzała produkty mediowe min. nowy portal TVP.pl, aplikacje na smart TV, crossmediowe serwisy do Wielkich Testów w kooperacji z TVP1, serwisy specjalne dla teatrów telewizji na żywo czy aplikacje mobilne. Była także współodpowiedzialna za program HALO POLONIA wprowadzając pierwszą audycję w TVP Polonia w pełni interaktywną. Następnie jako Digital Media Direktor w PMPG uczestniczyła w transformacji cyfrowej grupy. W Gemius SA odpowiada za projekty telewizyjne wprowadzając produkty oparte na danych RPD.  

Jest managerem na rynku mediów i przedsiębiorcą. 

Zainteresowania badawcze

  • Zarządzanie projektami
  • Media tradycyjne i media internetowe- zarządzanie, marketing, budowa produktu 
  • Badania rynku mediowego 
  • Marketing internetowy- pozycjonowanie marki i produktu, 
  • Ekonomika mediów - modele biznesowe na rynku mediowym
  • Scenariusze przyszłości rynku mediowego
  • Reklama telewizyjna i internetowa

Search

Zapisz
Preferencje użytkownika dotyczące plików cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepsze doświadczenia na naszej stronie. Jeśli odrzucisz pliki cookie, strona może nie działać poprawnie.
Zaakceptuj wszystkie
Odrzuć wszystkie
Czytaj więcej
Analityczne
Narzędzia do analizy danych w celu mierzenia skuteczności strony i zrozumienia, jak działa.
Google Analytics
Akceptuj
Odrzuć
Unknown
Unknown
Akceptuj
Odrzuć