dr Aleksandra Chmielewska
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Konsultacje
Po uzgodnieniu przez e-mail.
Biogram
W 2021 roku obroniła z wyróżnieniem rozprawę uzyskując tytuł doktora nauk społecznych w dyscyplinie ekonomia i finanse w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie w Kolegium Ekonomczno-Społecznym. Posiada również dwa tytuły magistra ekonomii, ukończony I stopień pedagogiki specjalnej, specjalność Arte-terapia a także studia podyplomowe z Marketingu Internetowego w SGH.
Zawodowo związana z rynkiem mediów. W trakcie wieloletniej pracy w Telewizji Polskiej SA odpowiadała za projekty emisyjne, w tym jako koordynator nadzorowała projekty transformacji cyfrowej oraz wprowadzała produkty mediowe min. nowy portal TVP.pl, aplikacje na smart TV, crossmediowe serwisy do Wielkich Testów w kooperacji z TVP1, serwisy specjalne dla teatrów telewizji na żywo czy aplikacje mobilne. Była także współodpowiedzialna za program HALO POLONIA wprowadzając pierwszą audycję w TVP Polonia w pełni interaktywną. Następnie jako Digital Media Direktor w PMPG uczestniczyła w transformacji cyfrowej grupy. W Gemius SA odpowiada za projekty telewizyjne wprowadzając produkty oparte na danych RPD.
Jest managerem na rynku mediów i przedsiębiorcą.
Zainteresowania badawcze
- Zarządzanie projektami
- Media tradycyjne i media internetowe- zarządzanie, marketing, budowa produktu
- Badania rynku mediowego
- Marketing internetowy- pozycjonowanie marki i produktu,
- Ekonomika mediów - modele biznesowe na rynku mediowym
- Scenariusze przyszłości rynku mediowego
- Reklama telewizyjna i internetowa