dr Agnieszka Marzęda
Katedra: Katedra Komunikacji Społecznej i Public Relations
Telefon: 666-220-011
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adres: ul. Bednarska 2/4, 00-310 Warszawa, pok. -1.10

Konsultacje
Po umówieniu przez e-mail.
Biogram
Doktor nauk społecznych w obszarze nauki o mediach (WDIB UW). Magister marketingu (WSZiM) oraz specjalista ds. public relations (SNS UW i IFiS PAN). Promotorka prac licencjackich i magisterskich. Wykładowczyni na Uniwersytecie Otwartym Uniwersytetu Warszawskiego.
Publishing Director w London Wall Publishing, wprowadza książki na rynek polski oraz wersje elektroniczne do księgarni internetowych na całym świecie, zajmuje się marketingiem i PR; współpracuje z mediami, managerami public relations oraz marketingu, jak również agencjami reklamowymi i PR. Od ponad 20 lat zajmuje się organizacją eventów, a od 2000 r. wydaje magazyn motoryzacyjny AutoRok.
Wielka fanka designu samochodowego, nowych technologii, kursów i szkoleń online oraz e-marketingu. Współzałożycielka DesignForum, którego misją było promowanie młodych i utalentowanych Polaków w zagranicznych ośrodkach designu. Współzałożycielka i sekretarz Car of the Year Polska. Na zlecenie prowadzi szkolenia i kursy zarówno dla biznesu, jak i edukacji
Zainteresowania badawcze
- self-publishing
- marketing, reklama, e-marketing i e-PR
- media, public relations, komunikacja społeczna i interpersonalna
- nowe media, internet PR, social media, influencer marketing
Pełnione funkcje na WDIB
Opiekun Koła Naukowego AI Explorers
Opiekun praktyk (studia I stopnia - stacjonarne i niestacjonarne, specjalizacja dziennikarstwo)
Pełnione funkcje w organizacjach, towarzystwach i gremiach naukowych
Członkini Rady Naukowej Dyscypliny Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach, Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów UW oraz Rady Dydaktycznej WDIB,
Członkini Sektorowej Rady Komunikacji Marketingowej, International Communication Association (ICA), Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, ekspertka NCBiR.