Współpracownicy

mgr Krzysztof Sokół

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Image

Biogram

Krzysztof Sokół, ur. 1988. Doktorant SDNS w Warszawie, absolwent MISH UW, realizator dźwięku, montażysta, certyfikowany specjalista od obsługi programu Avid Pro Tools.
Współpracuje z różnymi domami produkcyjnymi, m.in. Freemantle („Mam Talent”, „Równi sobie”, 2021), FilmProdukcja („Shopping Queens”, 2019-2022, „Randka z nieznajomym”, 2021), Twin Pics (film „Eter. Opla Opla | Stasiuk | Trzaska”, 2021), Refugium Films (film „Stoczniowcy, ludzie z tła”, stworzony do cyklu Ewa Ewart Poleca, TVN, 2020), Vanilla Media („Pociągi”, 2020). Zajmuje się udźwiękowieniem i postprodukcją dźwięku programów telewizyjnych, reklam (m.in. reklamy Avon, Allegro, Bitburger, Glennfiddich,  PZU, Reebok, Techland, T-Mobile).
Filmy, do których komponował muzykę lub które udźwiękawiał były prezentowane na wielu festiwalach za granicą (m.in. FEKK Short Film Festival, Ljlublana, 2021, Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Ottawie, 2021, Festiwal Filmowych w Salzburgu, 2020, Festival Mondial des Cinémas Sauvages w Brukseli, 2019, Hollywood Silver Screen Festival w Los Angeles, 2019, Unknown Film Festival w Portland, 2019, Another Experiment by Woman Film Festival w Nowym Jorku, 2018, Young Polish Video Art’ists w Brukseli, 2018, FIPA w Biarritz, 2016, Les recontres internationales w Paryżu oraz Berlinie, 2015) i w kraju (Her Docs, 2021, 2020, Nowe Horyzonty, 2021, 2018, Festiwal Filmowy Dwa Brzegi, 2021, Docs Against Gravity, 2019). Reklamy, spoty i kampanie, przy których współpracował, były nagradzane m.in. na Festiwalu Filmowym w Gdyni (spot „Kiełki Lucerny” dla Legalnej Kultury, 2016) i podczas Papaya Young Directors (spoty dla Allegro, 2019).
Pracował nad dźwiękiem i muzyką do form teatralnych (Teatr Powszechny (2021), KULTURGENERATOREN w Kopenhadze (2017), Teatr Nowy (2016), Komuna//Warszawa (2013)) oraz artystycznych (Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (2019), Musica Privata w Łodzi (2018), Warszawska Jesień (2017), i WAR<SO>VIE (2013)).
Jest współautorem książki „Dystrybucja filmowa. Od kina do streamingu” (Semper, 2020). 

Search

Zapisz
Preferencje użytkownika dotyczące plików cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepsze doświadczenia na naszej stronie. Jeśli odrzucisz pliki cookie, strona może nie działać poprawnie.
Zaakceptuj wszystkie
Odrzuć wszystkie
Czytaj więcej
Analityczne
Narzędzia do analizy danych w celu mierzenia skuteczności strony i zrozumienia, jak działa.
Google Analytics
Akceptuj
Odrzuć
Unknown
Unknown
Akceptuj
Odrzuć