mgr Krzysztof Sokół
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Biogram
Krzysztof Sokół, ur. 1988. Doktorant SDNS w Warszawie, absolwent MISH UW, realizator dźwięku, montażysta, certyfikowany specjalista od obsługi programu Avid Pro Tools.
Współpracuje z różnymi domami produkcyjnymi, m.in. Freemantle („Mam Talent”, „Równi sobie”, 2021), FilmProdukcja („Shopping Queens”, 2019-2022, „Randka z nieznajomym”, 2021), Twin Pics (film „Eter. Opla Opla | Stasiuk | Trzaska”, 2021), Refugium Films (film „Stoczniowcy, ludzie z tła”, stworzony do cyklu Ewa Ewart Poleca, TVN, 2020), Vanilla Media („Pociągi”, 2020). Zajmuje się udźwiękowieniem i postprodukcją dźwięku programów telewizyjnych, reklam (m.in. reklamy Avon, Allegro, Bitburger, Glennfiddich, PZU, Reebok, Techland, T-Mobile).
Filmy, do których komponował muzykę lub które udźwiękawiał były prezentowane na wielu festiwalach za granicą (m.in. FEKK Short Film Festival, Ljlublana, 2021, Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Ottawie, 2021, Festiwal Filmowych w Salzburgu, 2020, Festival Mondial des Cinémas Sauvages w Brukseli, 2019, Hollywood Silver Screen Festival w Los Angeles, 2019, Unknown Film Festival w Portland, 2019, Another Experiment by Woman Film Festival w Nowym Jorku, 2018, Young Polish Video Art’ists w Brukseli, 2018, FIPA w Biarritz, 2016, Les recontres internationales w Paryżu oraz Berlinie, 2015) i w kraju (Her Docs, 2021, 2020, Nowe Horyzonty, 2021, 2018, Festiwal Filmowy Dwa Brzegi, 2021, Docs Against Gravity, 2019). Reklamy, spoty i kampanie, przy których współpracował, były nagradzane m.in. na Festiwalu Filmowym w Gdyni (spot „Kiełki Lucerny” dla Legalnej Kultury, 2016) i podczas Papaya Young Directors (spoty dla Allegro, 2019).
Pracował nad dźwiękiem i muzyką do form teatralnych (Teatr Powszechny (2021), KULTURGENERATOREN w Kopenhadze (2017), Teatr Nowy (2016), Komuna//Warszawa (2013)) oraz artystycznych (Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (2019), Musica Privata w Łodzi (2018), Warszawska Jesień (2017), i WAR<SO>VIE (2013)).
Jest współautorem książki „Dystrybucja filmowa. Od kina do streamingu” (Semper, 2020).
Współpracuje z różnymi domami produkcyjnymi, m.in. Freemantle („Mam Talent”, „Równi sobie”, 2021), FilmProdukcja („Shopping Queens”, 2019-2022, „Randka z nieznajomym”, 2021), Twin Pics (film „Eter. Opla Opla | Stasiuk | Trzaska”, 2021), Refugium Films (film „Stoczniowcy, ludzie z tła”, stworzony do cyklu Ewa Ewart Poleca, TVN, 2020), Vanilla Media („Pociągi”, 2020). Zajmuje się udźwiękowieniem i postprodukcją dźwięku programów telewizyjnych, reklam (m.in. reklamy Avon, Allegro, Bitburger, Glennfiddich, PZU, Reebok, Techland, T-Mobile).
Filmy, do których komponował muzykę lub które udźwiękawiał były prezentowane na wielu festiwalach za granicą (m.in. FEKK Short Film Festival, Ljlublana, 2021, Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Ottawie, 2021, Festiwal Filmowych w Salzburgu, 2020, Festival Mondial des Cinémas Sauvages w Brukseli, 2019, Hollywood Silver Screen Festival w Los Angeles, 2019, Unknown Film Festival w Portland, 2019, Another Experiment by Woman Film Festival w Nowym Jorku, 2018, Young Polish Video Art’ists w Brukseli, 2018, FIPA w Biarritz, 2016, Les recontres internationales w Paryżu oraz Berlinie, 2015) i w kraju (Her Docs, 2021, 2020, Nowe Horyzonty, 2021, 2018, Festiwal Filmowy Dwa Brzegi, 2021, Docs Against Gravity, 2019). Reklamy, spoty i kampanie, przy których współpracował, były nagradzane m.in. na Festiwalu Filmowym w Gdyni (spot „Kiełki Lucerny” dla Legalnej Kultury, 2016) i podczas Papaya Young Directors (spoty dla Allegro, 2019).
Pracował nad dźwiękiem i muzyką do form teatralnych (Teatr Powszechny (2021), KULTURGENERATOREN w Kopenhadze (2017), Teatr Nowy (2016), Komuna//Warszawa (2013)) oraz artystycznych (Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (2019), Musica Privata w Łodzi (2018), Warszawska Jesień (2017), i WAR<SO>VIE (2013)).
Jest współautorem książki „Dystrybucja filmowa. Od kina do streamingu” (Semper, 2020).