

Szanowni Państwo,
egzamin poprawkowy z Makroekonomii jest dostępny dla osób, które nie przystąpiły dotychczas do egzaminu lub nie zdały w pierwszym terminie (zerowym).
Egzamin odbędzie się zdalnie w formie ustnej - 18 września od godz. 15.
Aby przystąpić do egzaminu konieczne jest mailowe zgłoszenie gotowości zdawania, które należy zrobić do 13 września (niedziela) godz. 20.
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W zgłoszeniu proszę podać numer indeksu
Na tej podstawie ustalona zostanie kolejność zdających i zainteresowani otrzymają link do egzaminu.
Tadeusz Kowalski, prof. UW
Po raz kolejny przypominam, że dziś (1.09.2020) odbędą się egzaminy poprawkowe z przedmiotów (dla wszystkich rodzajów studiów):
1. Teoria organizacji i zarządzania (meet.google.com/ovi-wjyi-gjy) godz.19.00
2. Marketing (meet.google.com/kuh-bpfa-ihp) godz. 20.00
życzę powodzenia.
A. Świątecki
W związku z pandemią dyżur online dr Alicji Waszkiewicz-Raviv odbędzie się 2 września o godz.12-13h oraz w niedzielę 13 września godz. 11-12h. Będę wówczas obecna pod mailem; Dokładnie w terminie dyżuru student pisze mail, że chce dołączyć do spotkania (podaje nazwe przedmiotu, nr indeksu oraz pełne imię i nazwisko w mailu) i uzyskuje link, pod którym odbędzie się egzamin/zaliczenie. Poprawki mają charakter ustnej rozmowy, nagrywanej, konieczne jest więc posiadanie aktywnej kamery i dzwięku. NIe ma możliwości zdawania bez wizji. W czasie dyżrurów możliwe są także konsultacje seminarzystów itp. Przypominam, że aby zdać egzamin należy mieć AKTYWNY USOS dla danego przedmiotu (student powinien sprawdzić to przed datą zaliczenia lub skontaktować się z administrację w przypadku wątpliwości). Charakter online wymusza cierpliwość, prosze więc, aby studenci czekali spokojnie na swoją kolej, mail wysłany w trakcie dyżuru doczeka się swojej odpowiedzi w teakcie dyżuru, być może po kilkunastu minutach, jeśli będzie w tym czasie trwał egzamin innego studenta. Kolejne dyżury zostaną podane wraz z rozpoczęciem nowego roku akademickiego w pażdzierniku.
Dr hab. Anna Jupowicz-Ginalska uprzejmie informuje, iż sesja poprawkowa dla wszystkich Studentów, którzy nie zaliczyli marketingu medialnego, odbędzie się zdalnie 11 września, w godz. 8.30 - 11.00. Link do spotkania zostanie przesłany mailowo 11 września, ok. 8.00
Poszukiwani są nauczyciele poczynając od przedmiotów ogólnokształcących (m.in. matematyki, fizyki, j.polskiego, j. angielskiego, geografii, podstaw przedsiębiorczości), przez specjalistyczne (m.in. informatyka, ekonomia, logistyka), kończąc na pedagogice, wychowaniu wczesnoszkolnym etc.
W przypadku osób nieposiadających kwalifikacji pedagogicznych istnieje możliwość ich uzyskania poprzez ukończenie kursu lub studiów podyplomowych organizowanych przez uczelnie oraz możliwość uzyskania zwrotu części poniesionych kosztów dzięki dofinansowaniu m.st. Warszawy. W tym celu należy kontaktować się bezpośrednio z dyrektorami warszawskich szkół i placówek.
Oferty o wolnych miejscach pracy znaleźć można na stronie Mazowieckiego Banku Ofert Pracy dla Nauczycieli i Rezerw Kadrowych (www.mbopn.kuratorium.waw.pl) oraz za pośrednictwem strony Biura Edukacji Urzędu m.st. Warszawy edukacja.warszawa.pl, zakładka Dla nauczyciela i dyrektora -> Panel dyrektora placówki -> Lista ofert.
W razie jakichkolwiek pytań, osobą do kontaktu z ramienia Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy jest Pani Małgorzata Zylm Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 22 44 33 526.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom osób zainteresowanych wzięciem udziału w Konkursie na najlepszą pracę w zakresie komunikacji strategicznej, Dyrektor Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości przedłużył do dnia 31 sierpnia 2020 roku termin nadsyłania prac wraz z wymaganymi dokumentami zgłoszeniowymi
Student News 2020 - fragmenty programu informacyjnego przygotowanego przez studentów studiów I stopnia w ramach specjalizacji tv. Studenci tworzyli program podczas zajęć prowadzonych online w trakcie pandemii z wykorzystaniem własnego sprzętu rejestrującego i montażowego.
Szanowni Państwo,
Welcome Point wspólnie z Uniwersyteckim Centrum Wolontariatu organizuje kolejne warsztaty online dla zagranicznych studentów i studentek.
Warsztaty odbędą się 24 czerwca 2020 r. w godzinach 11:45 – 15:15 za pośrednictwem uniwersyteckiej platformy Kampus.
Głównym celem warsztatów jest spojrzenie na Uniwersytet z perspektywy studentów zagranicznych, poznanie ich potrzeb, szczególnie w odniesieniu do aktualnej sytuacji związanej z pandemią.
Ponadto, będzie to dla studentów wspaniała okazja do integracji i poznania rówieśników.
Rozesłałyśmy już ogłoszenie i zainteresowanie jest bardzo duże, jednak będziemy wdzięczne za rozesłanie informacji także Państwa kanałami oraz o opublikowanie informacji na Państwa stronach internetowych i w mediach społecznościowych.
Prosimy o rejestrację do najbliższego czwartku, 18 czerwca, do godziny 12:00, poprzez formularz:
Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii
Uniwersytet Warszawski
ul. Bednarska 2/4
00-310 Warszawa