Wykładowcy

dr Anita Zawisza

Katedra: Katedra Książki i Historii Mediów
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adres: Nowy Świat 69, 00-927 Warszawa, p. 158

Image

Konsultacje

Konsultacje (w semestrze letnim): pok. 158, poniedziałki godz. 14:00 - 15:00.
 
Prowadząca zajęcia z zakresu historii mediów, mediów cyfrowych i publikowania współczesnego.

Biogram

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Pracę magisterską pt. „Obraz starości i ludzi starych w polskiej kinematografii od czasów Polski Ludowej do 2014 roku” obroniła w 2016 roku. Stypendystka programu ERASMUS (w latach 2012-2013) Department of Political Science University of Crete (Greece).  Ukończyła studia doktoranckie (trzeciego stopnia) na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW, broniąc rozprawę na temat: "Wizerunek osób duchownych i Kościoła katolickiego w polskim filmie fabularnym od 1961 do 2018 roku. Na podstawie wybranych przykładów".

Prowadząca zajęcia z zakresu historii mediów i publikowania współczesnego. Uczestniczka polskich jak i zagranicznych Festiwali Filmowych (m.in. Festival de Cannes).

Zainteresowania badawcze

  • kino społeczne
  • film religijny
  • badanie wizerunku w mediach
  • komunikacja audiowizualna 
  • digitalizacja dziedzictwa narodowego
  • platformy VOD (polityka, finansowanie, zawartość)
  • Konkurencyjność, promowanie i pozycjonowanie filmu polskiego w kraju i za granicami;

Pełnione funkcje w organizacjach, towarzystwach i gremiach naukowych

Członkini Polonijnej Biblioteki Cyfrowej (spec. od digitalizacji) i Polskiego Towarzystwa Badań nad Filmem i Mediami. 

Search

Zapisz
Preferencje użytkownika dotyczące plików cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepsze doświadczenia na naszej stronie. Jeśli odrzucisz pliki cookie, strona może nie działać poprawnie.
Zaakceptuj wszystkie
Odrzuć wszystkie
Czytaj więcej
Analityczne
Narzędzia do analizy danych w celu mierzenia skuteczności strony i zrozumienia, jak działa.
Google Analytics
Akceptuj
Odrzuć
Unknown
Unknown
Akceptuj
Odrzuć