Wykładowcy

dr Anna Miotk

Katedra: Katedra Komunikacji Społecznej i Public Relations
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adres: ul. Bednarska 2/4, 00-310 Warszawa, pok. -1.10
Strona www: https://www.annamiotk.pl

Image

Konsultacje

Dyżur po uprzednim kontakcie mailowym, wówczas też zostanie udostępniony link do spotkania.

Biogram

Jest adiunktką  w Katedrze Komunikacji Społecznej i Public Relations. W latach 2016-2019 pracowała jako adiunkt w Instytucie Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa UKSW. Od roku 2007 jako zewnętrzna wykładowczyni prowadziła zajęcia na studiach niestacjonarnych i podyplomowych m. in. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, Uniwersytecie Jagiellońskim, Szkole Głównej Handlowej, Akademii Leona Koźmińskiego.

Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, absolwentka Zaocznego Studium Doktoranckiego WDiNP UW, w 2010 roku obroniła rozprawę doktorską na temat “Metody pomiaru i oceny działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej, w roku 2001, ukończyła studia magisterskie z socjologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. W roku 2017 otrzymała stypendium w ramach programu Santander Universidades.

Ma również praktyczne doświadczenia zawodowe w badaniach mediów i komunikacji biznesowej. Od 2001 związana z branżą public relations, początkowo jako konsultantka agencji PR (On Board PR, Weber Shandwick, ITBC Communication). Następnie, w latach 2008-2014, odpowiadała za analizy medialne i rozwój produktów monitoringu mediów w firmach Netsprint i Newspoint. Od 2014 roku pracuje w firmie Polskie Badania Internetu na stanowisku dyrektora ds. komunikacji. Trenerka biznesu, jej kompetencje potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek, rozdziałów książek i artykułów w mediach branżowych i specjalistycznych, oraz bloga. W 2023 roku za całokształt działalności branżowej otrzymała nagrodę Lew PR przyznawaną przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

Zainteresowania badawcze

  • Media internetowe:
    • Media internetowe i ich modele biznesowe
    • Platformy społecznościowe
    • Odbiorcy mediów internetowych
    • Badania widowni mediowych
    • Badania konsumpcji mediów
    • Algorytmiczna selekcja treści
    • Influencerzy
  • Wpływ mediów na odbiorców:
    • Wpływ social mediów na społeczeństwo
    • Skuteczność komunikacji marketingowej i public relations
  • Społeczny kontekst funkcjonowania internetu
    • Partycypacja online
    • Społeczności internetowe
    • Kompetencje medialne
  • Public relations
    • Pomiar efektów działań PR
    • PR w sektorze nowoczesnych technologii

Pełnione funkcje w organizacjach, towarzystwach i gremiach naukowych

Należy do Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu i Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Od 2013 jest członkinią rady naukowej Laboratorium Badań Medioznawczych UW. W latach 2018-2019 była też redaktorką czasopisma naukowego “Kultura-Media-Teologia” wydawanego przez UKSW.

Search

Zapisz
Preferencje użytkownika dotyczące plików cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepsze doświadczenia na naszej stronie. Jeśli odrzucisz pliki cookie, strona może nie działać poprawnie.
Zaakceptuj wszystkie
Odrzuć wszystkie
Czytaj więcej
Analityczne
Narzędzia do analizy danych w celu mierzenia skuteczności strony i zrozumienia, jak działa.
Google Analytics
Akceptuj
Odrzuć
Unknown
Unknown
Akceptuj
Odrzuć