Wiadomości

Podsumowanie konferencji "Influencer marketing - nowa era funkcjonowania?"

Komunikacja wykorzystująca kanały i wizerunek influencerów to jedna z najszybciej rosnących gałęzi marketingu. Wraz ze wzrostem idą także nowe ryzyka, potrzeba edukacji, zbudowania oraz wypracowania odpowiednich standardów i regulacji —zarówno wśród agencji, influencerów, ale także przedstawicieli marek. Dlatego we wtorek, 8 marca, na naszym Wydziale odbyła się konferencja Influencer marketing - nowa era funkcjonowania?

Udział w niej wzięli zarówno członkowie agencji współpracujących z influencerami, przedstawiciel UOKiK, eksperci z zakresu Public relations jak i sami influencerzy.

Wśród prelegentów pojawili się:
Martyna Popiołek-Dębska — radca prawny w Grupie Kapitałowej CCC, inspektor ochrony danych osobowych,
Krzysztof Lehmann — z-ca dyrektora delegatury UOKiK w Bydgoszczy,
Kamil Bolek — CMO grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset),
Marek Wajda — ekspert ds. PR i influencer marketingu,
Dagmara Tarka — ekspertka ds. public relations i personal brandingu,
znane i cenione osobowości medialne:
Maria Górecka — autorka bloga i vloga „Mamy Gadżety”,
Barbara Pasek — dziennikarka grupy Discovery, dyplomowany lifecoach, influencerka,
Maciej Dowbor — prezenter telewizyjny, dziennikarz,
Natalia Hołownia — dziennikarka, redaktorka, influnecerka,
Agata Ruszkowska
— dziennikarka Nowy Marketing
Wojciech Kardyś — specjalista ds. komunikacji internetowej, digital marketingu i personal brandingu, współzałożyciel agencji Good for You.
Maciej Pietrukiewicz — bloger, Co-Founder at Dobry Wpływ
a także:
Włodzimierz Schmidt — prezes zarządu IAB,
dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. ucz. — kierownik katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations,
dr hab. Karina Stasiuk - Krajewska, prof.Uniwersytetu SWPS — ekspertka ds. public relations, Kierownik Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu,
dr Łukasz Przybysz — medioznawca, teoretyk komunikacji i etyk komunikacji profesjonalnej, kierownik studiów stacjonarnych I i II stopnia na kierunku Dziennikarstwo i medioznawstwo, Wykładowca UW.

Konferencja nie tylko okazała się niezwykle ciekawa, ale i potrzebna, co podkreślili zarówno prelegenci jak i publiczność.

Przeżyjmy to jeszcze raz. Transmisja z konferencji dostępna jest na profilu YT naszego Wydziału:
 
A relację zdjęciową przygotował Paweł Brzeziński z fotografiaUW.
 

Search

Zapisz
Preferencje użytkownika dotyczące plików cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepsze doświadczenia na naszej stronie. Jeśli odrzucisz pliki cookie, strona może nie działać poprawnie.
Zaakceptuj wszystkie
Odrzuć wszystkie
Czytaj więcej
Analityczne
Narzędzia do analizy danych w celu mierzenia skuteczności strony i zrozumienia, jak działa.
Google Analytics
Akceptuj
Odrzuć
Unknown
Unknown
Akceptuj
Odrzuć