Komunikacja wykorzystująca kanały i wizerunek influencerów to jedna z najszybciej rosnących gałęzi marketingu. Wraz ze wzrostem idą także nowe ryzyka, potrzeba edukacji, zbudowania oraz wypracowania odpowiednich standardów i regulacji —zarówno wśród agencji, influencerów, ale także przedstawicieli marek. Dlatego we wtorek, 8 marca, na naszym Wydziale odbyła się konferencja Influencer marketing - nowa era funkcjonowania?
Wśród prelegentów pojawili się:
Martyna Popiołek-Dębska — radca prawny w Grupie Kapitałowej CCC, inspektor ochrony danych osobowych,
Krzysztof Lehmann — z-ca dyrektora delegatury UOKiK w Bydgoszczy,
Kamil Bolek — CMO grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset),
Marek Wajda — ekspert ds. PR i influencer marketingu,
Dagmara Tarka — ekspertka ds. public relations i personal brandingu,
znane i cenione osobowości medialne:
Maria Górecka — autorka bloga i vloga „Mamy Gadżety”,
Barbara Pasek — dziennikarka grupy Discovery, dyplomowany lifecoach, influencerka,
Maciej Dowbor — prezenter telewizyjny, dziennikarz,
Natalia Hołownia — dziennikarka, redaktorka, influnecerka,
Agata Ruszkowska — dziennikarka Nowy Marketing
Wojciech Kardyś — specjalista ds. komunikacji internetowej, digital marketingu i personal brandingu, współzałożyciel agencji Good for You.
Maciej Pietrukiewicz — bloger, Co-Founder at Dobry Wpływ
a także:
Włodzimierz Schmidt — prezes zarządu IAB,
dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. ucz. — kierownik katedry Komunikacji Społecznej i Public Relations,
dr hab. Karina Stasiuk - Krajewska, prof.Uniwersytetu SWPS — ekspertka ds. public relations, Kierownik Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu,
dr Łukasz Przybysz — medioznawca, teoretyk komunikacji i etyk komunikacji profesjonalnej, kierownik studiów stacjonarnych I i II stopnia na kierunku Dziennikarstwo i medioznawstwo, Wykładowca UW.
Konferencja nie tylko okazała się niezwykle ciekawa, ale i potrzebna, co podkreślili zarówno prelegenci jak i publiczność.