Konferencję organizowało Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii na konferencji reprezentowali:
- Barlik Jacek dr, - Winning or loosing on social media: SM and Twitter role in awareness campaigns on homosexual civil unions and same-sex marriages in Poland and in the US
- Brylska Karolina dr, - Problematyzacja dyskursu medialnego podczas prezydenckiej i parlamentarnej kampanii wyborczej w Polsce w 2015 r.
- Gackowski, Tomasz dr - Zmetaforyzowany świat medialny. Konflikt krymski na łamach polskiej prasy
w latach 2014-2015 - Gajlewicz-Korab Katarzyna, dr - Nowe technologie a zmiany na rynku francuskiej prasy drukowanej
- Gogołek, Włodzimierz prof. dr hab. inż. - Rafinacja Big Data. Nowe źródło informacji dziennikarskiej
- Jaskiernia Alicja prof. UW dr hab., - Od NYTimes.com do BuzzFeed. Strategie mediów informacyjnych w sieci
- Jupowicz-Ginalska, Anna, dr - FOMO (fear of missing out) we współczesnej komunikacji - przedstawienie zjawiska i jego wpływu na konsumenta
- Kamińska-Chełminiak Kamila, dr - Rozgłośnia Polska RWE w okresie zimnej wojny (1952-1975)
- Kowalik Krzysztof, dr - Wykorzystanie narzędzi komunikacji sieciowej w oficjalnych serwisach samorządowych. Próba oceny ich roli i znaczenia na podstawie badań własnych
- Łoszewska-Ołowska, Maria dr - Anonimizacja danych oskarżonych będących osobami publicznymi w przekazach medialnych – sens i nonsens istniejących regulacji prawnych na tle rozwoju technologicznego
- Patera Mateusz mgr - Fakty, emocje, narracje - analiza narracyjna artykułów publicystycznych dotyczących aneksji Krymu publikowanych w polskiej prasie w lutym i marcu 2014 roku
- Przybysz Łukasz, dr - Etyka indywidualna a ład korporacyjny – wizerunkowe i ekonomiczne efekty kryzysu „Dieselgate” Volkswagena
- Szylko-Kwas Joanna dr, - Informacja na fotografii – pomiędzy tytułem drukowanym a stroną internetową