Uwaga, udostępniamy całą książkę pt. "Logistyka i administrowanie w mediach – aspekty teoretyczne i aplikatywne" pod redakcją dra Wiesława Cetery i dra Krzysztofa Kowalika! Plik w załączniku.
Uwaga, udostępniamy całą książkę pt. "Logistyka i administrowanie w mediach – aspekty teoretyczne i aplikatywne" pod redakcją dra Wiesława Cetery i dra Krzysztofa Kowalika! Plik w załączniku.
Uwaga, udostępniamy wersję PDF książki pod redakcją naukową dra Wiesława Cetery i dr Agaty Opolskiej-Bielańskiej pt. "Logistyka i administrowanie w mediach: aspekty teoretyczne i aplikatywne, tożsamość – cyfryzacja – poligrafia". Miłej lektury!
Pierwsza, wydana pod auspicjami Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW, monografia redakcyjna (T. Gackowski, K. Brylska) z zakresu nauk o mediach - "Gry w komunikacji". Seria „Media początku XXI wieku", t. 30, Oficyna Wydawnicza Aspra-JR, Warszawa 2016
Recenzje z okładki:
„Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastosowania mechanizmu gier i zabawy w działaniach marketingowych, politycznych, wykorzystywania formy rozrywkowej w komunikacji nie tylko medialnej. Terminy te to słowa kluczowe w prezentowanej książce. Wszystkie teksty prezentują wyniki badań empirycznych ostatnio przeprowadzonych. Wszystkie dotyczą pierwiastka zabawy w komunikacji i zostały napisane nie tylko ciekawie, ale mogą służyć studentom jako dobry przykład profesjonalnie prezentowanego warsztatu naukowego. Polecam zatem szczególnie opiekunom wszystkich prac dyplomowych z zakresu medioznawstwa i komunikacji społecznej”.
Prof. dr hab. JERZY OLĘDZKI, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
„Książka Gry w komunikacji to interesujący przyczynek do dyskusji nad funkcjonowaniem współczesnych systemów medialnych w kontekście gier i grywalizacji. Praca jest adresowana do Czytelnika, któremu nieobce są problemy szeroko rozumianych koncepcji gier, popularnych przecież jako metafora wyjaśniająca zachowania ludzkie w naukach społecznych i humanistycznych. Tematyka przyjętą jako główna oś rozważań dominuje w tomie i wszystkie artykuły są jej konsekwentnie poświęcone,
co sprawia, że tom należy uznać za udaną próbę poszukiwania wyjaśnienia funkcjonowania współczesnych mediów w kontekście gier. Książka będzie istotną pomocą dydaktyczną dla wszystkich studentów kierunków akademickich: dziennikarstwo, projektowanie komunikacji, politologia, socjologia. Otrzymaliśmy tu ciekawą pracę, sprawnie napisaną, dotyczącą ważnego zakresu tematycznego”.
Prof. dr hab. MAREK JEZIŃSKI, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
W załączniku pod artykułem zamieszczamy recenzję monografii dra W. Cetery pt. "Przedsiębiorczość poligraficzna w Polsce 1989-2014” oraz okładkę wraz ze stroną tytułową.
Recenzja z okładki:
„Przedsiębiorczość poligraficzna w Polsce 1989 – 2014” autorstwa dr inż. Wiesława Cetery to bardzo interesujące dzieło analizujące rozwój i transformację polskiej poligrafii w okresie zmian ustrojowych i gospodarczych w Polsce. Czytelnik znajdzie tu nie tylko rzetelnie przeprowadzone analizy danych statystycznych, ale również naukowo opracowane i opatrzone wnioskami badania licznych przedsiębiorstw poligraficznych w latach 1989 – 2014. Bardzo ciekawe są też informacje dotyczące historii tego przemysłu w okresie międzywojennym i bezpośrednio po II Wojnie Światowej. Praca napisana jest tak, że zainteresuje nie tylko fachowców z dziedziny, ale będzie cennym materiałem do przemyśleń dla szerszego grona czytelników.
prof. dr hab. inż. Jerzy Lewandowski
Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii
Uniwersytet Warszawski
ul. Bednarska 2/4
00-310 Warszawa