procedura zgłaszania podróży służbowych i ogólne informacje
Wszystkie niezbędne dokumenty znajdują się w załącznikach na dole strony.
Wyjazdy krajowe i zagraniczne
Wyjeżdżający, składa wypełniony KWESTIONARIUSZ WYJAZDOWY (odpowiedni dla wyjazdów krajowych i zagranicznych) podpisany przez dysponenta środków, w przypadku wyjazdu zagranicznego (uniwersytecki) wniosek wyjazdowy oraz zlecenie wykupu biletu lotniczego lub kolejowego (bądź tanimi liniami).
Pracownik, student, doktorant planujący zagraniczną podróż służbową powinien:
- zarezerwować bilet i zamówić go za pomocą formularza „zlecenie na zakup biletu,
- wypełnić wniosek wyjazdowy na diety,
- ubezpieczyć się na czas podróży i pobytu za granicą (koszty leczenia, od następstw nieszczęśliwych wypadków, od odpowiedzialności cywilnej),
- zarejestrować się w serwisie MSZ Odyseusz,
- złożyć w Dziekanacie Głównym Podanie o urlop naukowy (pracownik)
Kupno biletów lotniczych
Od dnia 1 kwietnia 2017 r. w wyniku postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego Nr DZP-361-88/2016 został wybrany nowy wykonawca tych usług:
Biuro WhyNotTravel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa (ul. Kielnarowa 108 A, 36-020 Tyczyn).
Biuro Współpracy z Zagranicą UW uprzejmie prosi o stosowanie poniższych zasad przy rezerwacji i realizacji zakupów dokonywanych za pośrednictwem WhyNotTRAVEL:
Najdogodniejszą formą rezerwacji biletu jest wysłanie e-maila na adres: uw@whynottravel.pl
Dla osób, które preferują kontakt telefoniczny pracownicy biura WhyNotTRAVEL są dostępni pod numerami telefonów podanymi w liście kontaktowej.
Po otrzymaniu przez pracownika/studenta UW informacji dot. ostatecznej wersji rezerwacji i jej sprawdzeniu, należy przesłać zlecenie na zakup biletu najpóźniej w ostatnim dniu ważności rezerwacji.
Zakup biletów na loty tanimi liniami lotniczymi realizowany jest bez rezerwacji, po przesłaniu przez pracownika/studenta UW zlecenia zakupu biletu na przelot tanią liną lotniczą.
Zlecenia zakupu biletu należy wysyłać drogą elektroniczną (skan zlecenia).
Po otrzymaniu biletu należy sprawdzić zgodność danych (imię i nazwisko pasażera, trasa, rozkład lotów, bagaż)
Osoby, które nie otrzymają biletu w wersji elektronicznej w dniu wysłania zlecenia, proszone są o bezzwłoczne skontaktowanie się z biurem WhyNotTRAVEL.
Dodatkowe informacje oraz komunikaty BWZ UW
Więcej informacji dotyczących podróży służbowych wewnątrz Uniwersytetu Warszawskiego znajduje się na stronie Biura Współpracy z Zagranicą: