Wiadomości

Studia Podyplomowe Komunikacja korporacyjna wypuściły w świat kolejnych 22 Absolwentów!

To już trzeci rocznik innowacyjnych Studiów Podyplomowych, które przygotowują do pracy w obszarach związanych z komunikacją.

Tematyka studiów obejmuje kluczowe obszary komunikacyjne z punktu widzenia marki, koncentrując się na najważniejszych i najnowszych dziś trendach. Głównymi filarami są zajęcia poświęcone różnym aspektom public relations, budowie i zarządzania marką, strategii reklamy czy CSR i sponsoringowi. Wyodrębniona została tematyka nowych mediów opartych o komunikację internetową, szczególnie w zakresie wykorzystania w praktyce mediów społecznościowych.

To studia, które przydadzą się nie tylko tym, którzy dopiero rozpoczynają swoją zawodową drogę, ale też tym, którzy chcieliby rozwijać swoje umiejętności w komunikacji, co podkreślają absolwenci kierunku.  https://www.wdib.uw.edu.pl/komunikaty-dla-studentow/4574-galeria-absolwentow-podypkk

Warto też podkreślić, że większość wykładowców to doświadczeni praktycy (managerowie lub właściciele firm), którzy sporadycznie zajmują się wykładaniem na uczelni, jak i praktycy, którzy znaczną lub większą część czasu poświęcają dziś na pracę naukową. Poznajcie ich: https://www.wdib.uw.edu.pl/komunikaty-dla-studentow/4565-przedstawiamy-nasza-kadre-na-rok-2022-2023

Zapraszamy Was w nowym Roku Akademickim:

https://irk.uw.edu.pl/pl/offer/PODYPL2021/programme/SP-DM-SPKK/?from=field

Search