Wykładowcy

Konsultacje

Dyżur w semestrze letnim dr hab. Alicja Waszkiewicz-Raviv odbywa się we wtorki 14.45-15.45, sala 0099 (budynek przy ul.Dobrej), parter (sala zaraz obok siedziby Dziekan ds.studenckich) po poprzednim umówieniu mailowym.

 

Biogram

Studiowała w trybie Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego, absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, ukończyła specjalizację Marketing Medialny i Public Relations. Absolwentka Wydziału Psychologii UW ze specjalizacją: Psychologia Organizacji i Pracy. Uczestniczka Laboratorium Edukacji oraz Programu Prometeusz, dotyczącego kształcenia interdyscyplinarnego, a także na studiach trzeciego stopnia stypendystka Erasmusa na Wydziale Nauk Społecznych City University of London. Ukończyła studia doktoranckie na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, broniąc z wyróżnieniem dysertację z zakresu PR i wizerunku organizacji akademickich. Nagrodzona w IV edycji konkursu „Studiów Medioznawczych” na najlepszą pracę doktorską z zakresu medioznawstwa i komunikacji społecznej. Pełniła funkcję pełnomocnika ds. promocji Instytutu Dziennikarstwa UW. Prelegentka szkoleń i licznych sesji naukowych m.in. Kongresu Profesjonalistów PR. W swoich pracach w centrum zainteresowania stawia człowieka, jego percepcję oraz to, jak współkreuje świat społeczny wraz z innymi uczestnikami dialogu.

Zainteresowania badawcze

  • kształtowanie i badanie wizerunku (image research and creation)
  • public relations instytucji pożytku publicznego (public sector PR) i muzea korporacyjne (corporate museum)
  • komunikacja wizualna i semiotyka obrazu (visual communication and semiotics)
  • psychologia mediów (media psychology)
  • mediatyzacja konsumpcji (mediatization of consumption)
  • wizualne public relations (visual PR)

Pełnione funkcje w organizacjach, towarzystwach i gremiach naukowych

Członkini polskich i międzynarodowych stowarzyszeń: Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (PTKS), Polskiego Towarzystwa Badań nad Filmem i Mediami (PTBFiM), International Communication Association (ICA), EUPRERA ( European Public Relations Education and Research Association), IAMCR ( The International Association for Media and Communication Research), Gestalt Theory Association (GTA), International Society for Dialogical Science (ISDS), International Affiliate w American Psychological Association (APA) Div. 46 Society for Media Psychology and Technology.

Search

Zapisz
Preferencje użytkownika dotyczące plików cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepsze doświadczenia na naszej stronie. Jeśli odrzucisz pliki cookie, strona może nie działać poprawnie.
Zaakceptuj wszystkie
Odrzuć wszystkie
Czytaj więcej
Analityczne
Narzędzia do analizy danych w celu mierzenia skuteczności strony i zrozumienia, jak działa.
Google Analytics
Akceptuj
Odrzuć
Unknown
Unknown
Akceptuj
Odrzuć