Współpracownicy

dr Emilia Zakrzewska

Katedra: Katedra Komunikacji Społecznej i Public Relations
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Image

Konsultacje

Po uzgodnieniu przez e-mail.

Biogram

Doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediach (WDIB UW). Magister politologii (UWr) oraz absolwentka studiów MBA London Business School, HEC Paris, NHH (Bergen) i Politechniki Warszawskiej.

Autorka monografii "Rola mediów w kreowaniu wizerunku wpływowych kobiet" oraz współautorka książek: "Dezinformacja w czasach kryzysu", „Disinformation. Social and media contexts" oraz "Dezinformacja i inne zniekształcenia informacyjne jako nowa kwestia społeczna".

Komentatorka bieżących aktualności politycznych, kampanii wyborczych w Polsce i USA, w największych stacjach telewizyjnych i radiowych.

Zainteresowania badawcze

  • marketing polityczny
  • wykorzystanie social mediów w polityce
  • kampanie wyborcze w USA

Pełnione funkcje w organizacjach, towarzystwach i gremiach naukowych

  • W latach 2015- 2021 wiceprezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public
    Relations. Obecnie członkini.
  • Od 2020 członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji Komunikacji Marketingowej przy
    PARP
  • Od 2018 - obecnie - Opiekun Koła Naukowego Public Relations na WDiB UW
  • Od 2021 – obecnie Członkini Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz
    Polskiego Stowarzyszenie Public Relations.
  • W latach 2021-2022 - opiekun merytoryczny Akademii PR realizowanej wraz PSPR i Kołem Naukowym Public Relations UW (organizacja ponad 25 seminariów branżowych)
  • Od marca do września 2022 – członek grupy roboczej UOKIK ds. rekomendacji dotyczących oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych.
  • Współprowadząca podcast WDiB UW PR na backstage’u.

Realizowane projekty badawcze

Zrealizowane projekty:

  • Rola mediów w kreowaniu wizerunku wpływowych kobiet (badania własne do rozprawy doktorskiej)
  • Kształcenie młodych specjalistów i specjalistek PR w Polsce - stan obecny (prezentacja wyników na VI Kongresie PTKS)
  • Past and future of PR - trends, techniques and their implementation in the public and non-profit sector 
  • Postrzeganie cyberbezpieczeństwa przez specjalistów ds. PR i dziennikarzy w Polsce.

Wystąpienia na konferencjach, sympozjach, lub seminariach

  • Wrzesień 2019- Z ramienia PSPR prelegentka podczas V Kongresu PTKS i uczestniczka obrad okrągłego stołu pt. „Wokół paradygmatu nauk o komunikacji
    społecznej i mediach”.
  • Wrzesień 2022 – Z ramienia PSPR prelegentka VI Kongresu (2022) Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej (PTKS). Prezentacja wyników badań pt. Kształcenie młodych specjalistów i specjalistek PR w Polsce - stan obecny
  • Grudzień 2019 - Prelegentka w I Konferencji „Etyka public relations”. Edycja 2019: Standardy profesjonalnego public relations. Panel pt. Znaczenie standardów profesjonalnego public relations dla środowiska zawodowego i miejsce kodeksu etyki public relations. Szansa na związek partnerski czy synergię?”
  • Czerwiec 2022 - Twórca i organizator pierwszych Targów Pracy i Praktyk zorganizowanych na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW (24 agencji PR i ponad 300 uczestników). Efektem projektu jest podpisanie sześciu umów partnerskich pomiędzy WDiB UW a Agencjami PR oferującymi całoroczne praktyki dla studentów WDiB UW.
  • Marzec 2022 - Organizatorka i prowadząca konferencję „Transparentny influencer marketing — nowa era funkcjonowania?” zorganizowanej na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii UW 
  • Listopad 2022 - Prowadzą konferencję Preferencje życiowe kobiet w woj. mazowieckim na tle Polski zorganizowanej na WDIB UW.
  • Listopad 2020 - Organizatorka i prowadząca z ramienia PSPR konferencję pt. Droga do sukcesu. Wizerunek wpływowych kobiet
  • Luty 2021 - Prowadząca seminarium PSPR pt. „Public affairs na styku biznesu i polityki”.

Search

Zapisz
Preferencje użytkownika dotyczące plików cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepsze doświadczenia na naszej stronie. Jeśli odrzucisz pliki cookie, strona może nie działać poprawnie.
Zaakceptuj wszystkie
Odrzuć wszystkie
Czytaj więcej
Analityczne
Narzędzia do analizy danych w celu mierzenia skuteczności strony i zrozumienia, jak działa.
Google Analytics
Akceptuj
Odrzuć
Unknown
Unknown
Akceptuj
Odrzuć