Zarządzanie i technologie mediów
W ramach tej specjalności wzbogacisz wiedzę oraz opanujesz umiejętności konstruowania materiałów przystosowanych do przekazu w mediach tradycyjnych i internetowych. Dzięki zajęciom prowadzonym w pracowniach komputerowych z zastosowaniem nowoczesnych narzędzi zgromadzisz, przetworzysz, przeanalizujesz, skonstruujesz i opublikujesz treści w nowych mediach, prasie, radiu i telewizji. Nie sprawi Ci żadnego kłopotu posługiwanie się najnowszymi technologiami komunikacyjnymi, stosowanymi we współczesnych środkach przekazu, zwłaszcza w internecie i urządzeniach mobilnych.
Logistyka i marketing w mediach
Studiowanie tej specjalności przygotuje Cię do samodzielnego konstruowania usług niezbędnych do gromadzenia, obróbki i dystrybucji materiałów dziennikarskich. Poznasz uregulowania prawne związane z mediami. Nie będzie dla Ciebie tajemnicą zarządzanie przedsiębiorstwem mediowym oraz bezpieczeństwem nowych projektów mediowych i ich promocją. Bez problemu będziesz posługiwać się nowoczesnymi narzędziami PR oraz strategiami marketingowymi w internecie.