Harmonogram rejestracji na zajęcia na semestr letni 2022/2023
Studia I stopnia
Architektura przestrzeni informacyjnych
Stacjonarne
I tura – 19.12.2022 godz. 20:00 – 09.01.2023 godz. 23:59
II tura – 23.01.2023 godz. 20:00 – 13.02.2023 godz. 23:59
Niestacjonarne (zaoczne)
I tura – 23.01.2023 godz. 20:00 – 13.02.2023 godz. 23:59
Dziennikarstwo i medioznawstwo
Stacjonarne
I tura – 19.12.2022 godz. 20:00 – 09.01.2023 godz. 23:59
II tura – 23.01.2023 godz. 20:00 – 13.02.2023 godz. 23:59
Niestacjonarne (zaoczne)
I tura – 19.12.2022 godz. 20:00 – 09.01.2023 godz. 23:59
II tura – 23.01.2023 godz. 20:00 – 13.02.2023 godz. 23:59
Informacja naukowa i bibliotekoznawstwo
Stacjonarne
I tura – 19.12.2022 godz. 20:00 – 09.01.2023 godz. 23:59
II tura – 23.01.2023 godz. 20:00 – 13.02.2023 godz. 23:59
Niestacjonarne (zaoczne)
I tura – 23.01.2023 godz. 20:00 – 13.02.2023 godz. 23:59
Logistyka i administrowanie w mediach
Stacjonarne
I tura – 23.01.2023 godz. 20:00 – 13.02.2023 godz. 23:59
Niestacjonarne (zaoczne)
I tura – 23.01.2023 godz. 20:00 – 13.02.2023 godz. 23:59
Publikowanie współczesne
Stacjonarne
I tura – 19.12.2022 godz. 20:00 – 09.01.2023 godz. 23:59
II tura – 23.01.2023 godz. 20:00 – 13.02.2023 godz. 23:59
Niestacjonarne (zaoczne)
I tura – 23.01.2023 godz. 20:00 – 13.02.2023 godz. 23:59
Studia II stopnia
Architektura przestrzeni informacyjnych
Stacjonarne
I tura – 19.12.2022 godz. 20:00 – 09.01.2023 godz. 23:59
II tura – 23.01.2023 godz. 20:00 – 13.02.2023 godz. 23:59
Dziennikarstwo i medioznawstwo
Stacjonarne
I tura – 19.12.2022 godz. 20:00 – 09.01.2023 godz. 23:59
II tura – 23.01.2023 godz. 20:00 – 13.02.2023 godz. 23:59
Niestacjonarne (zaoczne)
I tura – 19.12.2022 godz. 20:00 – 09.01.2023 godz. 23:59
II tura – 23.01.2023 godz. 20:00 – 13.02.2023 godz. 23:59
Logistyka i administrowanie w mediach
Stacjonarne
I tura – 23.01.2023 godz. 20:00 – 13.02.2023 godz. 23:59
Niestacjonarne (zaoczne)
I tura – 23.01.2023 godz. 20:00 – 13.02.2023 godz. 23:59
Publikowanie współczesne
Stacjonarne
I tura – 19.12.2022 godz. 20:00 – 09.01.2023 godz. 23:59
II tura – 23.01.2023 godz. 20:00 – 13.02.2023 godz. 23:59
Niestacjonarne (zaoczne)
I tura – 23.01.2023 godz. 20:00 – 13.02.2023 godz. 23:59
Zarządzanie Big Data
Stacjonarne
I tura – 23.01.2023 godz. 20:00 – 13.02.2023 godz. 23:59
Chcesz pisać i nagrywać reportaże, kręcić dokumenty, robić multimedialne opowieści? Zapraszamy studentów studiów stacjonarnych II stopnia na kierunku Dziennikarstwo i Medioznawstwo do wzięcia udziału w rekrutacji na specjalność Dokumentalistyka. Reportaż. Film TV.
KIEDY
Rozmowa odbędzie się 2. Grudnia od 8.00 max do 16.00. W sali – podamy mailem po ogłoszeniu listy godzinowej.
JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ
Wyślij krótką pracę reportażową (może być fotoreportaż lub reportaż) o minimalnej objętości (może być strona) lub krótką formę wideo - oraz linku do portfolio (kilka slajdów w prezentacji w sieci - do której będzie link) To powinno być naprawdę tylko kilka poglądowych slajdów o Tobie). Pliki - te w linkach - podpisujemy imieniem i nazwiskiem (może być link do dokumentu google itp.), podobnież plik prezentacji. Link do filmu też powinien być opisany (co przedstawia i czyjego autorstwa).
Najlepiej przesyłać linki do plików w sieci - uwaga, pamiętajmy, żeby tak ustawić prywatność, żeby komisja mogła otworzyć materiał przy pomocy linku.
DO KIEDY
Prace prosimy przesyłać do 28 listopada maksymalnie do godziny 12 w POŁUDNIE na mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wystawimy wtedy listę z godzinami rozmów. Chcemy zebrać wspaniały zespół.
Kryteria oceny prac: oceniana będzie ogólna komunikatywność, nadesłana praca, wiedza merytoryczna.
Wyniki postępowania komisji zostaną podane na stronie internetowej WDIiB.
Ewentualne pytania należy kierować na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Gorąco zapraszamy Studentki i Studentów studiów stacjonarnych I i II stopnia, jak również studiów niestacjonarnych (zaocznych) I stopnia do udziału w rekrutacji na specjalność public relations i marketing medialny.
Aby wziąć udział w egzaminie rekrutacyjnym (test online 2 lub 3 grudnia) należy przesłać zgłoszenie rejestracyjne do 16 listopada, poprzez formularz: https://forms.gle/U2TYaJnMTwVPWdNSA
Szczegóły dotyczące egzaminu zostaną przesłane na wskazany w formularzu adres e-mailowy (w domenie uw.edu.pl) w dniu 18 listopada.
W razie dodatkowych pytań proszę o maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dziekanat ds. studenckich
mgr Joanna Dubel
e-mail: j.dubel@uw.edu.pl
tel: (22) 55 23 914
Kierownik studiów
dr hab. Joanna Szylko-Kwas
e-mail: j.szylko@uw.edu.pl
Opiekun praktyk
dr Agnieszka Marzęda
e-mail: a.marzeda@uw.edu.pl
dr Emilia Zakrzewska
e-mail: e.zakrzewska6@uw.edu.pl
Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii
Uniwersytet Warszawski
ul. Bednarska 2/4
00-310 Warszawa